איך לבצע מחקר מילות מפתח לקידום האתר בגוגל

רבים האנשים שמחליטים לפתוח אתרים על מנת לפרסם תכנים שונים.

באינטרנט קיים מגוון רחב מאוד של אתרים כאשר חלקם נפוצים יותר וחלקם פחות.

אך הסיבה המרכזית במיוחד למצב זה היא אחת ויחידה.

אם תשאלו כל מומחה לקידום אתרים הוא יגיד לכם שאחד מהפרמטרים החשובים ביותר להצלחת האתר שלכם הוא מילות מפתח בגוגל.

ביצוע מחקר של מילות מפתח לקידום האתר שלכם בגוגל יכול לעזור לכם רבות להצליח לפרסם אותו. אבל איך ניתן לבצע מחקר מילות מפתח? ואיך ניתן לדעת אם ביצעתם מחקר מילות מפתח איכותי לאתר שלכם ?

 

איך תבצעו את מחקר מילות המפתח שלכם ב – 3 שלבים :

הכנת רשימת מילות המפתח

בשלב זה עליכם יהיה להכין רשימה מפורטת של כל מילות המפתח והביטויים השונים שקיימים בעולם אשר קשורים לאתר שלכם בדרך כלשהי. על הרשימה שלכם להיות מפורטת ככל האפשר כיוון שכלל שתוכלו למצוא יותר אופציות רלוונטיות כך יהיו לכם יותר מילות מפתח אשר יתאימו לכם בחיפוש בגוגל.

דוגמא רלוונטית לעניין היא למשל אם האתר שלכם עוסק בכלי תפירה. במידה וזה העניין ערכו רשימה של כלי תפירה רלוונטיים, והן רשימה של שימוש בשתי המילים בצורות ביטוי שונות למשל : כלים של תפירה, כלי לתפירה, כלים לתופרות, כלי לתופרת, ועוד…

בנוסף מומלץ במיוחד להשתמש גם במנוע החיפוש של גוגל בכדי לראות ולמצוא רעיונות נוספים של השלמת מנוע החיפוש האוטומטי של גוגל. בעת החיפוש בגוגל והכנת הרשימה חפשו כמה שיותר ניסוחים קשורים שיוכלו להיות בהשלמה האוטומטית של גוגל.

 

הכנסת הרשימה לכלי התכנון של מילות המפתח של גוגל

בשלב הבא עליכם יהיה להיכנס דרך המשתמש שלכם בגוגל לחשבון האישי שלכם. אחר כך תחפשו בגוגל את "מתכנן מילות המפתח של גוגל". תלחצו על הקישור הראשון ותלחצו על "חיפוש מילות מפתח חדשות באמצעות ביטוי, אתר או קטגוריה".

לאחר מכן ייפתח עבורכם חלון נוסף בו תוכלו להקליד את מילות המפתח השונות שרשמתם ברשימה שהכנתם בשלב הראשון. לאחר הקלדת הרשימה תוכלו להוסיף את כתובת האתר שלכם ואת קטגוריית המוצר שלכם. לאחר סיום ההקלדה לחצו על "קבל רעיונות" ואחר כך על "רעיונות למילות מפתח". בשלב הבא תעלים את עמודת "תחרות" כיוון שהיא אינה מיועדת עבור קידום אתרים אורגני בגוגל ואז סדרו את ממוצע החיפושים לפי סדר יורד.

 

הורדת הנתונים למחשב

אחר כך הורידו באמצעות קובץ CVS למחשב את הנתונים ותוכלו להעזר במהו מנוע החיפוש הנפוץ ביותר והרלוונטי עבורכם.

 

זכרו – לאחר ביצוע המחקר חשוב לבצע ביקורת :

חשוב לציין כי ביצוע המחקר עצמו אינו מספיק וכי מומלץ לכם לוודא באמצעות רישום בטבלת נתונים מסודרת את נתוני גולשי האתר שלכם והמכירות במידה וזהו עיסוק האתר שלכם. כך, תוכלו לדעת אם ביצוע המחקר על מילות המפתח בגוגל עזר לכם או אם ביצעתם אותו בצורה שגוייה ועליכם לבצע רשימה חדשה.

 

שורת חיפוש

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אתר אינטרנט

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

5 טיפים לשיווק אתר תיירות

יש לכם אתר בתחום התיירות? הכתבה הזאת בשבילכם. תחום התיירות מתאפיין בתחרות מאתגרת, בשל ריבוי מתחרים, מה שמקשה על שיווק האתר. איך בונים אסטרטגיה נכונה

מה ההבדל בין קידום לניהול אתרים?

ההבדל בין קידום לניהול אתרים הוא, שמקדם האתר מעוניין ביצירת תנועה רבה לתוך האתר, ואילו מנהל האתר אחראי על כל מה שקורה באתר, לאחר שהגולשים