מהם השירים והאטרקציות הפופולריים ביותר בדובאי?

בשנתיים האחרונות דובאי הפכה לאחד היעדים הכי נחשקים אצל ישראלים, ולא סתם. העיר, אשר שוכנת לחופו של המפרץ הפרסי נחשבת לאחד ממרכזי התיירות והסחר המובילים בעולם, ובהתאם מלאה באטרקציות שאסור לפספס. במאמר הבא נציג חלק מהשירים והאטרקציות הפופולריים ביותר בדובאי.

 

שלום על דובאי

למה לעשות רשימת שירים ואטרקציות פופולריים בדובאי עם אפשר פשוט להציג שיר פופולארי על אטרקציות בדובאי. בשנת 2021, לכבוד פסטיבל הקניות של דובאי הופק להיט דאנס המושר באנגלית וערבית ועוסק במיטב האטרקציות שיש לעיר. השיר, אשר מבוצע על ידי הזמר הסעודי בחריין ראשד אל-מג'יד והמפיק השוודי-מרוקאי RedOne נקרא "Ya Salam Ya Dubay" ומיד הפך ללהיט אחרי צאתו. בשיר, מלבד פזמון קליט והפקה מעולה, נמצאים גם מיטב ציוני הדרך של העיר, לרבות מגדל הבורג' חליפה, מזרקות הדקלים של דובאי ועוד.

 

המגדל הגבוה בעולם

אי אפשר שלא להזכיר ברשימת אטרקציות פופולאריות בדובאי את האטרקציה המפורסמת מכל: מגדל הבורג' חליפה, הנושא בתואר המכובד גורד השחקים הגבוה בעולם. המגדל, המתנשא לגובה של 828 מטר או 163 קומות, מאפשר לתיירים לבוא ולעשות סיורים ותצפיות בו. המלצת המערכת היא להתחיל את הסיור מהפארקים הפסטורליים העוטפים אותו ומשם לקחת מעלית עד לקומות התצפית.

 

הופעה בלתי נשכחת

ייתכן מאוד שכמה מהשירים הפופולריים ביותר בדובאי הם בכלל לא מדובאי אלא של אומנים בינלאומיים הפועלים באירופה או בארצות הברית. יחד עם זאת, סיכוי לא רע שתוכלו לצפות בהם בפעולה באחת מאולמות הקונצרטים של העיר, כולל ה"מדיה סיטי אמפיתיאטר" המפורסם שמארח על בסיס קבוע את השמות החמים ביותר בעולם הבידור.

לכן שווה לתכנן את החופשה הבאה בדובאי בסמיכות לביקור של אמן פופ מפורסם שצפוי לנחות בעיר. אולמות המופעים של דובאי מיישרים קו עם הגרנדיוזיות המפורסמת של העיר ומציעים הופעות בלי נשכחות ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לדמיין.

 

חזרה למקורות

כמו ערים רבות אחרות, גדולות ומפורסמות גם דובאי התברכה ברובע עתיק ששווה להזכיר. העיר העתיקה של דובאי, אשר קרויה אל פהידי, מכילה ארכיטקטורה ערבית עתיקה מפוארת ומגוון רחב של גלריות לאמנות ומסעדות של אוכל אותנטי. בהחלט מומלץ לקפוץ לביקור של כמה שעות.

 

נפגש על החוף

חוף ג'ומיירה שבעיר דובאי הוא ללא ספק פנינה נהדרת לחובבי הים. דובאי ממוקמת כזכור היישר על המפרץ הפרסי ולכן היא נהנית גם מרצועת חוף פסטורלית המזמינה ביקור. שווה לקפוץ לחוף בשביל להנות מהאטרקציות הימיות המוצעות בו, או סתם בשביל לשכשך רגליים במים הנעימים של חופי דובאי.

 

הקניון הגדול בעולם

בדובאי אוהבים לעשות דברים בגדול, ולכן לא הסתפקו רק במגדל הגבוה בעולם כי אם גם בנו את הקניון הגדול בעולם. מעבר לאופציות אינסופיות של שופינג איכותי בקניון דובאי תוכלו להתרשם מאקווריום ענק המכיל לא פחות מ-140 זנים שונים של חיות ימיות.

אטרקציות בדובאי

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אטרקציות בדובאי

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים