למה כולם רוצים לפרסם ביוטיוב?

עד לפני כמה עשורים כולם רצו לפרסם את העסק שלהם בעיתון. לאחר מכן, הטלוויזיה תפסה את המקום המועדף ביותר ורבים בחרו לפרסם בה בשעות הערב, כאשר כולם צפו בחדשות. היום, כולם רוצים לפרסם ביוטיוב.

השכן שלנו, הקולגה מהמשרד ממול ואפילו המובילים שעזרו לנו להוביל את הספה החדשה אמרו שהם מבררים פרטים על פרסום במדיה הזו. יצאנו לבדוק למה כולם רוצים לפרסם דווקא ביוטיוב וחזרנו עם תשובות שאתם פשוט חייבים לקרוא.

 

רקע בנוגע לאיסוף הנתונים

כדי שנוכל לציין בפניכם למה כולם רוצים לפרסם את העסק ביוטיוב, אנחנו צריכים לשמוע חוות דעת מצד המתעניינים. לא היה לנו קשה למצוא את אלו שמתעניינים בפרסום זה, שכן, אנחנו שומעים אותם מסביבנו בכל רגע נתון.

כך שכדי להמציא עבורכם את הפרטים הללו, היינו צריכים פשוט לפנות אליהם ולשאול אם הם מוכנים לשתף אותנו בסיבות שגורמות להן לרצות לפרסם דווקא ביוטיוב. ריכזנו מעל ל- 20 סיבות ובחרנו לציין בפניכם את ה-3 שחזרו על עצמן מספר רב של פעמים. הנה הן:

 

סיבה מספר 1 שגורמת לכולם לרצות לפרסם ביוטיוב – הפרסום עובד

מכירים את הפרסומת שתמיד נשמעת ברדיו שאומרת שהפרסום ברדיו עובד? אז תשכחו ממנה. מסתבר שכולם בוחרים ביוטיוב ככלי פרסומי בגלל שיש להם נתונים שמראים כי פרסום ביוטיוב  עובד הרבה יותר מכל מדיה אחרת. הכוונה היא שנעשו בדיקות מעמיקות בנושא שהראו שהצופים ביוטיוב בחרו להקליק על הפרסומת, להגיע לאתר שאותו היא מקדמת, לקבל פרטים על המוצר או השירות ולרכוש אותם.

 

סיבה מספר 2 שגורמת לכולם לרצות לפרסם ביוטיוב – כולם נמצאים שם

תחשבו רגע מתי הייתה הפעם האחרונה שצפיתם בסרטון יוטיוב. סביר להניח שהיא הייתה היום, אתמול או מקסימום שלשום. מרבית האנשים צופים לפחות ב-10 סרטונים של יוטיוב במהלך היום. כאשר הסרטונים הללו עשויים לכלול את התכנים הבאים:

  • קליפ מוזיקלי
  • סדרת קומדיה
  • טריילר לסרט וכו'

ברגע שכולם נמצאים ביוטיוב, אפשר בעצם לומר שיש חשיפה גבוהה שגורמת לבעלי עסקים רבים לבחור דווקא בפלטפורמה זו.

 

סיבה מספר 3 שגורמת לכולם לרצות לפרסם ביוטיוב – בגלל ההגעה אל קהל היעד

בעלי עסקים שמפרסמים בעיתון לא יכולים לכוון שהפרסומת שלהם תגיע אל קהל היעד שלהם. אך כשמדובר ביוטיוב, ההפך הוא הנכון. אדם שבוחר לפרסם את העסק שלו ביוטיוב יכול להיות בטוח שהפרסומת שלו תופיע בהקשר שמתאים לקהל היעד. למשל, ילד שיצפה בתכנית נוער יראה פרסומת שנוגעת לתחומי העניין שלו, למשל, פרסומת לבגדי נוער, פרסומת למשקה קל וכו'.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן הפירוט שאפשר לכם (ולנו) להבין למה כולם רוצים לפרסם ביוטיוב. אנו מוכרחים להודות שהממצאים שאספנו עשו לנו חשק להציע למעסיק שלנו לפרסם את המשרד ביוטיוב. נלך להציע לו את העניין, נתראה במדריך הבא.

פוסט ביוטיוב

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
פוסט ביוטיוב

מידע נוסף בנושא

סרטוני התדמית שיקפיצו לכם את העסק

האם אתה מחפש דרכים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלך ולהתחבר לקהל היעד שלך? עם יותר ויותר צרכנים שפונים לאינטרנט ולמדיה החברתית כדי לקבל