הר הביטוח אונליין – מציאת ביטוחים כפולים

ביטוחים כפולים זו מציאות מורכבת ומכעיסה שלצערנו רבים אינם מודעים אליה.

אזרחים רבים משלמים מדי חודש תשלומים מיותרים על שירותים שלמעשה אינם נותנים להם דבר בתמורה.

במאמר הבא נסביר בתמצות מהו בכלל מצב של כפל ביטוחים, באיזו סיטואציה הוא קורה, איך ניתן להימנע ממנו וכיצד ניתן לבטל אותו.

בעזרת יוזמת הר הביטוח תוכלו לבדוק אונליין האם אתם מחזיקים בביטוחים כפולים, וכך לחסוך כסף. הרבה כסף.

 

מה זה כפל ביטוח?

רבים הישראלים שעשו ביטוחים לפני שנים רבות, משלמים עליהם סכומי כסף גדולים אך למעשה הם בכלל לא זוכרים את קיומם. "כפל ביטוחים" זו הגדרה כללית לכל אותם מקרים בהם תגלו שאתם מחזיקים ביותר מפוליסת ביטוח אחת המעניקה לכם את אותו כיסוי ביטוחי, וממילא אינכם זכאים לכפל שיפוי או פיצוי כספי במידת הצורך. תופעת כפל הביטוחים נפוצה בעיקר בתחום ביטוחי אובדן כושר עבודה, ביטוחי הבריאות וביטוחי המשכנתא.

 

יוזמת 'הר הביטוח'

בדיוק בגלל הסיבה הזו קמה יוזמה העונה לשם 'הר הביטוח'. המערכת הזו מחוברת לכל חברות הביטוח בישראל ותעשה עבורכם בצורה יעילה ומהירה את הבדיקה שככל הנראה לא הייתם עושים לבד. המערכת תעשה איתור ביטוחים שקיימים אצלכם, ממתי, אצל איזו חברת ביטוח, וכמה כסף שלכם נמצא שם. חברת הר הביטוח מתמחה בתחום הזה, וביכולתה לעשות עבורכם את הבירור הזה בצורה יעילה ומהירה.

 

איך עובד תהליך הר הביטוח?

שלבי בדיקת התהליך באמצעות הר הביטוח הפרטי הם מקיפים ויסודיים. במסגרתם נבדוק עבורכם את כל מוצרי הביטוח בהם אתם מחזיקים; פוליסת הביטוח או כתב שירות בענפי הביטוח השונים כגון: ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח כללי, ביטוח סיעוד, ביטוח אובדן כושר עבודה ועוד).

על ידי פנייה שלכם אונליין לחברת הר הביטוח, הזנת פרטים אישיים כמו שם ושם משפחה, תוכלו לקבל דו״ח מצב שלכם. בשלב הבא, יבוצע ניתוח מעמיק ע"י איש מקצוע מטעמנו שיבדוק את כל הפרמטרים והנתונים הקיימים ברשותנו. בסיומה של הבדיקה תקבלו דו"ח בהיר ומסודר אודות כל מוצרי הביטוח שרכשתם.

 

מה נותן הר הביטוח הפרטי?

מלבד בדיקת מוצרי הביטוח שלכם, אנשי המקצוע של הר הביטוח הפרטי ייבחנו עבורכם מאפייני הצרכים המדויקים שלכם, ולפיהם תוכלו לדעת האם אתם משלמים עבור ביטוחים שאתם כלל לא זקוקים להם. במקביל, החברה תבדוק עבורכם האם קיימים רכיבים להם את זקוקים שכרגע הם חסרים לכם בתוכנית הביטוחית.

 

סיכום:

מטרת הביטוח היא לספק עבורנו הגנה כלכלית מפני מצבים של אי ודאות או סיכון עתידי. הרצון החשוב לספק לנו הגנה ולהבטיח את עתידנו ועתיד ילדינו, גורם לנו פעמים רבות לרכוש פוליסות ביטוח מיותרות, לשלם עליהן מדי חודש ולשכוח מקיומן. חברת הר הביטוח הפרטי נועדה בדיוק בשביל מקרים כאלה. מטרתה היא אחת – לחסוך לכם כסף ע"י איתור כלל הביטוחים שלכם, ביטול הביטוחים הכפולים והוזלת הביטוחים הקיימים ברשותכם.

 

שטרות

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מטבעות ובית

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים