ייצור אבטיפוס – השלב לפני הפיתוח

שלב חשוב לקראת פיתוח של מוצר הוא ייצור של אבטיפוס. כיצד מייצרים ומה חשוב לדעת בנושא? להלן המדריך המלא.

 

ייצור אבטיפוס – שלב חיוני עליו אסור לוותר

פיתוח של מוצר משלב לא מעט אלמנטים אשר יקבעו בסופו של דבר האם ישנה היתכנות לייצור המוני. משום כך, ייצור אבטיפוס – השלב לפני פיתוח נחשב לשלב הקריטי ביותר בתהליך, וזאת בשל העובדה כי אבטיפוס משמש לצורך בדיקת הכדאיות של המוצר. יצירת אבטיפוס מתחילה בראש ובראשונה מהדמיה ממוחשבת אשר נעשית באמצעות מעצבים גרפיים, וזאת בכדי לבחון את הרעיון הראשוני של המוצר ולהקים אותו לחיים באמצעות הדמיה, כל זאת בהתאם לדרישות היזם. לאחר שהסקיצה מודפסת באמצעות מדפסת תלת מימד, ייחל שלב ייצור האבטיפוס אשר נעשה עם הקפדה יתרה על כל פרט, החל מחומר הייצור אשר צריך לייצג בדיוק מרבי את החזון של היזם כמו גם בתהליך ייצור יעיל אשר מבוסס על הדפסות תלת מימד, תבניות יציקה וכן תהליכי ייצור מתקדמים נוספים אשר נועדו להוביל ליצירת מוצר מוגמר אשר איננו חייב להיות מדויק בגודל אך עם זאת משקף בצורה נאמנה את החזון הכללי לגבי המוצר.  מאחר ומדובר בתהליך ייצור יקר יחסית, ישנם מקרים בהם ההעדפה תהיה על ייצור של מוצר מוקטן, ולאחר מכן יחל שלב של גיוס משקיעים אשר נועד להוביל לייצור המוני, כל זאת במידה ואכן האבטיפוס עבר את כל הבדיקות הנדרשות.

תהליך נכון

ייצור אבטיפוס באמצעות חברה מקצועית

ייצור ופיתוח של אבטיפוס לא יכול להתבצע באמצעות עצמאי, וזאת בשל העובדה כי ישנם שורה של אנשי מקצוע אשר תפקידם הוא לוודא כי התהליך של הפיתוח יתבצע על הצד הטוב ביותר. משום כך, יצירת קשר עם חברה מהשורה הראשונה אשר לה ניסיון בתחום היא הכרחית לצורך תהליך ייצור מיטבי, כל זאת על מנת להבטיח כי בסופו של דבר ההשקעה הכספית הנוגעת לפיתוח ולייצור תהיה משתלמת. בנוסף, חברה מקצועית תדע לתת את המענה המקיף הן מבחינת בניית אסטרטגיית שיווק ופרסום והן מבחינת יצירת קשרים עם משקיעים אשר יאפשרו להתחיל בסופו של דבר בתהליך של ייצור המוני אשר אותו ניתן להפיץ הן בישראל והן בעולם, בהתאם לתוכניות אסטרטגיות מובנות.

 

ייצור ופיתוח אבטיפוס: הכירו את החברה המובילה בתחום

חברת ג'נקו הינה חברה מובילה בתחומה אשר מתמחה במתן שירותי עיצוב, פיתוח והנדסת מוצר החל משלב הרעיון הראשוני ועד לייצור המוני. מדובר בחברה אשר ליוותה בהצלחה מאות יזמים בהצלחה יתרה, וזאת לאור העובדה כי החברה מעסיקה את מיטב אנשי המקצוע בתחומי ההנדסה, שיווק, מיתוג ומחקר ופיתוח אשר מסייעים לכל אורך הדרך. מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות פיתוח וייצור? היכנסו לאתר הרשמי, השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
איש מסביר

מידע נוסף בנושא