באיזה פלטפורמות כדאי לשווק עסק של אדריכלות באזור חיפה

עולם השיווק והפרסום קיבל תפניות חדות בשנים האחרונות. אם בעבר היה ברור איך שווה לפרסם מוצרים, בתי עסק ועוד, הרי שהיום קיימות עוד מגוון דרכים לפרסום, וכל עסק צריך לדעת אילו דרכי פרסום יהיו נכונות עבורו. במאמר הקרוב נבדוק באיזה פלטפורמות כדאי לשווק עסק של אדריכלות באזור חיפה ונבין איך לעשות את זה בצורה הנכונה ביותר.

 

איך משווקים ב-2020?

אם פעם שלטי חוצות, שלטים לאורך נתיבי איילון, שלטים בתחנות אוטובוס, פרסומות ברדיו ופרסומות בטלוויזיה היו הדרכים הבלעדיות לשיווק, הרי שהיום נכנסו תחומי שיווק נוספים כמו שיווק במדיות החברתיות, שיווק באינטרנט, קידום אתרים ועוד הפכו לשליטים החדשים בשכונת השיווק. אם בית עסק מסויים רוצה להצליח ובענק הוא לא יכול לשים בצד את שיטות השיווק האלו, וחייב לשלב אותן בהליכי השיווק הפרטיים שלו. אז באיזה פלטפורמות כדאי לשווק עסק של אדריכלות באזור חיפה? בואו ונבדוק

.

 

 

באיזה פלטפורמות כדאי לשווק עסק של אדריכלות באזור חיפה

אדריכלים בחיפה שיש להם עסק והם רוצים למנף אותו קדימה, חייבים לחשוב באיזה פלטפורמות כדאי לשווק עסק של אדריכלות באזור חיפה. מבין כל הפלטפורמות הקיימות היום, אדריכלים בחיפה יכולים לבצע תהליכי שיווק במדיות החברתיות לדוגמה – בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין למשל.

אם מסעדות ובתי קפה יכולים לפתוח עמוד עסקי ברשתות החברתיות אז למה אדריכלים בחיפה לא? העלו תמונות של העבודות שלכם, הוסיפו כיתוב שמתאר את העבודה שלכם ואת השירות שאותו אתם נותנים והתחילו להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם דרך הרשתות החברתיות.

 

קידום אתרים בגוגל – שיטת שיווק טובה לכל עסק

קידום אתרים בגוגל היא אחת השיטות היותר נפוצות לשימוש שיווקי בקרב כל סוגי העסקים שהם. קידום אתרים בגוגל יכול לעשות את ההבדל בין עסק מצליח לבין עסק שנשאר במקום, זאת מוכח כל פעם מחדש על ידי אחוזי ההצלחה של קידום האתרים.

קידום אתרים יכול להיעשות בשתי צורות – ממומנת או אורגנית. כל בית עסק יכול לבחור לעצמו את השיטה המועדפת עליו והמשתלמת יותר עבורו. קידום ממומן יתבצע בצורת הצבה של אתר בית העסק שלכם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל ועבור כל לחיצה על כתובת האתר יתבצע תשלום של בית העסק לגוגל. לעומת זאת קידום אורגני יתבצע בצורת העלאת תכנים אינפורמטיבים לאתר בית העסק שמשלבים מילות חיפוש רלוונטיות לבית העסק, וכך גוגל עושה את הקישור בין האתר לבין מילות החיפוש ומעלה בצורה טבעית את האתר בדירוג התוצאות שלו.

 

אז מה עושים עכשיו?

אחרי שהבנו באיזה פלטפורמות כדאי לשווק עסק של אדריכלות באזור חיפה, החליטו איזה תקציב תרצו להשקיע בתהליכי השיווק שלכם ובחרו איך תרצו לעשות אותם בצורה החכמה ביותר לעסק הפרטי שלכם. שיהיה המון בהצלחה!

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
שיווק דיגיטלי פלטפורמות

מידע נוסף בנושא

למה חשוב להשקיע בשיווק של העסק שלך?

בעולם העסקי התחרותי של היום, עסקים קטנים וגדולים כאחד חייבים להשקיע בשיווק יעיל כדי להצליח. שיווק מוצלח יכול להביא לידים חדשים, להגדיל את המכירות ולבנות

כיצד נבדל את עצמנו מהמתחרים

האם אי פעם חוויתם תקלה מתסכלת במחשב וקיוויתם שתוכלו לפתור את הבעיה בעצמכם? תארו לעצמכם את הזמן והכסף שהייתם יכולים לחסוך אם הייתם יכולים לפתור

מדוע הפרסום שלך בדיגיטל לא עובד?

פרסום בדיגיטל כיום מהווה בפועל עמוד יסוד להצלחה עסקית. שימוש נכון בו יכול להוביל עסק  להצלחה קבועה, בעוד שמנגד, שימוש פזיז ולא מכוון בו יכול