5 טיפים חשובים בניהול עסק באינטרנט

האינטרנט נכנס לחיינו בסערה לפני מספר שנים, תוך שהוא משפיע רבות על החיים של כולנו בכל התחומים כמעט.

בין אם אנו מחפשי עבודה ובין אם אנו בעלי עסק- אנחנו חייבים להכיר את השימוש בפלטפורמה האינסופית הזו, היות ורוב ההתרחשויות קורות שם.

כשאנו מנהלים עסק כלשהו, אנחנו חייבים לייצר לעצמנו "פנים אינטרנטיות" מהסיבה הפשוטה, שאצל רוב האנשים הצעד הראשון בחיפוש מוצר או שירות- הוא דרך רשת האינטרנט.

איך אנחנו יכולים למקסם את הרווח מהרשת?

אספנו עבורכם חמישה טיפים שיעזרו לכם לתמרן בעולם האינטרנט.

שיווק עסקים היום ופעם

בעבר, דרכי השיווק הנפוצות היו פרסום במודעות, שלטי חוצות, תשדירי רדיו וטלוויזיה, עלונים, וכדומה. אין זה אומר ששיטות אלה כבר לא קיימות, הן חיות ובועטות, אך כעת הן מתמודדות עם שחקנים חדשים בזירת השיווק העסקי. מחקרים שחקרו כמה זמן אנו מבלים מול הרשתות החברתיות והאינטרנט עשויים להפתיע אתכם, ובגדול. נרמוז לכם שמדובר בזמן לא מועט כלל, ומכך ניתן להבין שכשנרצה לחפש מוצר או שירות כלשהו- זה גם המקום הראשון שרובנו יפנו אליו. הדבר הראשון שנרצה להבין כשאנו מחליטים לנהל עסק באינטרנט: מי קהל היעד שלנו? בעזרת תובנה זו נוכל לדעת היכן אנו מעוניינים לפרסם…בקבוצות פייסבוק מסוימות? אינסטגרם? שיווק ממומן? האופציות רבות. הדבר הבא והחשוב בעולם השיווק הוא המיתוג, המיתוג הוא תדמיתו הכוללת של העסק שלנו, ונרצה ליצור אותו בצורה כזו שתמשוך במיוחד את אותו קהל יעד שאנו מתמקדים בו.

הפנים שלנו באינטרנט

נניח שאני בעל עסק של חנות תכשיטים, ומעוניין לפרסם טבעות אירוסין במבצע. בין אם אבחר במודעת שיווק ממומן, או בפרסום בדף העסק שלי או קבוצה כלשהי, סביר להניח שמטרת המהלך תהיה להביא את הלקוח אל הקטלוג האינטרנטי שלי. לכן, חשוב לתחזק קטלוג איכותי, עם תמונות ברורות, מחירים ברורים, ורצוי "לפרגן" גם בתמונות של הטבעות כשהן ענודות על הגוף- על מנת לאפשר ללקוח חווית המחשה טובה ככל האפשר. כמו כן- נרצה להציג את מדיניות הביטול וההחלפה שלנו בצורה ברורה באתר האינטרנט, ועוד פרטים הרלוונטיים ליושרה שלנו אל מול הלקוחות, למשל ייעוץ חינם אם ישנו, פרטי קשר, וכדומה. מתן פרטים רבים ככל האפשר, יציג אותנו כאמינים אל מול הלקוחות הפוטנציאליים המבקרים באתר ובחנות האינטרנטית.

עידן האינטרנט שינה רבות את זירת המשחקים של השיווק העסקי. בעלי עסק כיום נדרשים לנהל את העסק שלהם גם באינטרנט, במידה והם רוצים "להישאר בעניינים". דרכי השיווק באינטרנט שונות לחלוטין מאשר דרכי השיווק שהיו נהוגות יותר בעבר, ומומלץ להשקיע בלימוד והבנה שלהן ככל האפשר. התנהלות עסקית נכונה באינטרנט תביא לדלתותינו את הלקוחות שבהם אנו מעוניינים, ותיצור עבור העסק שלנו תדמית חיובית בפני הלקוחות הפוטנציאליים שעדיין מתלבטים.

 

סטטיסטיקות של מכירות

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
חנות אינטרנטית

מידע נוסף בנושא

למה חשוב להשקיע בשיווק של העסק שלך?

בעולם העסקי התחרותי של היום, עסקים קטנים וגדולים כאחד חייבים להשקיע בשיווק יעיל כדי להצליח. שיווק מוצלח יכול להביא לידים חדשים, להגדיל את המכירות ולבנות

כיצד נבדל את עצמנו מהמתחרים

האם אי פעם חוויתם תקלה מתסכלת במחשב וקיוויתם שתוכלו לפתור את הבעיה בעצמכם? תארו לעצמכם את הזמן והכסף שהייתם יכולים לחסוך אם הייתם יכולים לפתור

מדוע הפרסום שלך בדיגיטל לא עובד?

פרסום בדיגיטל כיום מהווה בפועל עמוד יסוד להצלחה עסקית. שימוש נכון בו יכול להוביל עסק  להצלחה קבועה, בעוד שמנגד, שימוש פזיז ולא מכוון בו יכול