כך תסירו ותסתירו לייקים לא רצויים מפרופיל האינסטגרם שלכם

בשנים האחרונות תפסו הרשתות החברתיות תאוצה מטאורית, והפכו לחלק אינטגרלי בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו.

זה משמעותי עד כדי כך, שכרטיס הביקור הראשוני שלנו הוא הפרופיל האישי או העסקי המפורסם ברשתות החברתיות.

לכן, חשוב לשמור על תדמית חיצונית מוצלחת ונקייה בפרופיל האינסטגרם שלנו.

איך עושים את זה? מה צריך לנקות ועל מה חשוב לשמור?

 

למה חשוב לנקות את פרופיל האינסטגרם שלנו?

פרופיל האינסטגרם שלנו משקף המון על חיינו. על ידי דפדוף בתמונות ובפוסטים שפרסמנו, כל אחד יכול לגלות מה עובר עלינו בחיינו, איפה היינו ומי הם החברים הטובים שלנו. גם בפרופיל עסקי, על ידי בחינה של הפיד האינסטגרמי שלנו, לקוחות פוטנציאליים יוכלו לתהות על טיבו של המוצר אותו אנחנו מוכרים, ולהבין מי הוא קהל היעד שלנו. על כן, ניקיון האינסטגרם חשוב ביותר על מנת שנוכל לשמור על תדמית חיצונית טובה ואיכותית. שנית, האלגוריתם של אינסטגרם לא טומן את ידו בצלחת. כלומר, כשיש חוסר שוויון שלילי בין כמות העוקבים בפרופיל, למשל, לבין כמות לייקים לאינסטגרם שלנו, אינסטגרם יוריד את החשיפה של הפרופיל שלנו, ואנחנו עלולים להיקלע למדרון חלקלק. ומעבר לכך, עוקבים פוטנציאליים עלולים להירתע ולא לעקוב אחרינו.

 

אז איך מנקים את פרופיל האינסטגרם שלנו?

על מנת לשמור על תדמית חיובית, אנחנו מוכרחים לנקות את פרופיל האינסטגרם שלנו מבפנים ומבחוץ. כלומר, לסנן את הפרופילים שעוקבים אחרינו, וגם לסנן את הפרופילים אשר אנחנו עוקבים אחריהם ואת התמונות להן הענקנו לייקים.

נתחיל בסינון העוקבים שלנו. למה זה כדאי? עוקבים שאינם פעילים, או עוקבים שפעילים בתדירות נמוכה במיוחד, לא רק שאינם מסייעים לנו להצליח, אלא אף מונעים מאיתנו להתקדם. לכן, ניגש לרשימת העוקבים שלנו, שנמצאת בטור האמצעי בפרופיל האינסטגרם שלנו, ונעבור עליה. כעת, נסיר מהרשימה את העוקבים שלא מקיימים אינטראקציה עם חשבון האינסטגרם שלנו. אמנם מדובר בצעד לא קל, כיוון שרשימת העוקבים שלנו יורדת, אך בסופו של דבר, מדובר בצעד שיקדם את הפרופיל שלנו לטווח הרחוק. שימו לב שלא להסיר יותר ממאתיים עוקבים בשעה, אחרת אינסטגרם עלולה לחשוב שאתם פרופיל רובוטי. לאחר מכן, ננקה את רשימת הפרופילים שאנחנו עוקבים אחריהם באותה הצורה, ונסיר את מי שלא רלוונטי לתחומי ההתעניינות שלנו או לעסק שלנו.

 

טיפים נוספים לניקיון ולשמירה על חשבון האינסטגרם שלנו

לאחר שביצענו סינון מקיף, נוכל לרדת לדקויות נוספות. תחת הגדרות חשבון האינסטגרם שלנו, נוכל למצוא מעקב של אינסטגרם אחר כל הפוסטים להם הענקנו לייקים. על פי פוסטים אלו, אינסטגרם בונה את אלגוריתם העניין שלנו ומציג לנו פוסטים בהתאם. שם, נוכל לבצע אנלייק לפוסטים שאנחנו לא מעוניינים שהלייק שלנו יופיע על גביהם, ובכך לעצב מחדש את אלגוריתם העניין שלנו. טיפ אחרון לבינתיים, – עברו לחשבון פרייבט. חשבון פרטי ישמור על קהל העוקבים שלכם כמעין משפחה סגורה, וגם יעזור לכם לסנן עוקבים בעתיד מבלי לטרוח לעבור על רשימת עוקבים שלכם בכל פעם.

 

רשת חברתית

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
לייק

מידע נוסף בנושא

איך מגדילים חשיפה באינסטגרם?

הרשתות החברתיות משנות את האלגוריתם שלהן מידי כמה חודשים. מדובר בעובדה ידועה שמקשה על בעלי עסקים, כותבי תוכן ומותגים שמשתמשים בהן כדי לשווק את העסק