מה זה גוגל שופינג ואיך ניתן להופיע שם

לאחרונה אנחנו שומעים שיחות רבות על גוגל שופינג. לפעמים נדמה לנו שנושאי השיחה של רבים מהסובבים אותנו הצטמצמו לכדי נושא זה בלבד. אנחנו מחשיבים את עצמנו כמביני עניין, ובכל זאת, אין לנו מושג במה מדובר. כדי שנוכל להבין על מה כולם מדברים, יצאנו לפגוש את המומחים בתחום וביררנו אתם את כל הפרטים החשובים בנושא. המדריך הנוכחי יבהיר לא רק לנו, אלא גם לכם מה זה גוגל שופינג ואיך ניתן להופיע שם.

 

כמה מילים אודות המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

זה אולי ישמע לכם מוזר, אבל כדי שנוכל להבין במה מדובר, נאלצנו פשוט לעצור אנשים ברחוב שדיברו על גוגל שופינג ללא הפסקה. ציינו בפניהם שאנחנו כותבים מדריך בנושא ואנחנו זקוקים לפרטים מדויקים בנושא. אלו שהסכימו לשתף אתנו פעולה, ציינו בפנינו את הפרטים הבאים:

  • העיסוק שלהם
  • משך הזמן שהם משתמשים בגוגל שופינג
  • איך הם הצליחו להופיע שם

כך שבעצם, אפשר לומר שהמדריך הנוכחי נכתב בעקבות חכמת ההמונים וזו ההזדמנות להודות לכל מי שעצר ושיתף אותנו במידע.

 

אז מה זה גוגל שופינג?

גוגל שופינג נקרא בעברית גוגל קניות. זהו שירות חדש שענקית החיפוש – גוגל השיקה לא מזמן. מדובר בפלטפורמה נוחה שניתן לפחש בה מוצרים שונים לרכישה דרך הרשת. השירות הזה מאפשר לראות מודעות דרך גוגל אדוורדס (שמסתבר שהן זוכות ליתרון משמעותי בהשוואה לתוצאות אחרות). דרך השירות של גוגל שופינג ניתן לקבל את הפרטים הבאים אודות המוצר:

  • מחיר המוצר
  • התמונה של המוצר
  • שם העסק שמציע את המוצר ועוד

 

למה כדאי לפרסם דרך גוגל שופינג?

כידוע לכם, קיבלנו את כל המידע שמופיע כאן מאנשים שחיים את התחום. שאלנו אותם למה לדעתם כדאי לפרסם דרך גוגל שופינג והם ציינו בפנינו שמדובר בפלטפורמה שמאפשרת להם, בעלי החנויות הוירטואליות, לקדם את המכירות שלהם תוך פרסום מודעות באזור שהוא מרכזי ובולט. הדבר מביא לכך שבעצם, הגולש יכול לסקור מוצרים שונים בהתאם לחיפוש שהוא עורך, לערוך השוואת מחירים וכמובן לצפות בתמונות של הפריטים השונים ללא מאמץ. אם אתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים בנושא, לחצו על הקישור הבא: sfb.co.il.

 

איך ניתן להופיע בגוגל שופינג?

המדריך הנוכחי לא יסתיים מבלי שתדעו איך תוכלו גם אתם להופיע בגוגל שופינג. מהבירור שערכנו בנושא, גילינו שמדובר בהליך קל ביותר שדורש הרשמה קצרה. כדי שתוכלו ליצור קמפיין, אתם צריכים להיעזר במערכת הפרסום הממומנת שגוגל מציעה (גוגל אדס). תערכו חיפוש בגוגל ותכתבו "הרשמה לגוגל שופינג". תבחרו את תוצאת החיפוש הרלוונטית עבורכם וזו תלווה אתכם צעד אחד צעד עד התוצאה המתבקשת.

 

כמה מילים לסיום

כעת ידוע לכם מה זה גוגל שופינג ואיך תוכלו להופיע שם, כך שנותר לכם רק להכין את המוצרים שלכם ולפרסם.

קניות בגוגל

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
קניות בגוגל

מידע נוסף בנושא

מהי חנות אינטרנטית?

אתר מסחר אונליין יכול לשמש למכירת סוגים שונים של מוצרים ושירותים. היתרון הוא שניתן להגיע לקהל יעד רחב ואף לפלח את הקמפיין השיווקי על פי

אילו מחשבים טובים לעבודה אונליין

בשלושים השנים האחרונות העולם ידע שינויים דרמטיים בכל כך הרבה תחומים וזאת תודות לטכנולוגיה שהתפתחה בשנים האחרונות. כך אפשר לראות כי הרכבים הם הרבה יותר