מהם העסקים שתתאים להם מרכזיה בענן

עסקים כיום צריכים להתאים את עצמם לאקלים הטכנולוגי. כיום לקוחות לא מגיעים לעסק לשאול שאלות באופן פרונטלי, אלא מצפים למענה טלפוני נגיש בכל זמן ביום. בדיוק בשביל זה קיימת מרכזיה בענן, שמאפשרת ללקוח לקבל בדיוק מה שהוא רוצה. עסקים רבים לא בטוחים אם מרכזיה בענן מתאימה להם ולפני שנענה על תשובה זו, נספק מידע חשוב על מרכזיה בענן.

 

מרכזיה בענן

טכנולוגית מרכזיה בענן מאפשרת קבלת שיחות הן מחוץ לעסק והן בתוך העסק בצורה הרבה יותר נוחה. הטכנולוגיה מבוססת על שלוחות שונות שכולן מגובות על אותו ענן וכך ממשק השיחות השונות הרבה יותר נוח גם לעובדים וגם ללקוחות.

 

שלוחות המרכזייה בענן

במרכזייה בענן ניתן ליצור שלוחות בעלות ממשק נוח כך שהלקוח יכול לבחור לאן להתקשר ובמקביל העסק יכול לבחור מי יקבל את שיחתו. במידה ואין צורך למענה אנושי, ניתן יהיה להקליט את המידע אותו מחפש הלקוח ולחסוך זמן יקר לשני הצדדים.

 

אילו עסקים צריכים לעבוד עם שלוחות

עסקים שמתקשרים אליהם לא מעט צריכים מרכזייה בענן. ניתוב שיחות הוא מאד הכרחי בעסק שמתקשרים אליו הרבה והשלוחות מייעלות את צורת העבודה באופן משמעותי. בנוסף, אם לקוחות רבים מתקשרים על אותה הסיבה, זו סיבה טובה להוסיף שלוחה של מענה של נציג אוטומטי, כך תוכלו לחסוך לעובדים שלכם זמן עבודה יקר.

 

שמירה השיחות

עסקים שחשוב להם שכל השיחות יישמרו, רצוי שיעבדו עם מרכזייה בענן. על הענן של העסק יישמרו כל השיחות של העסק, כך שתוכלו להגיע אל כל שיחה ישנה שתצטרכו מתי שרק תרצו. גם אם כרגע לא חשוב לכם לשמור את השיחות, ייתכן ששיחות אלו ישמשו אתכם בעתיד וזה משהו שצריך לחשוב עליו.

 

הפרדה בין המספר הפרטי למענה ללקוחות

מרכזיה בענן מאפשרת להפריד בין הקו של הלקוחות לקו הפרטי של העסק. כך תדעו מתי עובד או מנהל מתקשר אל העסק ומתי לקוח מתקשר. הדבר מאפשר לענות לשיחות בצורה הרבה יותר יעילה ומונע המון בלבולים מיותרים.

 

איכות שיחה במרכזייה בענן

מרכזייה בענן יכולה להגביר את איכות השיחה הטלפונית כך שהן הלקוח והן העובדים ישמעו הרבה יותר טוב את המתרחש בשיחה. השיחה תהיה הרבה יותר נעימה בצורה זו ותיקח גם פחות זמן בזכות השמע הברור שמונע חוסר הבנה של אחד הצדדים במהלך השיחה.

 

חזרה ללקוחות

אם פספסתם שיחה, המרכזייה בענן שולחת לכם מייל שמעדכן אתכם על הפספוס. כך תוכלו לחזור ללקוח ברגע שראיתם את הפספוס.

לסיכום, כיום כמעט כל בית עסק צריך מרכזייה בענן. השלוחות של המרכזייה בענן יכולות לייעל את עבודת העסק בצורה משמעותית, ולגרום ללקוחות לא להתעצבן על זמן המתנה ארוך. באמצעות המרכזייה בענן שימור הלקוחות הרבה יותר יעיל וכל שיחה יותר נעימה.

נציג מכירות

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אוזנייה

מידע נוסף בנושא

איך לצלם את המסך של המחשב

צילום מסך (screenshot) זה בעצם "להקפיא את הרגע" – להפוך לקובץ תמונה את מה שמופיע כרגע על מסך המחשב שלנו. מתי נרצה לצלם את המסך

מאיפה קונים דשא סינטטי?

  כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מחליטים כי הגיע הזמן לקנות מוצר מסוים שאנחנו זקוקים לו כבר הרבה זמן. לאחרונה אנו מוצאים את

4 מכשירי הסלולר הכי שווים!

כבר עברו יותר מ- 10 שנים מאז שנכנסו הסמארטפונים לחיינו ושינו את העולם, וכבר קשה לדמיין ולהיזכר איך החיים היו נראים בלעדיהם. רכישה של מכשיר

הכירו את סמסונג גלקסי A23

התמורה המצויינת בהתאם לטווח המחירים הבינוני, האיכות הבלתי מתפשרת של סמסונג ומצלמות שפשוט ישנו לכם את כל החוויה. מה מיוחד בגלקסי A23?   בואו נסתכל

כיצד מחשבים את החסכונות?

אם הכסף שלכם מושקע כרגע בתוכניות כאלה ואחרות או במכשירים פיננסיים כלשהם, אנו מניחים כי תשמחו לדעת מה הוא גובה החיסכון שלכם כעת, ולאילו סכומים