המקצועות הכי מבוקשים ב-2021

אין להכחיש כי שנת 2020 הייתה שנה מאתגרת, הן מבחינה בריאותית והן מבחינת מיתון כלכלי.

אבל 2021 כבר הגיעה, ועם שנה חדשה מגיעות הזדמנויות חדשות.

בדקנו אילו משרות צפויות לצמוח בקצב מהיר יותר מהממוצע ומהשכר החציוני שלהן לשנת 2019.

אם אתה מעוניין להחיות מחדש את הקריירה שלך בשנת 2021, עיין במקצועות הללו.

 

  1. מפתחי תוכנה

לכל תפקיד הקשור בפיתוח תוכנה יהיה ביקוש רב בעתיד הנראה לעין. המחשבים שלנו הפכו להארכה של הגוף שלנו. אנו תלויים בהם שיעשו הכל, החל מכתיבת דו"חות עסקיים וכלה בשליחת מיילים לקרובי משפחה. ואנחנו לא היחידים. כאן נכנסים מפתחי תוכנה. הם אלה שמעצבים את תוכנות המחשב המאפשרת הכל. הדרישה האקדמית האופיינית עבור התפקיד היא תואר ראשון.

 

  1. מומחי תמיכת מחשבים

כל עוד אנחנו בנושא של מחשבים, מומחי תמיכה הם עמוד השדרה. הם האנשים שלהם אנו קוראים כשאנחנו תקועים או לא יודעים מה אנחנו עושים. ככל שהשימוש במחשב ממשיך לגדול, כך גדל הצורך באנשים שיעזרו לנו להפעיל את המערכות שלנו. אין צורך בלימודים אקדמיים בכדי לעבוד בתחום, והשכר השנתי החציוני שלהם עולה ועולה.

 

  1. אחיות

בילינו את מרבית שנת 2020 בהתפעלות מהכישרון, המסירות והסיבולת של אחיות במהלך הטיפול בקורונה. יש ביקוש גבוה מאוד לאחיות, אשר צפוי רק לגדול. אם אתה נהנה ממדע, מוכן לעשות תואר ראשון ורוצה עבודה תובענית שמאתגרת אותך, סיעוד עשוי להיות ממש מתאים לך.

 

  1. מנהלי בנייה

תנופת הבנייה האחרונה העלתה את מנהלי הבנייה המוסמכים במעלה רשימה. על מנהל בנייה לוודא שהכל עומד במפרטי התכנון תוך שהוא מוודא שהפרויקט הסתיים בזמן ובמסגרת התקציב. מנהלי בנייה עשויים להידרש לתואר ראשון.

 

  1. מנהלי כספים

עסקים רוצים להוציא פחות ולהכניס יותר כסף לבנק. הביקוש למנהלי כספים מוכשרים הוא גבוה וצפוי לגדול. מנהלי כספים שומרים על העסק במסלול היומיומי תוך תכנון לעתיד רווחי יותר. כדי להיות מנהל פיננסי, תזדקק למינימום של תואר ראשון.

 

  1. מהנדסי מכונות

אמנם תקופת הקורונה השביתה גם הרבה מתהליכי הייצור התעשייתיים, אך כאשר הייצור ממשיך להתרחב מחדש, חברות יצטרכו אנשים שיתקנו ויתחזקו את המכונות שלהם. עבודה זו דורשת תואר ראשון.

 

  1. חשמלאים

מאז שחר האור החשמלי, החשמלאים מבוקשים מאוד, והצורך בחשמלאים מוכשרים עולה. חשמלאים יכולים לעבוד עבור מישהו אחר או לפתוח עסק משלהם. אנשי מקצוע אלה הם בדרך כלל בעלי תעודת בגרות או תעודת הנדסאי.

 

  1. מקדמי אתרים

בתקופה של ימינו, לכל עסק כמעט יש אתר, וכל אתר נאבק על תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלו. כאן נכנס לתמונה מקדם אתרים, אשר יודע בדיוק מה לעשות כדי להראות את אחוז המעורבות באתר, ואיך להעלות את המכירות באמצעות שימוש בשיטות SEO.

 

עובדת

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
בעל מקצוע

מידע נוסף בנושא

איך לצלם את המסך של המחשב

צילום מסך (screenshot) זה בעצם "להקפיא את הרגע" – להפוך לקובץ תמונה את מה שמופיע כרגע על מסך המחשב שלנו. מתי נרצה לצלם את המסך

מאיפה קונים דשא סינטטי?

  כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מחליטים כי הגיע הזמן לקנות מוצר מסוים שאנחנו זקוקים לו כבר הרבה זמן. לאחרונה אנו מוצאים את

4 מכשירי הסלולר הכי שווים!

כבר עברו יותר מ- 10 שנים מאז שנכנסו הסמארטפונים לחיינו ושינו את העולם, וכבר קשה לדמיין ולהיזכר איך החיים היו נראים בלעדיהם. רכישה של מכשיר

הכירו את סמסונג גלקסי A23

התמורה המצויינת בהתאם לטווח המחירים הבינוני, האיכות הבלתי מתפשרת של סמסונג ומצלמות שפשוט ישנו לכם את כל החוויה. מה מיוחד בגלקסי A23?   בואו נסתכל

כיצד מחשבים את החסכונות?

אם הכסף שלכם מושקע כרגע בתוכניות כאלה ואחרות או במכשירים פיננסיים כלשהם, אנו מניחים כי תשמחו לדעת מה הוא גובה החיסכון שלכם כעת, ולאילו סכומים