עשה ואל תעשה בקידום אתרים באינטרנט

כמו בכל דבר אחר בחיים, ההצלחה בקידום אתרים תהיה ככל הנראה תלויה בכמה טוב אתה עושה את הדברים הקטנים.

התחום התפתח מאוד ממה שהיה רק ​​לפני כמה שנים, וככל שהנוף נעשה צפוף ותחרותי יותר ויותר אתה רוצה לוודא שאתה לא יורה לעצמך ברגל והורס את ההחזר על ההשקעה שלך.

להלן רשימת העשה ואל תעשה של קידום אתרים שחשוב לעקוב אחריה, אפילו מבלי לשכור מומחה קידום אתרים.

 

עשה – להשקיע בבלוג עסקי

בלוג המוקדש לפרסום פעילות העסק שלך והאידיאלים שלו לעולם הכרחי בשיווק דיגיטלי, לא רק למטרות קידום אתרים אלא גם משום שהוא פלטפורמה שבבעלותך. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא לבנות את מבני השיווק הדיגיטלי שלך אך ורק על פלטפורמות מדיה חברתית בהן הכל יכול לרדת עם עדכון אלגוריתם אחד.

 

אל תעשה – תקריב איכות עבור נפח

איכות מנצחת נפח בכל פעם. נודה בזה, לא גוגל ולא הלקוחות שלך שמים משקל רב על כמה פוסטים יש בבלוג באתר שלך. עם זאת, אכפת להם מהאיכות של התוכן. רק כדי שהדברים יהיו ברורים: עקביות חשובה, אך אינך רוצה להרחיק אנשים על ידי דואר זבל עם תוכן באיכות נמוכה רק כדי לשמור על המספרים שלך.

 

עשה – בצע אופטימיזציה לנייד

אנו חיים בעולם בו הטלפון הנייד במקום הראשון, וגוגל כבר החלה ליישם את האינדקס הראשון שלהם לנייד בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. כאשר יותר ויותר אנשים משתמשים בטלפונים הניידים שלהם כמכשיר העיקרי לגלישה, אתרים ותוכן ידידותיים לנייד הם כבר סטנדרט.

 

אל תעשה – תשכח לספק חווית לקוח נעימה

אם אתה מתעלם מהנקודה הזאת, תמשיך לשוטט באפלה עם שיטות השיווק שלך. עבור חוויית לקוח נעימה, אתה צריך להכיר את הצרכים ונקודות הכאב של הלקוחות שלך ואז ליצור תהליך שיווקי שעונה על הצרכים האלה בצורה הטובה ביותר. ככל האפשר, עליכם לחשוב מנקודת מבטו של הלקוח.

 

עשה – בצע שילוב התאמה אישית עבור הלקוחות שלך

התאמה אישית תעזור לך לבנות חיבור וכך לעשות מכירות. השימוש בשמות פרטיים באימיילים ובתקשורת הוא התחלה נהדרת, אך אתה יכול להגיע רחוק יותר על ידי איסוף מידע רב ככל האפשר על הלקוחות שלך בכדי שתספק חוויה אישית באמת לכל אחד מהם.

 

אל תעשה – תתעלם מאימיילים

שיווק בדוא"ל נחשב כאמצעי זקן יחסית, אך זהו רק מונח נוסף לבדיקה. שיווק בדוא"ל עדיין מספק את ההחזר על ההשקעה הטוב ביותר מבין כל שאר ערוצי השיווק הדיגיטלי.

 

עשה – תשקיע ב"טראפיק" בתשלום

תנועה אורגנית צריכה להיות תמיד בתצוגה, אך זה לא אמור למנוע ממך לעלות על העניינים ולבנות משיכה ומודעות באמצעות תשלום עבור לחיצה (PPC), קידום ממומן ברשתות החברתיות ומודעות לתצוגה במנועי החיפוש.

 

מדד קידום

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מקדם מקצועי

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

5 טיפים לשיווק אתר תיירות

יש לכם אתר בתחום התיירות? הכתבה הזאת בשבילכם. תחום התיירות מתאפיין בתחרות מאתגרת, בשל ריבוי מתחרים, מה שמקשה על שיווק האתר. איך בונים אסטרטגיה נכונה