מה כולל שירות ניהול אתרי וורדפרס

אתרי וורדפרס מהווים כיום כ 34% מהאינטרנט. במילים אחרות כל אתר שלישי כיום הוא למעשה אתר וורדפרס. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת שוורדפרס מציעים, ניתן להקים, לבנות ולתחזק אתרים ברמה הכי גבוהה שיש.

אם אתם בעלי אתר וורדפרס, כדאי שתדעו, שישנו שירות מיוחד שנקרא שירות ניהול אתרי וורדפרס, אשר יכול לשפר משמעותית את האתר שלכם בטווח הקצר ובטווח הארוך.

 

במדריך שלפניכם ניתן תשובה אודות השאלה מה כולל שירות ניהול אתרי וורדפרס. אך לפני כן, חשוב לנו להבהיר את ההבדל בין אתר וורדפרס לבין אתר מסוג אחר

 

מה ההבדל בין אתר וורדפרס לבין אתר מסוג אחר

חוץ מאתר המבוסס על וורדפרס, קיימים סוגי אתרים נוספים: אתרי שופיפי, אתרי WIX, אתר המבוסס על קוד נקי ועוד.

וורדפרס, הינה מערכת ייחודית המשלבת מצד אחד, תבניות ופלאגינים שניתנים להורדה ולרכישה, ומצד שני מאפשרת כתיבה של קוד נקי.

בשל שילוב מיוחד זה, ישנו צורך בהכרות ספציפית במערכת. ישנו הבדל גדול בין אתר המבוסס על וורדפרס לבין אתר המבוסס על פלטפורמה אחרת.

לוגו של החברה

 

מה כולל שירות ניהול אתרי וורדפרס

כעת, לאחר שהבנו את ההבדל בין אתר וורדפרס לאתר אחר, נפרט אודות שירות ניהול אתרי וורדפרס:

  • ניהול תוכן – במסגרת ניהול אתרי וורדפרס, תקבלו שירות של ניהול תוכן. במסגרת ניהול זה, החברה תוסיף, תשכתב, תעדכן ותשנה את התכנים באתר, כך שיהיו באיכות הגבוהה ביותר. במסגרת ההסכם ביניכם לבין החברה, יסוכם כמות התוכן וכמובן איכותו.
  • ניהול שיווק – במסגרת ניהול אתרי וורדפרס, תקבלו שירות של ניהול השיווק. בחברות רבות, מדובר בניהול שאיננו כלול בחבילה הבסיסית אלא דורש תוספת תשלום. במסגרת ניהול שיווק, תוכלו לקבל מגוון שירותים – יצירת טפסים למשיכת לידים, ניהול מערכת הדיוור שלכם, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק ועוד.
  • עדכוני פלאגינים ותבניות – במסגרת ניהול אתרי וורדפרס, תקבלו שירות עדכוני פלאגינים ותבניות. מדובר בפעולות חשובות שמטרתן לשדרג את האתר לגרסה העדכנית והטובה ביותר מצד אחד, ומן הצד השני למנוע בעיות אבטחה, באגים ובעיות נוספות.
  • ניהול רכישות – במסגרת ניהול אתרי וורדפרס ובמידה ומדובר באתר מכירות, תקבלו שירות ניהול רכישות. במסגרת שירות זה, יבוצע מעקב אחר ההזמנות המבוצעות באתר שלכם. החברה תהיה אחרית לעדכן אתכם על רכישות, לבדוק מלאי, לעדכן מוצרים ולוודא כי כל תהליך הרכישה פועל באופן תקין ומיטבי.
  • בדיקות טכניות – במסגרת ניהול אתרי וורדפרס, תקבלו שירות בדיקות טכניות. במסגרת שירות זה, החברה תבדוק בכל תקופה, כי לא קיימים באגים באתר ובעיות שלא טופלו. בדיקות אלו, במסגרת הניהול השוטף, יוודאו כי האתר שלכם לא יחווה קשיי תצוגה. מדובר בשירות חשוב, שידאג לספק למתעניינים בשירות ובמוצרים שלכם, חווית גלישה נעימה ושוטפת.

 

כפי שניתן לראות, שירות ניהול אתרי וורדפרס מכיל מגוון רחב של שירותים שיכולים לשדרג את האתר שלכם.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אתר קידום

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים