כיצד לקדם את האתר שלך לעמוד 1 בגוגל?

במידה ואתה בעל עסק עם אתר בתחילת דרכו, או פשוט קנית אתר לשם הכנסות פסיביות, בטח כבר הבנת שעצם הקמת או קניית האתר אינה מספקת על מנת להכניס את כסף הדרוש או על מנת למשוך לקוחות לטווח הארוך.

אנו כאן כדיי לעשות לך סדר, בלי סיסמאות ובלי הרבה בלבול.

קידום אתרים הוא תחום מוביל כיום בכל הקשור לבניה וקניה של אתרים לעסקים שונים. לא כמו פעם, מרבית הקידום, לשם רווח, של העסק מתבצע באופן אינטרנטי וממוחשב באמצעות אלגוריתמים. לכן, במידה ואתה רוצה שהאתר יצליח, עליך לדעת כיצד לבצע קידום אתרים נכון ומקצועי, בדגש על הרבה סבלנות.

 

מהו קידום אתרים?

ובכן, קידום אתרים מגיע בשתי צורות:

 

קידום ממומן

בדיוק כפי שזה נשמע, קידום אתרים ממומן הוא קידום הנעשה באמצעות כסף. אנו משלמים לגורם כלשהו על מנת לפרסם אצלו את האתר שלנו. מדובר בהשקעה לא קטנה (תלוי איפה בחרנו לפרסם) אשר אכן מביאה לידים באופן מהיר, אך לצערנו נשים לב שהם לא יישארו להרבה זמן ואז שוב נזדקק בהשקעה נוספת בקידום מסוג זה.

 

קידום אורגני

קידום אתרים אורגני בגוגל נעשה כך שהלידים אכן באים, אבל לא מיד. מדובר בהשקעה כספית פחותה יותר, אך משתלמת יותר לטווח הרחוק, היות והלידים ימשיכו להגיע באופן טבעי. קידום אורגני מביא לכך שהאתר שלנו יהיה בעמוד הראשון של התוצאות במנוע החיפוש, במידה ומישהו יחפש את מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלנו.

 

אבל איך נדאג לזה?

לקידום אורגני יש מספר אלמנטים חשובים:

 

אופטימיזציה

חשוב להתאים את תנאי האתר לתנאים הנחשבים איכותיים בעיני האלגוריתמים של גוגל. מדובר בעבודה טכנית חשובה וניתן לגמרי לשכור איש מקצוע שיעשה זאת בשבילנו ואת כלל הקידום כולו. האופטימיזציה יכולה להיות רחבה, בין אם מדובר בהתאמה של האתר לנייד, או הנראות הכללית והנגישה שלו.

 

תוכן

כנראה החלק הכי חשוב בקידום הוא התוכן שאתם מכניסים לאתר. התוכן הוא זה שמבסס את קשר האמון הנדרש בין האתר והעסק לבין הלידים שנכנסים. כשליד מזהה תוכן איכותי הוא חוזר לצרוך עוד ולכן תחזוקה מתמדת של תוכן איכותי שתואם את רוח העסק שלכם היא קריטית. כמו כן, התוכן גם מכיל את מילות המפתח שמביאות לכדיי ההופעה של האתר שלכם בעמודים הראשונים של מנוע החיפוש.

 

שיתופי פעולה

לבסוף, מומלץ מאד לקיים שיתופי פעולה עם אתרים אחרים, בהם יופיעו לינקים תחת מילות מפתח לאתר שלכם. מומלץ ליצור קשר עם אתרים בעלי מוניטין, שהייתם רוצים להיות מקושרים אליו.

 

לסיכום

התנאי לכך שהאתר שלכם יופיע בעמוד הראשון של גוגל הוא פשוט קידום אורגני איכותי ויעיל. דאגו לנראות ולרמת תוכן גבוהה וכמובן אל תתפשרו על אנשי המקצוע שיכולים לעשות זאת בשבילכם.

 

מחשב נייד

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מנוע חיפוש

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

5 טיפים לשיווק אתר תיירות

יש לכם אתר בתחום התיירות? הכתבה הזאת בשבילכם. תחום התיירות מתאפיין בתחרות מאתגרת, בשל ריבוי מתחרים, מה שמקשה על שיווק האתר. איך בונים אסטרטגיה נכונה

מה ההבדל בין קידום לניהול אתרים?

ההבדל בין קידום לניהול אתרים הוא, שמקדם האתר מעוניין ביצירת תנועה רבה לתוך האתר, ואילו מנהל האתר אחראי על כל מה שקורה באתר, לאחר שהגולשים