איך לשלוח ללקוח דו"ח קידום אתרים מסודר

באמצעות מערכת ממחשבת ויעילה ניתן להפיק דוחות קידום אתרים מסודרים ללקוחות ולשלוח אותם במהירות. המאמר יפרט כיצד עושים זאת.

 

כיצד מפיקים דו"ח SEO בהתאמה אישית?

כל מקדם אתרים צריך לעשות תהליכי בקרה על הקידום שלו על מנת שהלקוחות שלו יקבלו נקודת מבט על מידת הקידום ושיפור תהליכים. לשם כך ניתן להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת אותה מציעה מערכת לקידום אתרים מקצועית. כל תהליך שיווקי מחייב בהוצאת דו"חות בין אם הוא מיועד ללקוחות ובין אם הוא מיועד למקדם האתרים. בלחיצה קלה על המקלדת ובאמצעות ממשק נוח ניתן להשיג דו"ח כזה. הדוח גמיש, מפורט, עם טקסטים מותאמים אישית וניתן לתזמון.

 

כיצד ניתן לתזמן את הדו"חות?

השיטה של התזמון מאוד פשוטה. לאחר הפקת הדו"ח שלחו אותו לדואר האלקטרוני שלכם או של הלקוחות שלכם בכל פורמט שתרצו. תוכלו להגדיר את התזמון לפי הצרכים שלכם. כלומר, האם ברצונכם שהדו"ח יגיע מדי שבוע או מדי חודש. על פי ההגדרה הדו"ח יישלח אליכם באופן אוטומטי ותמיד תוכלו לשנות את הגדרות התזמון שלו. היתרון הבולט הוא שהדו"ח יכול להישלח לכל הנמענים אותם תגדירו בממשק.

 

מיתוג ועיצוב הדו"ח

הדו"ח אותו אתם שולחים ללקוחות ולצרכים נוספים יכול להיות מעוצב בהתאם למותג שלכם. נכנסים לדף השער, משנים את הטקסט, מוסיפים לוגו ומקבלים דו"ח אישי ומעוצב אותו ניתן לשלוח ללקוחות. למעשה מאותו הרגע הדו"ח הוא ייחודי ומקורי ולכן הוא גם יעיל לשיווק ולהשגת לקוחות נוספים. האפשרות הזו תעלה את התדמית של המשרד ותקדם אותו.

 

מה כוללים הדו"חות?

הדו"חות מפרטים תיעוד של העבודה שלכם באמצעות טבלאות שבהם ניתן להסיר תאריך או להותיר אותו על פי הצרכים. ניתן לבדוק באמצעותם האם שיטת הקידום יעילה וכיצד היא שיפרה את תדמית העסק. כאשר מקדמים אתרים נעזרים בטכניקות כמו: מילות מפתח שהן מילות חיפוש המקושרות לגוגל, ביטויים או מילים שבאמצעות URL מקושרות לאתר הקידום או לאתרי תוכן ידועים, כתיבת תוכן מקצועי, קידום באתרים חברתיים כמו פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם וכו', תמונות, סרטונים, בלוגים, חוות דעת והמלצות ועוד. כל אלו נבנים לצורך הקידום וצריכים לשרת את הלקוחות. הדוחות מציגים באופן מפורט כל רכיב ומסייעים לתהליכי בקרה והתייעלות.

 

לקוחות מרוצים

הלקוחות שנעזרו בכם לצורך קידום אתרים יודעים באמצעות הדו"חות שאתם רציניים ולא סתם שותלים כמה קישורים וגובים על כך תשלום. הם מפרטים תהליכי עבודה ומעידים על טכניקת העבודה והרצינות שלה. כאשר מקדם אתרים מעניק שירות כזה ללקוחותיו, הם יעבירו מפה לאוזן על המקצועיות הרבה שלכם ובקלות תשיגו לקוחות נוספים. יתרה מכך, הדו"חות מראים שאתם בעניינים. עוקבים, משפרים ומשנים את טכניקות הקידום ובכך מסייעים ללקוחות שלכם. לסיכום, הוצאת דו"ח קידום אתרים מסודר הוא חלק אינטגרלי מעבודתו של מקדם האתרים.

 

דו"ח קידום אתרים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
דו"ח קידום אתרים מסודר

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

כיצד נבדל את עצמנו מהמתחרים

האם אי פעם חוויתם תקלה מתסכלת במחשב וקיוויתם שתוכלו לפתור את הבעיה בעצמכם? תארו לעצמכם את הזמן והכסף שהייתם יכולים לחסוך אם הייתם יכולים לפתור

מדוע הפרסום שלך בדיגיטל לא עובד?

פרסום בדיגיטל כיום מהווה בפועל עמוד יסוד להצלחה עסקית. שימוש נכון בו יכול להוביל עסק  להצלחה קבועה, בעוד שמנגד, שימוש פזיז ולא מכוון בו יכול