מהו פרסום בגוגל ומהם דמי הניהול עבור הפרסום?

פרסום בגוגל הפך להיות לאחד הדברים הבסיסיים עבור כל בעל עסק באשר הוא. שכן, עסק שלא נמצא בשורות החיפוש הראשונות של גוגל – לא קיים. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק מה זה פרסום בגוגל ומהם דמי הניהול שאתם, בעלי העסקים, צפויים לשלם עבור הליך הפרסום? הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע העדכני בנושא זה.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שנשאלנו אינספור פעמים על ידי קרובי משפחה שלנו "מה זה פרסום בגוגל?". שכן, כל מי שמכיר אותנו יודע שאנחנו עוסקים בכתיבה שנוגעת לרשת ולפרסומים באינטרנט. כך שכולם מרכזים אלינו את הפניות שלהם בנושא. לאחר שנשאלנו יותר מידי פעמים אודות הפרסום בגוגל, הבנו שאנחנו צריכים לכתוב על כך מדריך.

כך בעצם, בכל פעם שנישאל, נוכל להציג בפני המתעניינים את הקישור לתשובה. חוץ מזה, אנשים אקראיים שיתעניינו בנושא יוכלו לקבל את התשובה ברגע וללא מאמץ. אז לא משנה איך הגעתם לכאן, העיקר שהגעתם וטוב שכך. כי אתם צפויים בעוד כמה רגעים להבין את כל המידע בנוגע לפרסום בגוגל.

 

אז מה זה פרסום בגוגל?

פרסום בגוגל הוא תת קטגוריה למושג שוודאי שמעתם לא פעם. מדובר כמובן בשיווק דיגיטלי. הפרסום בגוגל מורכב מ – 2 סוגים:

  1. קידום אורגני
  2. קידום פרסומי

כך שכל בעל עסק יכול לבחור את סוג הפרסום שמתאים לו ביותר. כדי לקחת חלק בסוגי פרסום אלו צריך להכיר קודם כל את המושגים הנפוצים שבאים לידי ביטוי במקרים שבהם נעשה פרסום ממומן בגוגל.

 

המושגים הנפוצים שחשוב להכיר

בחרנו להציג בפניכם 4 מושגים שחשוב שתכירו רגע לפני שנציג בפניכם את המידע בנוגע לדמי הניהול. שכן, אתם תצטרכו לדעת על מה אתם משלמים לפני הכול. הנה המושגים הללו:

  1. COST – הכוונה למחיר שאתם צפויים לשלם עבור הקמפיין הנבחר
  2. IMPERSSIONS – הכוונה למספר הפעמים שהגולשים ראו את המודעה שלכם
  3. CLICKS – הכוונה למספר האנשים שלחצו על המודעה שפרסמתם בגוגל
  4. CPC – אלו ראשי התיבות של מחיר לקליק. הכוונה שמדובר בתמחור לפי מילה

 

מהם דמי הניהול?

כעת ידוע לכם המידע אודות הליך הפרסום של גוגל והמושגים שאתם חייבים לדעת בנושא, ניתן לעבור לדמי הניהול שאתם צפויים לשלם. ובכן, ערכנו בירור מקיף בנושא והתגלה לנו שקשה להגיד באופן מדויק את דמי הניהול שגוגל תגבה מכם. שכן, לכל אחד יש פרויקט בסדר גודל שונה עם פרסום מסוג אחר. כך שהמחיר משתנה מאחד לשני. אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר מדויקת שתאפשר לכם לדעת את דמי הניהול עבור הפרסום המתאים לכם, עליכם לפנות לחברת קידום מכירות ברשת או אל גוגל.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מהו פרסום בגוגל ומהי המורכבות שעומדת מאחורי דמי הניהול. מאחלים לכם פרסום חיובי ומניב.

פרסום ממומן בגוגל

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
פרסום ממומן בגוגל

מידע נוסף בנושא

כיצד נבדל את עצמנו מהמתחרים

האם אי פעם חוויתם תקלה מתסכלת במחשב וקיוויתם שתוכלו לפתור את הבעיה בעצמכם? תארו לעצמכם את הזמן והכסף שהייתם יכולים לחסוך אם הייתם יכולים לפתור

מדוע הפרסום שלך בדיגיטל לא עובד?

פרסום בדיגיטל כיום מהווה בפועל עמוד יסוד להצלחה עסקית. שימוש נכון בו יכול להוביל עסק  להצלחה קבועה, בעוד שמנגד, שימוש פזיז ולא מכוון בו יכול

5 דרכי שיווק עדכניות ברשת

פרסום באינטרנט אינו דבר של מה בכך. אם אתם מפקפקים בכך, שאלו הרבה בעלי עסקים קטנים שנטשו את הרעיון כי הם דיממו כסף מבלי לראות