מה עדיף לעסק שלך פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק

לא פעם פונים אלינו מתעניינים שמבקשים לשמוע את דעתנו בנוגע לפרסום ברחבי הרשת. יש מי ששואלים האם העסק שלהם צריך להיות מפורסם בגוגל, יש מי שתוהים לגבי פייסבוק ויש מי ששואלים לגבי שתי האפשרויות. התשובה שלנו לכל אחד מהפונים הינה זהה בבסיסה. אם אתם רוצים לדעת מה אנחנו עונים ולבדוק מה עדיף לעסק שלכם, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו.

 

אז מה עדיף מבין השניים? גוגל או פייסבוק?

כדי שתוכלו לדעת מה עדיף לעסק שלכם, אתם צריכים לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:

  • מיהו קהל היעד שלכם?
  • האם קהל היעד שלכם נמצא בפייסבוק?
  • אם עניתם בחיוב על השאלה הקודמת: האם הוא נמצא גם בגוגל?

אנחנו יכולים לומר לכם שפייסבוק שייך לטווח גילאים מסוים. עד לפני כמה שנים כולם היו בפייסבוק, אבל מאז הגיע הטיק טוק והאינסטגרם והכול השתנה. כך שאתם צריכים לבדוק אם קהל היעד שלכם נמצא בפייסבוק. אם כן – מצוין, תפרסמו שם. אם לא – תפרסמו בגוגל, הוא שם.

 

איך תוכלו לדעת איפה קהל היעד שלכם נמצא?

כשאנחנו עונים לכל המתעניינים את התשובה שצוינה בפניכם בפסקה הקודמת, אנחנו נשאלים: "איך נוכל לדעת איפה קהל היעד שלנו נמצא?". הרי קהל היעד שלכם מורכב מכל מיני פרמטרים ולא רק מגילאים, למשל:

  • סגנון לבוש
  • מיקום גיאוגרפי בארץ
  • עיסוק ועוד

אם כך, כדאי שתדעו שיש חברות רבות שמציעות לכם לבצע הליך של פרסום בפייסבוק רק לאחר שהן בודקות לעומק אם קהל היעד שלכם נמצא שם. אם יימצא שקהל היעד שלכם אינו נוכח בפייסבוק יותר מידי, יוצע לכם לבצע הליך של פרסום בגוגל.

 

בחירה נבונה של פרסום

עכשיו אתם יודעים שחברות שמציעות את הפרסומים הללו יסייעו לכם כדי למצוא את המקום שבו יש לכם סיכוי לקבל את הלידים הכי חמים. אבל זה לא מספיק לכם. אתם צריכים להיות בטוחים שצפויה להיות לכם בחירה נכונה של חברה שתקדם את העסק שלכם. בחירה נבונה תאפשר לכם להיות בטוחים שתקבלו הכוונה נכונה לגבי קהל היעד וגם, תוכלו לדעת שצפויה להיות לכם עלייה משמעותית במכירות.

 

תבחרו בחברה מומלצת

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בחברה מומלצת (וזה לא משנה אם בחרתם בפרסום בפייסבוק, בגוגל או בשתי האפשרויות), עליכם לבדוק פרטים אודות החברות השונות. את המידע תוכלו לקבל באמצעות בירור מקיף בפייסבוק, בגוגל או באמצעות שיחות שתערכו עם בעלי עסקים שנעזרו בעבר בחברות כאלו וראו או רואים היום תוצאות טובות.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שלנו שסייע לכם לדעת מה עדיף לעסק שלכם – פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק. בנוסף, תוכלו גם לדעת עכשיו איך לבחור את החברה המתאימה לכם. אנו מאחלים לכם בהצלחה רבה!

פרסום עסקי

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
פרסום עסקי

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

5 טיפים לשיווק אתר תיירות

יש לכם אתר בתחום התיירות? הכתבה הזאת בשבילכם. תחום התיירות מתאפיין בתחרות מאתגרת, בשל ריבוי מתחרים, מה שמקשה על שיווק האתר. איך בונים אסטרטגיה נכונה

מה ההבדל בין קידום לניהול אתרים?

ההבדל בין קידום לניהול אתרים הוא, שמקדם האתר מעוניין ביצירת תנועה רבה לתוך האתר, ואילו מנהל האתר אחראי על כל מה שקורה באתר, לאחר שהגולשים