פיתוח אפליקציות לעסקים – כל השלבים

ניתוח הלקוחות

הדבר הראשון שאותו אנו צריכים לעשות בעת פיתוח אפליקציה זה לנתח את הלקוחות שהולכים לעשות שימוש במוצר שלנו. ברגע שנבין מי הם הלקוחות שלנו נוכל לבנות אפליקציה המתאימה ללקוחות אלו וזה שווה המון לכל חברה הרוצה לפתח אפליקציה.

 

ניתוח המתחרים

לצד ניתוח הלקוחות שלנו אנו צריכים גם להבין מי המתחרים שלנו. אנו צריכים לעמוד על נקודות החוזק והחולשה של המתחרים שלנו ולבנות בהתאם את האפליקציה. על רקע זה אנו חייבים לציין כי אסור להעתיק בשום פנים ואופן מן המתחרים והאפליקציה שלנו צריכה להיות מבודלת מהם ושונה מהאפליקציה של המתחרים שלנו.

 

ניתוח המוצר שלנו

השלב האחרון בניתוח שלפני בניית האפליקציה זה לנתח את המוצר שלנו. אנו חייבים להבין מדוע לקוחות ירצו לרכוש את המוצר שלנו ולהבליט את העובדה הזאת באפליקציה שלנו וכך להבטיח אפליקציה מעולה אשר תמכור ותגיע ליותר אנשים.

 

תכנון של האפליקציה

לאחר שלב הניתוח של השוק שבו אנו פועלים אנו צריכים להתחיל לתכנן את האפליקציה שלנו. אנו צריכים להבין בדיוק מה יהיה בכל מסך ומסך ולרדת לרזולוציה הקטנה ביותר וזאת בכדי להבטיח כי האפליקציה שלנו תהיה מושלמת וחפה מטעויות, ליקויים או פגמים.

 

החלטה באיזה קוד האפליקציה תבינה

כאשר אנו מדברים על פיתוח אפליקציות אנו חייבים להבין באיזה קוד האפליקציה תיבנה. זה התפקיד של חברת הפיתוח וככל שהחברה תהיה יותר טובה כך הקוד של האפליקציה יהיה יותר טוב וזה דבר בעל ערך גדול.

 

בניית האפליקציה

אחד השלבים החשובים ביותר זה ללא ספק השלב של בניית האפליקציה. בשלב זה האפליקציה שלנו קורמת עור וגידים והיא תופסת צורה. זה שלב חשוב מאוד ויש לו השפעה עצומה על המראה הסופי של האפליקציה וזה לא נתון בספק.

 

יצירת ממשק משתמש

עוד דבר שאנו צריכים לתת עליו את הדעת זה ממשק המשתמש של האפליקציה שלנו. הממשק קובע כיצד המשתמשים באפליקציה שלנו יעשו שימוש בה ולכן הוא כה חשוב ויש להשקיע בו הרבה מאוד.

 

עיצוב גרפי

אי אפשר לדבר על פיתוח אפליקציה מבלי להזכיר את הנושא של עיצוב גרפי. עליכם לדעת כי עיצוב זה יכול לשרת אתכם בצורה מדהימה ויכול לשדרג את האפליקציה שלכם בכמה רמות ולכן כדאי להשקיע בו.

 

QA

לפני העלייה לאוויר אנו צריכים לבצע בדיקת תוכנה של כל האפליקציה ולוודא כי אין לה בעיות בקוד או בממשק המשתמש.

 

שחרור לאוויר

העלייה לאוויר היא רגע מרגש כאשר אנו יכולים לפרסם את האפליקציה מרגע העלייה לאוויר וכך להגיע אל לקוחות רבים וחדשים.

 

תיקון באגים

לאחר העלייה באוויר אנו צריכים לעשות בדיקה האם יש באגים באפליקציה ואם יש לתקנם במהירות וכך להבטיח שהאפליקציה שלנו תהיה מושלמת.

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
קנייה דרך כרטיס

מידע נוסף בנושא

הכל על פרסום ממומן בטיקטוק

בשנים האחרונות, טיקטוק התגלתה כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם, וכבשה מיליארדי משתמשים בעזרת הסרטונים הקצרים שלה. עם בסיס המשתמשים העצום והתוכן המרתק שלה,

5 יתרונות באפליקציית שעון נוכחות

כולנו מכירים את הנוהל של החתמת כרטיס במערכת הדיווח בעת הכניסה למקום העבודה. מלבד דיווח פיזי של שעות העבודה של העובדים, מערכות אלו מיושנות ואינן

איך לפתח אפליקציות בשילוב אביזרים

מפתחי אפליקציות צעירים? מחפשים את הדרך הנכונה להתחיל? במאמר הבא תקבלו את כל העצות הדרושות למען פיתוח אפליקציות פיתוח אפליקציות וכן פיתוח IOT הינם תחומים

המדריך המלא לתרגום אפליקציות

מה זה בכלל "לתרגם" אפלקיציה? חלומו של כל מפתח אפליקציות הוא שהאפליקציה הצעירה, עליה עמל ואותה פיתח תצבור פרסום ותורד מחנות האפליקציות על ידי כמה