היררכיה נכונה באתר וורדפרס

מהו למעשה וורדפרס?

וורדפרס (WordPress.com) היא מערכת שבעזרתה ניתן להקים אתר אינטרנט משלך. מערכת וורדפרס נחשבת מצוינת עבור כל סוגי העסקים והחנויות הוירטואליות. המערכת מאפשרת לבנות אתר מרשים, אסתטי ויעיל שעונה על דרישות העסק שלך.
בזכות ממשק חכם שמותאם גם למכשירים הניידים, וורדפרס נותן אפשרויות רבות לדרכים שבהן את\ה יכול\ה לבנות ולעצב את האתר שלך, בצורה שתתאים ביותר לעסק שלך ולמטרותיו.

וורדפרס כיום נחשבת למערכת ניהול התוכן המצליחה ביותר בעולם. על פי סטטיסטיקה כשליש מהאתרים בעולם פועלים כיום באמצאות וורדפרס. וורדפרס מתאימה לתפעול אתרים קטנים וגדולים כאחד.

איש מקצוע

כיצד מורכבת מערכת וורדפרס

המערכת של וורדפרס כתובה בשפת PHP והיא מתאפיינת בתוספים רבים וארכיטקטורה של תבניות. היתרון העיקרי של המערכת הוא שהיא מאפשרת התקנה מהירה והחלפת תבניות בקלות. כמו כן, המערכת מאפשרת גם עיצוב, ניהול, סידור והרכבת הרכיבים השונים באתר ללא ידע מוקדם ב-PHP. על ידי כך, המערכת מעניקה לכל אדם המעוניין להקים אתר, את היכולת לעשות זאת בפשטות ובלי ידע מקדים.

מערכת וורדפרס מאפשרת לך למנף את האתר שלך במספר דרכים, ביניהן כלי SEO (קידום אתרים), חנות עם ממשק עיבוד תשלומים, בלוג ואפילו תיק עבודות.

אם החלטתם שהדבר הנכון עבור העסק שלכם הוא לפתוח לו אתר וורדפרס כדאי שתעשו זו בצורה הטובה ביותר. בדיוק בגלל זה חשוב להכיר את המושג "היררכיה נכונה" באתר וורדפרס.

 

היררכיה נכונה באתר וורדפרס

ההיררכיה באתרי וורדפרס מכתיבה איזו תבנית תתאים לסוגי תוכן שונים (ביניהם עמודים, פוסטים, מאמרים ועוד).  באופן כללי, יש 3 היררכיות מומלצות לעבודה:

  1. היררכית עמודים – יצירת עמודים ראשיים הנקראים עמודי אב ותחתם ליצור עמודי בן. המחשבה מאחורי היררכיה זו היא שעמודי הבן יעבירו חלק מהכח שלהם לעמודי האב וכך נוכל לקדם את העמודים הראשיים בצורה טובה יותר. בנוסף, בזכות היררכיה זו למשתמשים יהיה קל למצוא את המידע שהם מחפשים.
  2. היררכית קטגוריות ופוסטים – יצירת קטגוריות שיהוו עמודי מפתח באתר ותחתם פוסטים רלוונטים. למשל קטגורית "מאמן כושר לילדים" ותחתה פוסטים המדברים על אימונים לילדים.
  3. הירככית מוצרים – במידה ואתם בעלי אתר חנות ווקומרס, הקפידו לשמור על ההיררכיה הטבעית שנוצרת בעזרת תוסף הווקומרס. חנות ראשית, קטגוריות ומוצרים. שמירה על היררכיה זו באתרי חנות תביא לתוצאות טובות.

קידום אתרים בוורדפרס

לקידום האתר חשיבות עליונה גם בוורדפרס. למעשה, קידום אתר וורדפרס לא שונה בהרבה מקידום כל אתר אחר, ואמנם אף פשוט יותר. בזכות הממשק של האתר, תהליך SEO בוורדפרס הוא לעיתים נוח יותר מקידום אתרים אחרים.
מערכת וורדפרס מתאפיינת באפשרויות ניהול ידידותיות שמקלות על עבודתו של מקדם האתר. וורדפרס מתאפיין גם במערכת קוד פתוח שמאפשרת גמישות של עריכת האלמנטים באתר. בנוסף, למערכת יש גם תוספים ייעודיים של SEO שמאפשרים לו להפוך את האתר למזמין יותר עבור גוגל, ובכך להעלות אותו בתוצאות החיפוש.

בעזרת היררכיה נכונה וניהול נכון של אתר הוורדפרס שלכם, תוכלו לקדם ולמנף אותו אף יותר מאתר רגיל. הממשק של וורדפרס מותאם ומאפשר קידום אתרים יסודי ומוצלח יותר.

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
תוכנה דיגיטלית

מידע נוסף בנושא

10 כללי יסוד לקידום אורגני

אמנם קידום אתרים הוא תחום שמתפתח כל הזמן, אבל ישנם כמה כללי יסוד שפחות או יותר נשארו אותו הדבר מאז שהתחום הזה של SEO עוד

7 טיפים לעיצוב חכם של אתרי ecommerce

מי שמבין עניין בעסקים יודע שחנויות ecommerce הפכו בשנים האחרונות לשם דבר. אפשר להבין בקלות מה גרם להן להיות כל כך פופולאריות בקרב בעלי העסקים.

איך בונים אתר בלי ידע מקצועי?

אנשים נבהלים לרוב מהמחשבה לבנות אתר משלהם. חוסר בידע ובכישורים הדרושים עשוי להיראות כמו מחסום חמור. אך אל דאגה, אינכם צריכים להיבהל. בניית אתר ללא

היתרון שבסטודיו לבניית אתרים

בעזרת כלים טכנולוגיים, כמעט כל אחד יכול לבנות היום אתר. לא מעט בעלי עסקים לא מעוניינים למסור את בניית האתר לאיש מקצוע, ובונים את האתר

איך בוחרים חברה לבניית אתרים?

בניית אתר הוא תהליך מורכב, אשר דורש גם מקצועיות רבה. לכן, הבחירה בחברה לבניית אתרים, היא חלק משמעותי בתהליך. לא מקובל להחליף חברה באמצע התהליך,

הכל על בניית אתרים

אם אתם מרגישים שכל תחום בניית האתרים, הוא קצת סינית בשבילכם, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה ריכזנו את כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים,