יש לכם עסק? למה חשוב שיהיה לו מספר כוכבית?

בטוח נתקלתם לא פעם במספר כוכבית מקוצר ואפילו עשיתם בו שימוש. מדובר במספר נפוץ ביותר בקרב עסקים שונים, ובכל זאת, ישנם עסקים שנשארו משום מה עם המספר הארוך והמיושן. הדבר גרם לנו להחליט לצאת ולבדוק את החשיבות של מספר הכוכבית לעסק. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

יש לכם עסק עם מספר טלפון מיושן? תתקדמו

זה עניין של זמן, ממש כמה שנים עד שמספרי הטלפון הארוכים, כלומר, אלו שכוללים את הקידומות הבאות:

  • 052
  • 054
  • 03
  • 02
  • 04 וכו'

ייעלמו מעולם העסקים. כך שאם הגעתם לכאן היום ויש לכם טלפון קווי או נייד שהחיוג אליו כולל 9 ספרות, דעו שהחיים שלכם וההתנהלות של העסק שלכם צפויים להשתנות מקצה לקצה.

 

יצאנו לבדוק את העניין עם בעלי עסקים שונים

כדי שנוכל לציין בפניכם למה חשוב שיהיה לעסק שלכם מספר כוכבית מקוצר באופן המדויק ביותר, בחרנו ליצור קשר עם בעלי עסקים שיש להם מספר מקוצר שכזה. יכול להיות שאתם תוהים איך הצלחנו להשיג אותם. אם כך, דעו שהתשובה היא די פשוטה.

ראינו שיש להם מספר כוכבית לעסקים על גבי שלטים, בפרסומות ברדיו ובטלוויזיה ופשוט התקשרנו אליהם. כן, זה היה כל כך פשוט. בשורות הבאות תוכלו לקרוא את כל המידע שהם מסרו לנו בנושא.

 

למה חשוב שלעסק שלכם יהיה מספר עם כוכבית?

קיבלנו לא מעט תשובות מבעלי העסקים שענו לשיחות שלנו (וזו ההזדמנות להודות לכם – אם אתם קוראים את המדריך הנוכחי, תדעו שהתוכן שמופיע בו הוא בזכותכם). הנה התשובות הנפוצות ביותר שחזרו על עצמן:

 

בגלל הנוחות ללקוח

לקוח שצריך לחייג 9 ספרות בנייד שלו צפוי להתעייף. כן, זה אולי נשמע עצלן מצדו, אבל זה המצב כיום. אנחנו רגילים להוציא שיחה מהנייד בלחיצת כפתור. כך שבעצם, לחיצה על 9 כפתורים עשויה לגרום לנו להחליט ברגע אחד שאולי עדיף לוותר. כך שבחירה במספר כוכבית מקוצר משאיר את העסק שלכם בעניינים ומעלה את הסיכוי שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יוציאו את השיחה ויסגרו אתכם עסקה.

 

בגלל הזיכרון

אנחנו יכולים להעיד על התשובה הזו בעצמנו. לא פעם, כשאנחנו רואים טלפונים מקוצרים עם כוכבית, אנחנו מצליחים לזכור אותם בקלות. הדבר מאפשר לנו ליצור קשר עם בית העסק ללא כל מאמץ. זו התשובה שקיבלנו ממרבית בעלי העסקים שדיווחו שהלקוחות שלהם מכירים את המספר שלהם בעל פה, לפעמים אפילו שרים אותו במסדרונות המשרד. תגידו לנו אתם – יש יותר טוב מזה?

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים שאתם חייבים לדעת אודות הוספת מספר עם כוכבית לעסק שלכם. סביר להניח שאתם כבר לא קוראים את השורה הזו כי יצרתם קשר עם חברה שתספק עבורכם את השירות, בהצלחה!

עֵסֶק

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עֵסֶק

מידע נוסף בנושא

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים