מה משפיע על אחוזי ההמרה בדף הנחיתה ובאתר ואיך לשפר אותם

כל בעל עסק רוצה להניב רווחים מדף הנחיתה של העסק שלו.

כמובן שקודם כל מטרתו היא שיכנסו לדף ויתרשמו ממנו, אך השלב הבא והחשוב ביותר הוא שהלקוחות יעשו שימוש מהותי בדף – ירכשו, ישאירו פרטים ועוד…

אז איך עושים את זה? איך תגרום ללקוחות שלך "להשאיר חותם" בדף שלך ולרצות להשתמש בשירותים שאתה מציע בו?

 

מה זה בכלל דף נחיתה?

ראשית, בואו ניישר קו לגבי המושג "דף נחיתה". דף נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד בעל מטרה אחת – להמיר. זאת אומרת, להפוך את המשתמש מאדם מתעניין, ללקוח פוטנציאלי, או ללקוח ממש בעזרת רכישה אונליין.

המינימום בדף נחיתה היא פעולה אחת – השארת פרטים או טופס רכישה. עם זאת, נהוג להוסיף אלמנטים נוספים – מידע על העסק, שירותים, המלצות ועוד. דף זה צריך להיות מזמין, ממוקד ולרכז את כל המידע החיוני כדי שלקוחות יהיו מעוניינים לרכוש את שירותיך. איך עושים את זה בצורה הטובה ביותר? בואו נתחיל!

 

חוק ה-3 שניות

לפני שלקוח יחליט האם הוא רוצה לרכוש את שירותיך הוא צריך להחליט האם הוא בכלל רוצה להישאר בדף שלך. לכן, חשוב שכל לקוח שנכנס לדף יבין תוך שניות מועטות מה בדיוק השירותים שאתה מציע ואיך אתה יכול לעזור להם – נסה לחשוב על דרך בה תוכל להעביר את המסר שלך בצורה ברורה וקולעת. למשל, בעזרת כותרת מדויקת ובולטת, או תמונה ממחישה.

 

מהירות תגובה

כמה פעמים יצא לך להכנס לדף/אתר אינטרנט ולצאת ממנו באותה מהירות כיוון שלקח לו יותר מידי זמן להיטען? TIME IS MONEY, הזמן שלנו יקר והלקוחות שלנו עוד יותר! כדאי מאוד להשקיע בכך שדף הנחיתה שלך יעלה מהר בכל הדפדפנים, שהלקוחות שלך לא יצטרכו לחכות כדי לבצע רכישה/להשאיר פרטים. אם הם נכנסו הם כנראה מעוניינים במוצר, אך איטיות יכולה לשלוח אותם אל המתחרים.

 

יצירת קשר

אתה רוצה שלקוחות יצרו איתך קשר או ישאירו פרטים בדף שלך? תעשה להם חיים קלים! כדאי שהלקוחות שלך יוכלו בעזרת "קליק" אחד ליצור איתך קשר, לא משנה באיזה חלק של הדף הם נמצאים. ישנה אופציה להוסיף לחצן התקשרות שיופיע להם על המסך לאורך כל גלילת הדף. כמו כן, הוספת אופציות מרובות ליצירת קשר (טלפון, וואטסאפ, פייסבוק וכו') יכולה להגדיל את הסיכויים לטובת אנשים שמעדיפים לשוחח בדרכים שונות.

בנוסף, צור טופס יצירת קשר שיהיה קל ונעים למלא אותו, מקם אותו בצורה בולטת ונוחה בדף, התאם אותו לגלישה גם דרך המחשב וגם דרך הפלאפון. דבר חשוב לא פחות –  אנשים אוהבים להשאיר כמה שפחות פרטים, לכן כדאי ליצור כמה שפחות שדות למילוי, אם אין לך צורך ממשי בכתובת המייל שלהם – וותר על שדה זה.

 

המלצות

לרוב העסקים יש מתחרים, סביר להניח שעוד לפני שדף הנחיתה שלך באוויר יש כבר דפים נוספים ברשת בתחום שלך. לכן, אתה צריך לשדר ללקוח שלך שאתה הכי טוב! שכדאי ללא ספק לבחור בך! נתת שירות ללקוח מרוצה? מצוין. תבקש ממנו שינסח המלצה ותוסיף אותה לדף שלך. לקוחות מחפשים להרגיש בטוחים ולקנות ממי שיש שייעידו לזכותו. גם כאשר מדובר באתר קניית קישורים – חשוב להנגיש הכל בצורה טובה ללקוח.

 

ייחודיות

דרך נוספת לנצח את המתחרים ולהגדיל את הסיכויים שייקחו את השירותים שלך היא הבלטת הייחודיות שלך! חשוב על דברים שיכולים לייחד את השירותים שלך, על היתרונות שיש בלפנות דווקא אליך. אגד אותם ותן להם במה הולמת! זכור שהלקוחות לא מכירים אותך או את מה שיש לך להציע, שום יתרון או ייחודיות של העסק שלך אינו מובן מאליו. הבלט את מה שיכול להיתפס כמיוחד, נסח את המסרים בצורה קצרה וקולעת כדי שהייחוד יהפוך למוטו.

 

לוגו

פעמים רבות, גם אם לא נזכור את השם המדויק של החברה, הלוגו שלה יתנוסס לנו בראש. לוגו יכול לתת תחושת ביטחון ללקוחות – שיש משהו מוחשי שמייצג את החברה, שהיא רצינית ויש לה איזו אסמכתא. עצב לוגו שמייחד את החברה ומעביר את המסר של השירותים שלך. מקם אותו בדף במקומות בולטים שלא ישכחו לאן הם הגיעו, התייחס אל עצמך כמו אל מותג.

בנוסף, עיצוב הדף בצבעים של הלוגו שלך עשויים לחזק את המיתוג. אנשים הרבה פעמים יזכרו צבעים בצורה טובה יותר מהסברים או כותרות.

 

אסתטיקה

לא פחות חשוב מהתוכן עצמו – המעטפת. הדף צריך להיות מתומצת, ברור, ומושך. מומלץ להשתמש בפונטים אחידים וקלים לקריאה, בצבעים נעימים לעין, ובתמונות איכותיות שימחישו את מהות הדף. כדאי לסדר את כל התוכן בצורה ברורה שתשדר ארגון. הלקוח מתרשם מהדרך שבה המוצר נמכר לו, לקוחות לומדים על העסק ומחליטים האם הם מעוניינים בשירותים גם מהתרשמותם מהדף – דף מסודר יכול לשדר אמינות ולהגביר את הרצון לקנות.

 

פרסום

אז אחרי שהשקעת בדף נחיתה איכותי, השלב האחרון הוא פרסום. ניתן לפרסם את הדף שלך בעזרת קמפיין ממומן או אורגני ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד), וכן מודעה ממומנת בגוגל.

אתה יכול לפנות למומחה בנושא שיעשה זאת עבורך או לעשות זאת בעצמך, העיקר שתדאג להגדיל את החשיפה של הדף שלך ושקהל היעד המתאים יכיר אותך.

 

לסיכום

ניתן להגדיל את אחוזי ההמרה ולגרום לדף הנחיתה שלך להניב יותר מכירות בעזרת כמה שדרוגים. כמובן שאפשר ליצור דף נחיתה מינימלי עם טופס רכישה/השארת פרטים בלבד, אך אם אתה רוצה להגדיל את ההכנסות שלך כדאי להשקיע קצת יותר.

אנחנו מציעים לך לחשוב בגדול, להיות יצירתי ולנסות להיות כמה שיותר ייחודי! תראה לכולם מה העסק שלך שווה, למה הכי כדאי לבחור בך ותאמין בזה!

בהצלחה ונחיתה רכה 😊

מסך עם נתונים

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מחשב נייד

מידע נוסף בנושא

איך לצלם את המסך של המחשב

צילום מסך (screenshot) זה בעצם "להקפיא את הרגע" – להפוך לקובץ תמונה את מה שמופיע כרגע על מסך המחשב שלנו. מתי נרצה לצלם את המסך

מאיפה קונים דשא סינטטי?

  כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מחליטים כי הגיע הזמן לקנות מוצר מסוים שאנחנו זקוקים לו כבר הרבה זמן. לאחרונה אנו מוצאים את

4 מכשירי הסלולר הכי שווים!

כבר עברו יותר מ- 10 שנים מאז שנכנסו הסמארטפונים לחיינו ושינו את העולם, וכבר קשה לדמיין ולהיזכר איך החיים היו נראים בלעדיהם. רכישה של מכשיר

הכירו את סמסונג גלקסי A23

התמורה המצויינת בהתאם לטווח המחירים הבינוני, האיכות הבלתי מתפשרת של סמסונג ומצלמות שפשוט ישנו לכם את כל החוויה. מה מיוחד בגלקסי A23?   בואו נסתכל

כיצד מחשבים את החסכונות?

אם הכסף שלכם מושקע כרגע בתוכניות כאלה ואחרות או במכשירים פיננסיים כלשהם, אנו מניחים כי תשמחו לדעת מה הוא גובה החיסכון שלכם כעת, ולאילו סכומים