מה כולל תהליך של בניית אתר?

להביא לקוחות חדשים לעסק תמיד מצריך מקוריות ויחודיות. בניית אתר, יכולה להיות המקפצה שתגרום לכם למנף את העסק ולהגיע ליותר לקוחות. בניית אתר יכולה להיות מותאמת בדיוק לצרכים של העסק שלכם ולקידום עצמי. בין אם אלו בלוגים, אתרי מכירה, ניוזלטרים או כל אתר אחר – ישנם כמה שלבים שיעזרו לכם לבנות את אתר האינטרנט שישרת הכי טוב את העסק שלכם.

 

חשיבות של בניית אתר

בעולם בו רוב האנשים מחוברים לאינטרנט שעות רבות ביום, אתר עסקי הוא חשוב ביותר להצלחת העסק. באינטרנט יש אפשרויות רבות שיוכלות לקדם את העסק. ברגע שהחלטתם להיכנס לעולם האינטרנט, עליכם להבין שהפעלה של אתר וירטואלי מוצלח צריך לעמוד על שלד חזק. בניית אתר איכותי יתחשב באופי וצרכי העסק ולכן נעשה שיתוף פעולה עם בעל העסק בעת בניית האתר.

 

השלבים לבניית אתר:

כשאתם בונים אתר עסקי, כדאי להעזר באנשי מקצוע כמו חברה לבניית אתרים. כשאתם בוחרים בחברה מקצועית, אתם יודעים שיש מי שיבנה לכם את האתר בצורה כזו שתתאים לאופי, לצרכים ולרעיון של העסק.

שלב 1 – מהי מטרת האתר: ביחד עם בונה האתר, תבינו יחד מה יהיה נושא האתר, אילו שירותים ומוצרים אתם נותנים, מי הלקוחות ואילו לקוחות אתם רוצים, ומיהם המתחרים שלי ומה אפשר ללמוד מהם.

שלב 2 – אפיון האתר: בשלב זה, אתם בונים את השלד של האתר כדי שתהיה לכם תמונה כללית כיצד תרצו שהמערכות והעמודים באתר יראו ויפעלו. בשלב זה תיצרו תרשים ניווט לאתר ותצטרכו לבחור את המערכות שמתאימות ביותר לעסק שלכם.

שלב 3 – עיצוב האתר: היכרות עם מעצב אתרים ומעבר על כל המידע שנאסף בשלבים הקודמים. בשלב זה תבחרו יחד את צבעוניות האתר ומה תהיה השפה העיצובית שלו, בנוסף יהיה דגש על עיצוב סקיצות של עמוד הבית ולאחר אישורו עיצוב של שאר עמודי האתר. עיצוב נכון של אתר הוא שלב קריטי במשיכת לקוחות דווקא אליכם.

שלב 4 – בניית האתר: לאחר אפיון האתר, זהו שלב טכני שמצריך איש מקצוע מיומן ולכם אין תפקיד בשלב זה. כל ההחלטות שהתקבלו בשלבים המוקדמים כעת הופכים להיות אמיתיים. בשלב זה יטמע העיצוב כפי שבחרתם, העלאת תוכן לאתר, הקמת מערכות האתר ובדיקה שהוא מתאים לסוגי המכשירים והמסכים השונים.

שלב 5 – השלמת האתר: בדיקות המקיפות שכוללות בדיקות של הקוד לפי התקן העולמי, בדיקות מהירות, חיבור למערכות גוגל השונות. פעולות אלה הן השלב המקדים שיכין את האתר לקידום ממומן ברשתות או לקידום אורגני.

 

קח אתר ובנה לו בית

בניית אתר איכותי תתרום רבות לשגשוג העסק שלכם. תחברו לחברה מקצועית שתעזור לכם בנידון, ויחד תאפיינו ותעצבו את האתר שלב אחר שלב, כך שיתאים בדיוק לאופי העסק שלכם וימשוך אליו את מספר הלקוחות הגדול ביותר.

אתר בנוי

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
תמונות

מידע נוסף בנושא

10 כללי יסוד לקידום אורגני

אמנם קידום אתרים הוא תחום שמתפתח כל הזמן, אבל ישנם כמה כללי יסוד שפחות או יותר נשארו אותו הדבר מאז שהתחום הזה של SEO עוד

7 טיפים לעיצוב חכם של אתרי ecommerce

מי שמבין עניין בעסקים יודע שחנויות ecommerce הפכו בשנים האחרונות לשם דבר. אפשר להבין בקלות מה גרם להן להיות כל כך פופולאריות בקרב בעלי העסקים.

איך בונים אתר בלי ידע מקצועי?

אנשים נבהלים לרוב מהמחשבה לבנות אתר משלהם. חוסר בידע ובכישורים הדרושים עשוי להיראות כמו מחסום חמור. אך אל דאגה, אינכם צריכים להיבהל. בניית אתר ללא

היתרון שבסטודיו לבניית אתרים

בעזרת כלים טכנולוגיים, כמעט כל אחד יכול לבנות היום אתר. לא מעט בעלי עסקים לא מעוניינים למסור את בניית האתר לאיש מקצוע, ובונים את האתר

איך בוחרים חברה לבניית אתרים?

בניית אתר הוא תהליך מורכב, אשר דורש גם מקצועיות רבה. לכן, הבחירה בחברה לבניית אתרים, היא חלק משמעותי בתהליך. לא מקובל להחליף חברה באמצע התהליך,

הכל על בניית אתרים

אם אתם מרגישים שכל תחום בניית האתרים, הוא קצת סינית בשבילכם, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה ריכזנו את כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים,