כיצד לקדם אתר בתחום ההשוואות מחירים טלוויזיה בפייסבוק

בעבר כאשר קנינו טלוויזיה היה צורך לבחון בעיקר את גודל הטלוויזיה, איכותה ומחירה. כיום התחרות גדולה בהרבה, ובחירת טלוויזיה לא מסתכמת רק באופן טכני אלא גם בכל הערוצים שהחברה מציעה, חיבור לאינטרנט ואפילו שירותי סלולר.

הבחירה נהיית אף יותר מאתגרת כאשר התחרות בשוק גדולה מאוד. לכן, קיימים אתרים רבים לצורך השוואות מחירי טלוויזיה, אשר כולם מנסים למצוא פתרון לבעיית המבחר והשפע של חבילות הטלוויזיה השונות.

אתרים אלו יתנו לכם את התמהיל המדויק בין המחיר לבין מה שתקבלו וכך יהיה קל יותר להחליט. התחרות בחבילות הטלוויזיה הביאה בהתאמה גם לתחרות בין אתרי השוואות מחירי טלוויזיה. בעלי האתרים נאלצים לקדם את אתרי ההשוואות במנועי החיפוש וברשתות החברתיות.

לפי מחקרים משנת 2019, הרשת החברתית בה הכי כדאי לקדם אתרים מסוג זה היא פייסבוק. פייסבוק, בניגוד לאינסטגרם, טוויטר וטיקטוק, פונה לקהל בעל מנעד גילאים רחב ומאפשרת פרסום תוכן מקיף יותר. נשאלת השאלה – כיצד לקדם אתר בתחום השוואות מחירי טלוויזיה?

 

תוכן

הכוכב של השנים האחרונות וכנראה גם של השנים הבאות בתחום השיווק הדיגיטלי הוא ללא ספק התוכן. אם בעבר כדי לשווק ולפרסם מוצר הייתה נדרשת פרסומת בלי הרבה מילים ומלל, הרי שכיום הצרכן חכם יותר – יש לו שפע של מידע ברחבי הרשת, אפילו יותר מדי מידע.

על מנת שאתם תתנו לו את המידע הנכון עבורו ועבורכם עליכם להתמיד בתוכן בהתאם. הרעיון הוא לא רק תוכן שיווקי גרידא, אלא גם כזה שישמש אתכם באופן עקיף על ידי כך שהוא יקדם את האתר שלכם.

למשל, אם אתר השוואת מחירים רוצה להשוות בין חבילה של סלקום TV לבין כזו של הוט, לא כדאי לו לנסות למכור את אחת מהחבילות על ידי מילות שיווק ברורות, אלא לכתוב פוסט בפייסבוק על כיצד ניתן להגיע לבחירה מושכלת כאשר מתלבטים בין שתי החברות.

 

התמדה

זו אולי מילת המפתח בנוגע לקידום מהיר של אתרים, בכל רשת חברתית שהיא. פייסבוק זקוקה לגולשים פעילים על מנת שיקדמו את הרשת ואת השיח בה, ולכן דפים ועמודים אשר יתמידו בכתיבת פוסטים ותכנים – פייסבוק תדאג לקדם אותם יותר כך שיצברו יותר עוקבים ויותר זמן מסך. לכן, הקפידו להתמיד בפרסום התכנים גם אם זה נראה לכם שבהתחלה זה לא מניב פירות.

 

גיוון

מלבד התמדה, פייסבוק גם אוהבת גיוון. לכן, השתדלו שהפוסטים שאתם מעלים יהיו מגוונים – גם מבחינת התוכן שלהם וגם מבחינת האלמנטים.

סרטונים, לינקים לאתרים נוספים, תמונות, גיפים וכדומה אלו רק חלק מהדברים איתם אתם יכולים לעשות שימוש כדי לקדם את האתר בפייסבוק. הגיוון גם יאפשר לכם להגיע לכל מיני קהלים מגוונים ולא להתמקד רק בקהל ספציפי (לדוגמא – הקהל הצעיר מתחבר יותר לסרטונים מאשר לתוכן כתוב).

 

טלוויזיה חכמה מעוגלת

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
סמל תג מחיר באינטרנט

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

5 טיפים לשיווק אתר תיירות

יש לכם אתר בתחום התיירות? הכתבה הזאת בשבילכם. תחום התיירות מתאפיין בתחרות מאתגרת, בשל ריבוי מתחרים, מה שמקשה על שיווק האתר. איך בונים אסטרטגיה נכונה