מסגרות לתמונות: איך לרכוש אונליין

בעידן של הרשתות החברתיות, כולנו מצטלמים המון ומצולמים בכל מיני ארועים חברתיים או סתם בבית. ותמיד יש הרגע הזה שאנחנו חושבים לעצמנו "אני חייב למסגר את התמונה הזו ולשמור אותה". אז החלטתם שאתם עושים את הצעד הזה ורוצים לפתח את התמונה אנו גאים להצי בניכם את המדריך המלא לרכישת מסגרת לתמונה אונליין. 

 

חשבו על העיצוב

נסו להסתכל על התמונה ולדמיין איך אתם רוצים שהיא תראה לאחר שהיא תודפס. האם היא צריכה להיות גדולה או קטנה, האם אתם רוצים שהיא תעמוד בפני עצמה או שתיתלה על הקיר. כל שיקול כזה יכול להשפיע על מסגרות לתמונות שאתן רוצים לבחור. צאו אל החלל הבית שלכם או ולאזור שבו אמורה להיות התמונה ונסו לדמיין אותה בראשכם לפני שאתם נכנסים לאינטרנט. כך תוכלו להיות מדוייקים יותר ולבחור את המסגרת שמתאימה לכם במיוחד.

 

בחרו את סוג החומר של הדף

סוג הדף קשור בעיקר לאיכות הצילום והפיתוח ולאיכות התמונה שאתם רוצים להדפיס. ישנם סוגים רבים של ניירות ולכן חשוב שתחברו בנייר שמתאים לכסף שאתם רוצים להוציא מצד אחד, ולשאר הגורמים שציינו מקודם מצד שני. הנייר הנפוץ ביותר היום הוא נייר נטול עץ שמורכב ממגוון חומרים שונים ולכן הוא אינו מבריק.

אם אתם דווקא רוצים את הבוהק הזה ולהדפיס בצורה איכותית יותר, מומלץ להשתמש דווקא בנייר פנינה שמורכב מחומרים איכותיים יותר ונותן מראה ייחודי. ישנם סוגים נוספים של חומרים כמו נייר ממוחזר או נייר כרומו ונייר עיתון. אתם מוזמנים להסתכל באתר שלנו ולראות דוגמאות של הדפסת תמונות בשלל סוגי הדפים.

 

סוגי המסגרות

גולת הכותרת היא המסגרת שבה תשתמשו. בסופו של דבר, המסגרת היא הגורם המרכזי של עיצוב התמונה והיא מה שתרגום לה לבלוט בתוך חלל הבית. אתם צריכים לשים לב שאתם מתאימים את סוג המסגרת לרהיט או לשולחן שאתם רוצים לשים עליו את התמונה, או לקיר שעליו אתם רוצים לתלות את המסגרת.

מומלץ לבחור דווקא בחומרים הפוכים ובצבעים ניגודים כדי שתמונה לא תיבלע בתוך הקיר או הרהיט וכדי ליצור שבירה מעניינת של עיצוב בבית. בין אם מדובר במסגרת מעץ ובין אם מדובר במסגרת מזכוכית, באתר שלנו תוכלו לראות את סוגי המסגרות השונות ולהתאים לכם את המסגרת הטובה ביותר עבורכם. לסיכום אנחנו רוצים שתדעו שכל תמונה מתאימה לאדם שבוחר אותה ולרצונות שלו.

אל תפחדו להיות קצת אמיצים, להשקיע קצת זמן ברשת ולבחור במסגרת ייחודית ובנייר שיתאים לכם בצורה המרבית. אתם מוזמנים להתייעץ איתנו ואנחנו נעזור לכם להבין בדיוק מה ההבדל בין סוגי החומרים ואיך כל דבר נראה. בהצלחה לכם, מקווים שתמצאו את מסגרת לתמונה ומסגרת לחיים באופן כללי 😊

תמונה, מסגרות

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
צולם

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים