למה חשוב להשקיע בסרטוני תדמית לעסק שלך

לשוק המודרני מאפיינים רבים. אחד המרכזיים שבהם הוא תחרות אינטנסיבית בין העסקים המחייבת כל בעל עסק ליצור לו נקודות בידול וייחודיות שיעזרו לו לנצח בתחרות העיקשת.

עם זאת, לא מספיק להציע את השירות או את המוצר הכי טוב כדי לנצח בתחרות.

יש צורך לשווק את המוצר באופן הכי טוב.

 

סרטון תדמית

בעידן החדש, וביתר שאת בימי מגפת הקורונה, השיווק המשמעותי ביותר הוא השיווק הדיגיטלי. לא שיווק ענק בשלטי חוצות, לא בעיתונים המקומיים, אלא שיווק שהלקוח נחשף אליו בזמן הגלישה ברשת כשהוא ספון בביתו או במקום עבודתו. תחת קטגוריית העל של השיווק הדיגיטלי, מתפרסים תת ענפים רבים. ביניהם כתבות ממומנות, פרסום בגוגל או פרסום ברשתות החברתיות.

סרטון תדמית לעסק הוא אחד מענפי השיווק הדיגיטליים החשובים ביותר. סרטון התדמית, בין אם הוא מפורסם ברשתות החברתיות ובין אם באתרים חדשותיים מקנה לחברה יתרונות שאין להם תחליף. להלן נבין מדוע הוא קריטי כל כך ומצדיק השקעה מרובה בהכנתו ובקידומו.

 

יתרונות הסרטון

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. עוד אומרים, שטוב מראה ממשמע אוזניים. אבל למה לבחור בין מילה לתמונה, או בין אוזניים לעיניים, כשאפשר גם וגם?

לסרטון יכולת עוצמתית להעביר מלל ותמונה כאחד. שילוב נכון של השניים מעניק לקהל היעד את החוויה המדויקת שתרצו להעניק לו, והוא המתכון הבטוח להנעת לקוחות לרכישה או עובדים להצטרפות. הסרטון יכול להיות מצחיק, מרגש, שנון או מרשים ויוקרתי – הכל, בדיוק כפי שתרצו לשווק את עצמכם.

בנוסף, קשה יותר להתעלם מסרטון תדמית מאשר מפוסט ממומן או תמונה בצידו של אתר. הסרטון מושך את תשומת הלב ומאפשר לכם לתפוס את הגולש לפני שימשיך לעיסוקיו.

הסרטון אף יכול להוציא את הלקוח למסע של ממש, המתחיל במודעו למוצר ומסתיים ברכישה. זאת, בניגוד לתמונה ולמלל בלבד שמאפשרים להתמקד רק באחד משלבי הקנייה, מודעות למוצר, הכרה בצורך או רכישה, ולא בשלושתם יחד.

 

הסרטון כחרב פיפיות

על הסרטון להיות קצר, מושקע וקולע. סרטון ארוך מידי ייאבד את תשומת הלב של הגולש, שנתקל בסרטון אגב שיטוטיו במרשתת. מאידך, על הסרטון להיות ארוך דיו כדי לצוד את עין ואת לב הגולש. אך מעבר לאורך, חשוב במיוחד להשקיע באיכות הסרטון. סרטון תדמית לא איכותי ישדר חוסר רצינות והיעדר ירידה לפרטים הקטנים  מה שעלול אף לפגום במכירות החברה.

כך, הסרטון הופ לחרב פיפיות בידי החברה. כאשר הסרטון איכותי, מושקע ותמציתי הוא מניב תועלת רבה לחברה. מנגד, סרטון מסורבל, ארוך ולא איכותי עלול להסב לחברה יותר נזק מתועלת. זאת הסיבה שיש להשקיע ככל שניתן בהפקת הסרטון ובתוכן שלו. במידה ואין ברשותכם צוות מדיה מיומן, כדאי להיעזר בחברה חיצונית המציעה הפקת סרטוני תדמית, כדי להימנע מטעויות.

 

לסיכום

סרטוני תדמית הם אחד מהכלים השיווקיים המשמעותיים ביותר בשוק המודרני. חשוב שהסרטון יהיה מושקע ואיכותי, שאם לא כן הוא עלול להסב יותר נזק מתועלת. היעזרו בגורמים חיצוניים להפקת הסרטון, כדי להימנע מטעויות ולחסוך עוגמת נפש. בהצלחה!

מסך

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מצלמה

מידע נוסף בנושא

איך לצלם את המסך של המחשב

צילום מסך (screenshot) זה בעצם "להקפיא את הרגע" – להפוך לקובץ תמונה את מה שמופיע כרגע על מסך המחשב שלנו. מתי נרצה לצלם את המסך

מאיפה קונים דשא סינטטי?

  כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מחליטים כי הגיע הזמן לקנות מוצר מסוים שאנחנו זקוקים לו כבר הרבה זמן. לאחרונה אנו מוצאים את

4 מכשירי הסלולר הכי שווים!

כבר עברו יותר מ- 10 שנים מאז שנכנסו הסמארטפונים לחיינו ושינו את העולם, וכבר קשה לדמיין ולהיזכר איך החיים היו נראים בלעדיהם. רכישה של מכשיר

הכירו את סמסונג גלקסי A23

התמורה המצויינת בהתאם לטווח המחירים הבינוני, האיכות הבלתי מתפשרת של סמסונג ומצלמות שפשוט ישנו לכם את כל החוויה. מה מיוחד בגלקסי A23?   בואו נסתכל

כיצד מחשבים את החסכונות?

אם הכסף שלכם מושקע כרגע בתוכניות כאלה ואחרות או במכשירים פיננסיים כלשהם, אנו מניחים כי תשמחו לדעת מה הוא גובה החיסכון שלכם כעת, ולאילו סכומים