פרסום בגוגל ובפייסבוק – המדריך המלא

פרסום באמצעות פייסבוק וגוגל יכול להזניק בצורה משמעותית את החשיפה לבית העסק, וכתוצאה מכך גם את ההכנסות. כיצד זה מתבצע? להלן כל הפרטים.

רוצה להזניק את העסק שלך כמה צעדים קדימה? באמצעות פרסום בגוגל ופייסבוק זה אפשרי

העידן האינטרנטי מחייב בעלי עסקים לבצע חשיבה מחודשת לגבי אפיקי הפרסום, וזאת לאור העובדה כי היקפי החשיפה של הקהל השתנו בצורה משמעותית ביותר בעשור האחרון, עת נכנסו לחיינו הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק, כמו גם המהפכה אשר חוללה גוגל. לא ניתן להתעלם מהעובדה כי פרסום בגוגל כמו גם פרסום בפייסבוק מהווה כיום את הדרך הטובה ביותר לחשיפה מדויקת ואיכותית של קהלי היעד, וזאת משום שכיום רוב הצרכנים מבצעים את החיפושים שלהם לגבי שירות/מוצר באמצעות הרשתות החברתיות, כמו גם פייסבוק. על כן, מדובר בהזדמנות אשר אותה יש לקחת בשתי ידיים, כמו גם לעבוד עם חברה מקצועית אשר תדע לבצע את הפרסום הזה בצורה הטובה ביותר.

רשת חברתית

כיצד מבצעים פרסום בגוגל ופייסבוק?

למעשה, קיים הבדל בין פרסום באמצעות גוגל, לעומת פרסום באמצעות פייסבוק. כאשר רוצים לבצע פרסום בגוגל, ישנן שתי דרכים עיקריות – קידום אתרים באופן ממומן או אורגני. למעשה, קידום ממומן הוא קידום קצר מועד אשר מתבסס על השקעה כספית לא מועטה, אשר נועדה להוביל לכך שהאתר של בית העסק יופיע ראשון בתוצאות. פרסום כזה יסומן באמצעות כוכב צהוב, כמו גם אזכור כי מדובר בפרסומת. פרסום אורגני הוא תהליך מורכב יותר, ומתבסס על שורה של פעולות אשר כוללות בחינה של מילות מפתח, כתיבת תוכן איכותי אשר משלב את אותן מילות מפתח כמו גם ביצוע אופטימיזציה לאתר בכדי שניתן יהיה לפתוח אותו מכל מקום, ובצורה קלה. כאשר אנו מדברים על פרסום בפייסבוק, מדובר באופרציה שונה וזאת משום שיש לבצע חשיבה מעמיקה לגבי קהלי היעד כמו גם ניתוח מדויק של הקהל אליו אנו פונים בהתבסס על פרמטרים מסוימים, וזאת על מנת שהפרסום עצמו יהיה חשוף רק עבור אלו אשר הם בעלי פוטנציאל לבצע את הרכישה הזו. גם כאן, מדובר בהוצאה לא קטנה, אולם ניתן לומר באופן מובהק כי במידה ומבצעים את הפרסום הזה דרך חברה מקצועית לתחום, ניתן להגדיל באופן משמעותי מאוד את היקף החשיפה של בית העסק וכתוצאה מכך גם את ההכנסות. יתרה מכך, במידה וזה מתבצע בצורה איכותית – ניתן לראות גם הוזלה משמעותית בעלויות הפרסום, לאור העובדה כי כיום מדובר בשיטות הפרסום האפקטיביות ביותר בעבור בתי עסק קטנים, בינונים או גדולים.

פרסום בפייסבוק וגוגל – באמצעות SEOLINKS

רוצים לבצע פרסום ממוקד ואיכותי? באמצעות SEOLINKS תוכלו לקבל נוכחות דיגיטלית כמו גם פרסום אפקטיבי, בעלות אטרקטיבית לכל בית עסק. לפרטים ניתן ליצור קשר במספר 072-3310701.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אות באנגלית

מידע נוסף בנושא

איך מגדילים חשיפה באינסטגרם?

הרשתות החברתיות משנות את האלגוריתם שלהן מידי כמה חודשים. מדובר בעובדה ידועה שמקשה על בעלי עסקים, כותבי תוכן ומותגים שמשתמשים בהן כדי לשווק את העסק