מיתוג עסקי המפתח להצלחה שלך?

איך עסק נולד? כמו תינוק. זה מתחיל בהיריון ארוך של מחשבות איך בדיוק להתחיל, עם מי לעבוד, מה יהיה בסופו של דבר ועד כמה כדאי להשקיע. לאחר כל כך הרבה זמן של תהיות ותהליכים סוף כל סוף יוצאים אל האור עם העסק החדש והכול נראה ורוד מתמיד. הרי ברור שכל העולם רק חיכה לכם שתפתחו את העסק, והנה כולם הולכים להגיע. והימים ממשיכים לעבור ומשהו לא ממריא. העסק שלכם כבר ותיק, יש לכם מעגל לקוחות שמלווה אתכם, אבל אתם לא מצליחים לעשות את הפריצה הגדולה שתעביר אתכם מהליגה הלאומית לליגת העל. אם אתם מחפשים את הפתרון בשבילכם, מיתוג עסקי זו מילת המפתח.

בניית אתר

מיתוג עסקי – כל מה שעסק צריך

שיווק באינטרנט

אנחנו חיים היום בעידן מודרני, בו כל אחד חי על המסך שלו. אם תשבו עכשיו בבית ותנסו לספור את שעות המסכים שצברתם היום, תגלו שברוב שעות היממה אתם נמצאים מול מסך כזה או אחר וברוב הפעמים נעזרים ברשת האינטרנט כדי למקסם את החוויה. בין אם מדובר על סרטונים מיו-טיוב, שוטטות בפייסבוק או כמה תמונות באינסטגרם. עסק שאין לו שיווק באינטרנט פשוט לא מבין עד כמה זה בסיסי ואלו דברים הוא מפסיד. הרי לקוחות יכולים להגיע מכל אחת מהפלטפורמות שכולנו משוטטים בהן, אז למה לא להשתמש בזה?!  מיתוג עסקים כולל בתוכו שיווק לרשת שיכול להעניק ללקוח את ההרגשה שהעסק שלכם נמצא בכל מקום והוא הפתרון המתאים שהם כל כך זקוקים לו.

שפת מותג

מה השפה של העסק? רוב בעלי העסקים יענו עברית, אנגלית או כל שפה מדוברת אחרת, כאשר השאלה כלל אינה מכוונת לשפה שכזו. כאשר מדובר על שפת מותג הכוונה לכל הדרכים בהן העסק משווק את עצמו ואיך הוא עושה זאת. אם יוצרים קו עיצובי אחיד לכל הפוסטים או הפרסומים יכולים לגרום לכך שהלקוחות שלכם יזהו כל פרסום עוד לפני שהם קוראים את המל, רק מעצם הנראות הדומה. בנוסף, יכולים להיות ביטויי לשון רלוונטיים, פתגמים או מילים מומצאות וחדשות שהופכות להיות מזוהות עם העסק ונהיות חלק מהדנ"א של כל טקסט שיוצא לעולם.

בניית אסטרטגיה שיווקית

אפשר להסביר במשך שעות על איך לבנות אסטרטגיה שיווקית נכונה, מה יכול לסייע בתהליך, למה חשוב לשים לב ואיך להתחיל. כדאי לזכור כי מדובר על החלטה עסקית שמובילה מהלך נכון שימשך לאורך זמן. אסטרטגיה היא תכנון לאורך של חודשים, לפעמים אפילו שנים, במטרה ליצור עסק מוביל בתחום שיכול להפיץ את הבשורה שלו לכל עבר. כשמתחילים לחשוב על התכנון העתידי, צריך לקחת בחשבון את הפרסום, המוצרים, העלויות, היכן לפרסם, כמה ולמה ואלו פלטפורמות יכולות להיות היעילות ביותר כאשר מדובר על העסק שלכם.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
שיווק ומיתוג

מידע נוסף בנושא

כיצד נבדל את עצמנו מהמתחרים

האם אי פעם חוויתם תקלה מתסכלת במחשב וקיוויתם שתוכלו לפתור את הבעיה בעצמכם? תארו לעצמכם את הזמן והכסף שהייתם יכולים לחסוך אם הייתם יכולים לפתור

מדוע הפרסום שלך בדיגיטל לא עובד?

פרסום בדיגיטל כיום מהווה בפועל עמוד יסוד להצלחה עסקית. שימוש נכון בו יכול להוביל עסק  להצלחה קבועה, בעוד שמנגד, שימוש פזיז ולא מכוון בו יכול

5 דרכי שיווק עדכניות ברשת

פרסום באינטרנט אינו דבר של מה בכך. אם אתם מפקפקים בכך, שאלו הרבה בעלי עסקים קטנים שנטשו את הרעיון כי הם דיממו כסף מבלי לראות