פירורי לחם: מהם ולמה הם חשובים כל כך

עם מאות מדריכים על קידום אתרים ברחבי הרשת, היום נתעסק בפרמטר מאוד חשוב בעולם הקידום והוא פירורי לחם. המדריך הבא נכתב על ידי מיטב המומחים בתחום קידום אורגני אשר חוו על בשרם הצלחות, כשלונות, אתרים ופתרונות.

כשצורכים ידע חשוב מאוד לצרוך אותו מהמקום הנכון – כך תשכילו לעשות אם תקראו את המדריך הבא שלפניכם.

מוכנים ללמוד על קידום אתרים ופירורי לחם? בואו נצא לדרך!

מילות קידום

פירורי לחם – כל המידע

רבים אשר נכנסים לתחום קידום האתרים הופכים את האתר שלהם לאתר מסורבל שלא ברור איפה ההתחלה ואיפה הסוף. פירורי לחם מסייעים לעשות סדר בדברים ולהראות לגוגל ולגולש היכן הם באתר.

בואו ניקח את המסלול הבא לדוגמה ניקיון->שירותי ניקיון->שירותי ניקיון בחדרה->שירותי ניקיון לדירה בחדרה

ככל שהביטויים ארוכים ומינורים יותר כך עליהם להיות בהמשך השרשרת של פירורי הלחם. בצורה זו הביטוי הקשה והחשוב ביותר יקבל יותר כח מהביטוי הקטן. הינה פירוט על נפחי החיפוש של הביטויים שציינו:

  • ניקיון – למילה ניקיון יש למעלה מ 5,000 חיפושים. אמנם כל חברת ניקיון הייתה רוצה להתברג בביטוי הזה, ועם זאת גם אם תהיו במקום ה -1 במילה ניקיון, מדובר במילה כללית מאוד, אשר תוביל למעט מאוד לידים ולקוחות חדשים. הדרך היחידה להגיע למקום טוב בביטוי זה הוא שדף הבית יהיה על המילה ניקיון.
  • שירותי ניקיון – למילה יש כ 2,200 חיפושים. שירותי ניקיון מבטא את הצורך של הגולש בחיפוש אחר חברה אשר מעניקה שירותי ניקיון. משמעות הדבר היא שאכן דירוג במקום ה – 1 בביטוי זה יוביל ליותר לידים ולקוחות, עם זאת, מדובר על ביטוי מאוד תחרותי, שצריך להשקיע הרבה זמן, חשיבה וכסף על מנת להשתחל לטופ 5.
  • שירותי ניקיון בחדרה – לביטוי יש כ 100 חיפושים. שירותי ניקיון בחדרה הינו ביטוי ספציפי שאמנם לא בעל חיפושים רבים אך הוא מאוד מדויק. במידה ואתם חברת שירותי ניקיון בחדרה ואתם עושים קידום אתרים בצורה טובה, תוכלו להכנס בביטוי הזה לתוצאות יפות. אמנם פחות חיפושים, אך תחרות קטנה יותר ולקוחות מדויקים יותר.
  • שירותי ניקיון לדירה בחדרה – לביטוי יש כ 20 חיפושים. מדובר בביטוי מאוד מדויק. מצד אחד כמעט ואין חיפושים ומצד שני, קל יותר להתברג בביטוי. מדובר בלקוחות מאוד מדויקים אשר יגיעו אליכם.

פרמטרים חשובים נוספים מלבד פירורי לחם

קידום אתרים אורגני דורש קודם כל – אתר שבנוי נכון. על מנת שיהיה לכם סיכוי אמיתי לקדם את האתר שלכם. עליכם לדאוג שהאתר, עוד לפני שהוא מלא בטקסטים, תמונות ווידיאו ואפילו לפני פירורי הלחם,אכן יענה על הדרישות הבאות:

  • האתר בנוי בקוד נקי ולא מסורבל.
  • אין באגים אשר גורמים לחווית משתמש רעה.
  • לאתר יש פוטר והדר ברורים.
  • האתר נראה טוב במובייל
  • זמני הטעינה של האתר טובים

מדובר על מספר פרמטרים אשר יאפשרו לאתר שלכם להתקדם בגוגל. בדקו אותם אחד אחד.

השקיעו בתוכן

צרו תכנים מעניינים לגולשים שלכם ותהנו גם מדירוגים טובים בגוגל וגם מזמן שהייה גבוה באתר. רווח כפול.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אתר מקודם ואיש קידום

מידע נוסף בנושא

הכירו את חברת אוטודסק

אוטודסק הינה חברה אמריקאית אשר נחשבת לחברה המובילה בייצור של תוכנות פוטשופ מתקדמות. במאמר זה נציג לכם את כל המידע אודות החברה, וכיצד תוכלו להתמקצע

סביבות למידה טכנולוגיות

בעולם טכנולוגי אשר מתפתח בכל יום, נדרש לבצע שינויים משמעותיים במרחב הלימודי. כיצד עושים את זה? במאמר הבא נבין לעומק מה נדרש בכדי להפוך את

מתקינים וורדפרס ? כל מה שרציתם לדעת!

וורדפרס, נכנס לשוק הישראלי לפני מספר שנים בודדות, ועם זאת, חולל מהפכה ענקית בעולם האינטרנט. ממש הוורדפרס מאפשר לבנות אתר מתקדם, מעוצב ואיכותי עם מעט

בוגרי קורסים בהייטק שאשכרה הצליחו בגדול

לעיתים אנשים מתייחסים לקורסי הייטק שמציעות מכללות מקצועיות ומתמחות בזלזול, בטענה שלימודים אמיתיים צריך ללמוד באוניברסיטה, הטענה הזאת מופרכת מיסודה, מכמה סיבות הראשונה היא שבזמן