הקמת חברת דיגיטל בארצות הברית – האם כדאי?

הקמת חברה בארה"ב נחשבת צעד משתלם ביותר, בעיקר מאז רפורמת המס של טראמפ, שהפכה את הצעד פשוט ומהיר מאי פעם.

אבל זו לא הסיבה היחידה. יחד עם זאת, משמעויות נוספות נלוות להקמת חברה בארה"ב – גם אם מדובר על חברת דיגיטל המנוהלת מישראל, שכדאי להכיר, להבין ולקחת בחשבון, רגע לפני שלוחצים על הכפתור, שיפתח לכם את החברה האמריקאית שלכם.

 

למה כולם רוצים להקים חברה בארה"ב?

חברה הרשומה כחברה אמריקאית, כאמור – גם אם מדובר בחברת דיגיטל המנוהלת בישראל, נהנית מיתרונות רבים, שחברות זרות לא יכולות להינות מהם בארה"ב ואפילו ה IRS לא יכול להשבית את השמחה:

  • אזרחים אמריקאים מעדיפים לעבוד עם חברה אמריקאית. משמעות הדבר – יותר עבודה.
  • חברה אמריקאית זוכה להגנה על חיסיון מידע רגיש, כמו פרטים של בעלי המניות למשל.
  • חברה רשומה כחברה אמריקאית נהנית מגישה ישירה לאחד השווקים החזקים בעולם.

ואלה רק חלק מהיתרונות המשמעותיים שחברה אמריקאית זוכה להם.

יחד עם זאת, יש משמעות נרחבת להקמת חברה אמריקאית וכדאי להכיר את כל הניואנסים רגע לפני שרצים למחשב כדי לשלוח טפסים מקוונים לרשם החברות האמריקאי.

 

האותיות הקטנות שחשוב להכיר לפני שמקימים חברה אמריקאית

כאשר פותחים חברה בארה"ב יש לעשות זאת מול מדינה ספציפית שבה תהיה רשומה החברה, כמו גם מול הרשות הפדרלית.

דבר זה יקבע לעתיד לבוא את גובה המיסים שהחברה תשלם, את אופן הדיווח, את צורת ההתנהלות המקובלת ואף את אופן סגירת החברה – אם וכאשר תגיע העת לעשות כן.

לכן, בעיקר כאשר מדובר על הקמה של חברת דיגיטל בארה"ב, חשוב להכיר היטב את חוקי המס של המדינות השונות ולבחור את המדינה שבה תקבלו את התנאים הטובים והנוחים ביותר עבור החברה שלכם.

בייחוד כאשר מדובר על חברת דיגיטל, שיש לה אפשרות להעניק בקלות שירותים לכל תושבי ארה"ב, חשוב לבחור את הדרך הנכונה ואת המקום הנכון לרשום בו את החברה, כדי להנות מן התנאים האופטימליים ביותר המתאימים לסוג החברה שלכם.

לדוגמה – מדינת דלאוור ידועה בארה"ב כמקלט מס לחברות ולכן רבים בוחרים להקים שם את החברה שלהם, גם אם אין להם עניין מיוחד במיקום הגיאוגרפי שלה.

אך פתיחת חברה היא פעולה המצריכה עוד צעדים רבים שיאפשרו לכם להפעיל אותה באופן בטוח ומסודר, כמו בחירה של הבנק האמריקאי המתאים לכם בו תפתחו חשבון עבור החברה שלכם, בחירה של סוג החברה (LLC, או תאגיד) ועוד.

 

לסיכום

פתיחה של חברה בארצות הברית בצורה בטוחה, חייבת להתבצע באופן מסודר ומקצועי, כדי להגן עליכם מפני מיסוי יתר, או הסתבכות עם רשויות המס בעקבות פעולה לא נכונה, אי דיווח וכן הלאה.

את זאת אפשר לבצע בקלות בעזרת רואה חשבון אמריקאי, שיש לו בקיאות מספקת בחוקי המיסוי הפדרליים, של המדינה שבה תבחרו להקים את החברה ועוד.

 

עבודה על לפטופ דיגיטל

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
נוף בארצות הברית

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים