4 תוספים שישפיעו לחיוב על האתר שלכם

מחפש את הכלים והתוספים הטובים ביותר לשיווק תוכן? אם יש לך סט נכון של כלים ותוספים לאתר ה- wordpress שלך, תוכל להעלות את אסטרטגיות שיווק התוכן לשלב הבא, ולהעלות אותה לרמות חדשות של הצלחה.

במאמר זה, נשתף את התוספים הטובים ביותר לשיווק תוכן, שישפרו משמעותית את האתר שלך, אפילו מבלי להיעזר במקצוענים כמו חברה לקידום אורגני.

 

  1. 1. MonsterInsight

מעקב אחר מעורבות משתמשים הוא חלק עצום מיצירת אסטרטגיית תוכן מוצלחת. כך גם הכרת מדדי התנועה הכוללים שלך. ובכן, נחשו מה: MonsterInsights עוזר לכם לעשות את שניהם!

על ידי חיבור מהיר וקל של אתר הוורדפרס שלך לחשבון Google Analytics שלך, MonsterInsights מאפשר לך להציג דו"חות תנועה ומעורבות ישירות ממרכז השליטה שלך. גלה איך מבקרים משתמשים באתר שלך ומה הם חושבים עלייך, והתאם את האסטרטגיות שלך בהתאם.

 

  1. OptinMonster

האם יש לך שיעור יציאה מהירה גבוה? אם מבקרים נוחתים באתר שלך ועוזבים מיד, יש סיכוי טוב שהם לעולם לא יחזרו… אלא אם כן אתה משתמש ב- OptinMonster.

בעזרת טכנולוגיית ה- Exit-Intent® הפטנטית שלה, OptinMonster תופסת משתמשים ממש לפני שהם יוצאים מהאתר שלך ומראה להם מסר שינסה להמיר אותם למנויים, לקוחות או עוקבים.

ככלי הטוב ביותר לייצור לידים בשוק, OptinMonster מאפשר לך ליצור טפסים מדהימים שתוכל לחבר ללא מאמץ עם שירות שיווק הדוא"ל שלך או תוכנת CRM. השתמש בתוסף זה כדי להגדיל את מעורבות המשתמשים, להוריד את שיעור היציאה מדף הכניסה ולאסוף אימיילים חדשים למאגר.

 

  1. Grammarly

ללא תוכן מעולה, לא יהיה שיווק תוכן. אם אתה יוצר תוכן באנגלית, אך הוא מלא בשגיאות דקדוקיות, אין סיכוי שלקוחות מחו"ל יהיו מעוניינים לרכוש ממך דבר.

Grammarly הוא כלי מוביל לבדיקת דקדוק אונליין, וניתן להשתמש בו כמעט בכל מקום, כולל עורך ההודעות של וורדפרס או דפדפן האינטרנט (יש להם תוספות עבור Google Chrome, Firefox ו- Microsoft Edge).

הכלי הזה יעזור לתוכן להישמע טבעי ומקצועי יותר לבעלי אנגלית שפת אם. לחלופין, אם אתה דובר אנגלית שפת אם, אך כתיבה זה פשוט לא הקטע שלך, Grammarly יכולה לעזור לך לחדד את כישוריך.

 

  1. 4. Canva

כתיבה היא המרכיב העיקרי בשיווק תוכן טוב; עם זאת, תוכן חזותי מקצועי יכול להפוך אותך מטוב למעולה. עם תמונות יפות שישתלבו עם התוכן שלך, הסיכויים שלך להצלחה גדלים באופן אקספוננציאלי.

Canva מאפשרת לך ליצור גרפיקה, סמלים, אינפוגרפיות ובאנרים משלך מבלי שתצטרך לשבור את הבנק עבור תוכנות עריכה יקרות.

כלי עריכת תמונות פשוט אך חזק זה פועל בדפדפן שלך ומגיע עם מספר עצום של תבניות שיעזרו לך. לאחר שתסיים את העריכות, ייצא את התמונה שיצרת והשתמש בה באתר וורדפרס שלך.

 

מדד נתונים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
דרכי קידום

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

5 טיפים לשיווק אתר תיירות

יש לכם אתר בתחום התיירות? הכתבה הזאת בשבילכם. תחום התיירות מתאפיין בתחרות מאתגרת, בשל ריבוי מתחרים, מה שמקשה על שיווק האתר. איך בונים אסטרטגיה נכונה