הר הכסף אונליין – המדריך המלא לשימוש

שימוש באתר האינטרנט של הר הכסף הוא אינטואיטיבי, ידידותי ונוח, אבל כדאי בכל זאת להכיר כמה טיפים עבור ניצול כל היתרונות שלו.

אז איזה מידע אפשר להפיק דרך האתר ומה עושים איתו? הנה המדריך המלא

הר הכסף הוא אתר אינטרנט שדרכו ניתן לממש זכויות ולאתר כספים אבודים. בשביל להשיג את המטרות הללו, אתר האינטרנט של הר הכסף מרכז מידע מתוך גופים מוסדיים שונים ובהם קרנות פנסיה, חברות ביטוח וקופות גמל.

בגלל שהרבה אנשים מפקידים לחיסכון אבל לאחר תקופה מסוימת מאבדים את היכולת לעקוב אחר הכספים שנכנסים ואחר הזכויות ששמורות להם בגין ההפקדות, צריך להשתמש באתר הר הכסף כדי לקבל מידע אמין ועדכני.

 

בדיקת זכויות וכספים ללא תשלום

החדשות הטובות הן שהשימוש באתר האינטרנט של הר הכסף הוא לגמרי בחינם. דרך האתר אפשר לאתר כספים שונים ללא עלות ואף לקבל דוח מסודר ונוח לקריאה.

אז בהיבט הזה, השימוש באתר האינטרנט של הר הכסף נחשב אינטואיטיבי וידידותי לחלוטין. אם בעבר היינו צריכים לשלם לרואה חשבון או ליועץ מס שיידעו איך להשיג את המידע וכיצד לקרוא אותו, כעת הכל מוצג לנו ממש מול העיניים.

 

איתור של כל סוגי הקופות

הדרך הנכונה להשתמש באתר האינטרנט של הר הכסף אונליין היא להזין פרטים אישיים בצורה מדויקת. אם מזינים את הפרטים האישיים בצורה מדויקת, מאפשרים למנוע החיפוש של האתר למצוא את כל הקופות וכספי החיסכון האבודים. מלבד מידע בסיסי כמו שם ושם משפחה, הפרטים שצריך להזין באתר האינטרנט של הר הכסף הם תאריך הנפקת תעודת זהות – כפי שרשום על תעודת הזהות המקורית.

מאחורי הקלעים, מה שקורה זה פניה של אתר הר הכסף אל המסלקה הפנסיונית. על בסיס הפניה אל המסלקה הפנסיונית, ניתן לקבל נתונים מדויקים ואף לזהות קופות שאינן פעילות. כמו כן, מיד עם סיום התהליך מופק דוח מסודר על פירוט על כל הקופות והביטוחים.

 

היתרונות של הר הכסף אונליין

רבים תוהים האם עדיף להם להשתמש באתר האינטרנט של הר הכסף או באתר של משרד האוצר. אז בהקשר הזה, צריך להצביע על ההבדלים בין הר הביטוח הפרטי לבין משרד האוצר. בין היתר, ההבדלים הם שבאתר האינטרנט של הר הכסף אפשר לקבל מידע גם על סכום הכיסוי הביטוחי, על פתרון תקלות וכשלים בדו"ח ועל העתק פוליסות מקוריות.

במקביל, אתר הר הכסף מאפשר לכל מבוטח לעבור אפיון צרכים אישיים וליהנות מבדיקה וליווי מצד סוכן ביטוח שהוא בעל רישיון. אז בשביל להתחיל את הבדיקה, כל שנדרש הוא כאמור להזין את הפרטים האישיים הרלוונטיים. כמעט מיד לאחר מכן, מקבלים את המידע שמשלים את התהליך ויודעים כמה כסף יש באמת במסלולי החיסכון והגמל השונים.

 

לחיצת יד

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
סקים של כסף

מידע נוסף בנושא

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים