החזרי מס באמצעות הדיגיטל – כמה זה בטוח?

רבים מאיתנו מקבלים הודעות SMS הטוענות להחזרי מס. מצד אחד ההודעות האלה נראות חשודות, אך מצד שני גם מאוד מושכות. אז כמה ההודעות האלה בטוחות והאם כדאי לבצע החזרי מס באמצעות הדיגיטל? רמז – לפעמים זה מאוד משתלם.

 

מה זה החזרי מס?

החזרי מס אלו החזרים כספיים אשר ניתנים לאלו אשר שילמו מיסים בסכומים גבוהים יותר ממה שהיו אמורים לשלם מלכתחילה. הדבר קורה היות ותשלום המס נעשה בחישוב משוער למשך השנה ועל כן יכולים להיווצר פערים. עובד שכיר משלם מס לפי חישוב שכר שנתי משוער, אך מפריש תשלומי מס בכל חודש. עצמאים משלמים גם הם מקדמה לפי חישוב הכנסה משוער למשך השנה. על כן, יכולים להיווצר פערים, ועובד שכיר למשל יכול לשלם יותר ממה שהיה אמור בפועל וכך מגיע לו החזרי מס. הבקשה על החזרי מס יכולה להתבצע עד שש שנים מתום שנת המס המבוקשת. החזרי המס לא נעשים באופן אוטומטי כך שעליכם לבדוק האם אתם זכאים לכך ואם כן להגיש בקשה בעצמכם.

 

זה ישתלם לכם

רוב האנשים אשר זכאים להחזרי מס לא יודעים זאת כלל ועל כן מפסידים כסף רב שיכול להיות שלהם. כאמור, על מנת לדעת האם אתם זכאים, עליכם לבדוק זאת בעצמכם ולאחר מכן להגיש בקשה. הבדיקה אינה ברורה לרוב האנשים והיא מסובכת, כך גם תהליך הבקשה. לכן תוכלו להיעזר בחברות ובאנשי מקצוע אשר מתמחים בתחום ויכולים לעזור לכם לקבל את מה שמגיע לכם ולהרוויח. החזרי מס בעידן הדיגיטלי הם אפשרות רווחית ומשתלמת לעשות זאת, ולא תצטרכו לבזבז זמן. תוכלו להרוויח את הכסף שלכם מרחוק בצורה בטוחה.

 

היזהרו מחיקויים

החזרי מס בדיגיטל נשמע מפתה וזה אכן משתלם וכדאי, אך יחד עם זאת נראה חשוד ויש סיבה לחשוש. קיימות חברות אשר באמת יעזרו לכם לבצע את החזרי המס בצורה דיגיטלית מהירה ויעילה, באופן כזה שתרוויחו הרבה. בכל הקשור להשארת פרטים בדיגיטל, כלל החברות הללו משתמשות באמצעי אבטחה גבוהים ביותר. יחד עם זאת, לא כל מי שמציע החזרי מס בדיגיטל באמת מתכוון לעזור לכם וישנם מתחזים רבים. רבים מהם מעוניינים את הפרטים שלכם על צורך עניינים שאינם כשרים לחלוטין. החזרי מס בדיגיטל מהווים פתח לתרמיות הללו מכיוון שתצטרכו לתת פרטים אישיים שלכם. לכן, יש להיות זהירים – אם תדעו איך לזהות בעייתיות – לא תפלו קורבן.

על מנת לדעת מי באמת רוצה לעזור לכם ומי פחות, כדאי לכם לבקש המלצות מאותן חברות ואותם אנשי מקצוע. כדאי לראות אם אכן יש סיפורי הצלחה של אנשים שהרוויחו וכך תדעו שמדובר בגוף אמין. בנוסף, כדאי לברר האם יש לגופים אלה מסמכים רשמיים מטעם המדינה המסמיכים אותם לצורך ייעוץ מס.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים