ייעוץ זוגי מרחוק האם זה אפשרי בעידן הדיגיטלי?

העידן הדיגיטלי מאפשר לקבל כלים מצוינים בעבור זוגות אשר מעוניינים לעבור הליך של ייעוץ זוגי. כיצד זה מתבצע והאם זה באמת עובד? על כך וברחבה – במאמר הבא.

 

ייעוץ זוגי בעידן הדיגיטלי: פתח אלטרנטיבי לקבלת כלים וידע לשיפור הזוגיות

אין ספק כי העידן הדיגיטלי אשר נכנס לחיינו לפני כעשור משנה את כל מה שידענו על דרכים לטיפול, וזאת בשל העובדה כי ניתן לקבל באמצעות יועצי זוגיות מומחים מדריכים וכן הרצאות אשר ניתנות באופן חינם או בתשלום סמלי, מבלי לצאת מהבית. מדובר בהזדמנות אותה יש לנצל בהקדם בעבור זוגות אשר מרגישים תקיעות במערכת היחסים שלהם, ואשר אינם מעוניינים או יכולים לעבור את התהליך באופן פיזי, ממגוון סיבות. העידן הדיגיטלי מאפשר חשיפה רבה למטפלים מוסמכים אשר מציגים באמצעות סרטונים או מדריכים כלים לשיפור הזוגיות ולעיתים גם הגעה להסכמות רגע לפני הגירושין, אולם חשוב לזכור כי לאור השפע הרב רבים נוטים להתבלבל ולבחור במטפלים אשר אינם מוסמכים לעניין ואשר מעבירים תכנים אשר אינם רלוונטיים למרקם הזוגי, בייחוד בעבור זוגות אשר חווים קושי ממשי ולכן זקוקים למסגרת טיפולית אשר תאפשר לשוחח באופן פרטני ובליווי אישי של יועץ זוגיות מוסמך, כפי שמסבירים חברת ביזיברנד מיתוג דיגיטלי.

פגישת טיפול

 

כיצד ניתן לקבל ייעוץ זוגי מרחוק?

יועצת זוגיות אוראל שופן נחשבת כיום לאחת מיועצות הזוגיות המובילות בישראל, וזאת בשל שיטה אותה פיתחה ואשר מאפשרת לכל אחד לקבל את הכלים הטובים ביותר לשיפור הזוגיות מרחוק, כפי שנרחיב כעת.

סדנת האונליין של אוראל שופן ניתנת לגברים ולנשים אשר מעוניינים לשפר את מערכות היחסים שלהם ואף ליצור מערכת יחסים בריאה וטובה אשר מבוססת על תקשורת פתוחה וכן ניפוץ המחסומים של כל אחד. מדובר בייעוץ זוגי אשר ניתן באמצעות פלטפורמה דיגיטלית, אולם חשוב לציין בנקודה זו כי הייעוץ הדיגיטלי איננו מהווה תחליף לייעוץ פרטני אשר מתבצע בליווי של אוראל שופן, כחלק מהעובדה כי זוגות אשר נתקלים בקשיים האחד עם השנייה ומצויים בצומת צרכים זוגית צריכים לקבל את הכלים בכדי לשפר את התקשורת וזאת בתיווכה של  אוראל שופן אשר היא יועצת זוגית מוסמכת ובעלת ניסיון של שנים רבות בענף.

 

ייעוץ זוגי דיגיטלי – באופן קל ופשוט

לקבלת פרטים נוספים אודות הקליניקה של אוראל שופן וכן התרשמות מהמדריכים והטיפים בהם תוכלו לצפות מהבית, היכנסו לאתר הרשמי של הקליניקה, השאירו פרטים מלאים ונציג ישוב אליכם בהקדם. זכרו, ייעוץ זוגי דיגיטלי מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם לקבל את הכלים הטובים ביותר לשיפור המרקם הזוגי, כמו גם לקבל ליווי מקצועי מאוראל שופן אשר נחשבת ליועצת זוגית מובילה אשר קצרה שבחים רבים מזוגות אשר קיבלו ייעוץ זוגי דיגיטלי ופרטני אשר אפשר לצאת לדרך חדשה.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אשת מקצוע

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים