פרסום בעיתון דה מרקר

עיתון "דה מרקר", מקבוצת "הארץ", הוא שם דבר בכל הנוגע לעיתונות כלכלית בישראל. העיתון יוצא לאור מאז תחילת שנות האלפיים ומופץ יחד עם עיתון הארץ בימי אמצע השבוע וביום שישי. התפוצה שלו עולה על 90,000 עותקים בימי אמצע השבוע ועומדת על כ-115,000 עותקים בסוף השבוע. מלבד זאת ניתן להצביע על אתר האינטרנט הפופולרי של דה מרקר, אשר מספר הגולשים בו מדי חודש עומד על כ-750,000.

פרסום מודעה בעיתון דה מרקר הוא בחירה מקובלת, שמוכיחה עצמה פעמים רבות כאחת ההחלטות השיווקיות היותר משתלמות שיש. במאמר הבא נסביר לכם מדוע ונעניק לכם כמה דגשים חשובים להתנהלות נכונה בשדה המשחק.

חשיפה לקהל רחב

היתרון הראשון של פרסום בעיתון דה מרקר קשור לקהל הקוראים הרחב שהוזכר מעלה. כאשר העיתון נחשף לעשרות אלפי מדי יום, והאתר הוא בעל חשיפה רחבה אפילו יותר, המפרסם יכול לפנות לקהלים רחבים. אחד מכללי האצבע בעולם הפרסום והשיווק הוא שפנייה לקהל רחב ככל האפשר עשויה להגדיל את סיכויי ההצלחה, כך שניתן לסמן "וי" מהבחינה הזו.

דבר נוסף שמפרסמים רבים מחפשים הוא קהל איכותי. קהל הקוראים של עיתון דה מרקר עומד בהחלט בהגדרה הזו מכמה בחינות. מדובר בקהל אמיד, אחוז משמעותי ממנו הם אנשי עסקים ושוק ההון, עובדי הייטק, אנשי נדל"ן וכן הלאה. "אחוזי ההמרה" של קהל מהסוג הזה נוטים להיות גבוהים בהשוואה למכנה המשותף הרחב של האוכלוסייה.

קהל היעד בעל הזיקה הכלכלית מאפשר פניה אליו בגובה העיניים גם מבחינת סוגי הפרסום האחרים, למשל מכרזים, מודעות משפטיות, מודעות כונס נכסים, לוח דרושים וכן הלאה. בדה מרקר יש חלוקה נושאית די רחבה, כך שלפרסומים השונים יכולה להיות כתובת אידיאלית בין עמודי העיתון.

איש קורא עיתון

שאלת המחיר

פרסום מוצלח נמדד בסופו של דבר בתוצאות שהוא מנפק, תוך ניכוי עלויות הפרסום. אבל האם פרסום בעיתון דה מרקר מעמיד את המפרסמים בנקודת פתיחה טובה מהבחינה הזו? לכל פרסום יש חוקים משלו – גם מבחינת המחיר התלוי בפרמטרים דוגמת סוג המודעה, המאפיינים הגרפיים שלה, עיתוי הפרסום והמיקום הספציפי בעיתון – אבל ברמה הכללית לעיתון דה מרקר יש פוטנציאל גבוה. עלויות הפרסום בעיתון הן בהחלט בגדר הסביר, במיוחד אם עושים זאת על פי הספר, כך שהוא עשוי להוכיח עצמו כבר תוך פרק זמן קצר באופן יחסי.

חברה המתמחה בפרסום מודעות לעיתון עשויה להפוך את התהליך למהיר, ליעיל ולזול יותר. משרד פרסום מהסוג הזה עשוי להעניק ללקוחות ייעוץ ראשוני, להתנהל בשמם אל מול מערכת המודעות של העיתון ולהיות אחראי על תכנון והפקת המודעה, מה שמונע מאמצים וזמנים מצד המפרסמים. ניתן למצוא כיום משרדים הפועלים 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע, עם אפשרות לפרסום בפרק זמן מהיר ולעיתים אף מיידי.

לפרסום מודעה בעיתון דה מרקר

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עיתון נחשב

מידע נוסף בנושא

למה חשוב להשקיע בשיווק של העסק שלך?

בעולם העסקי התחרותי של היום, עסקים קטנים וגדולים כאחד חייבים להשקיע בשיווק יעיל כדי להצליח. שיווק מוצלח יכול להביא לידים חדשים, להגדיל את המכירות ולבנות

כיצד נבדל את עצמנו מהמתחרים

האם אי פעם חוויתם תקלה מתסכלת במחשב וקיוויתם שתוכלו לפתור את הבעיה בעצמכם? תארו לעצמכם את הזמן והכסף שהייתם יכולים לחסוך אם הייתם יכולים לפתור

מדוע הפרסום שלך בדיגיטל לא עובד?

פרסום בדיגיטל כיום מהווה בפועל עמוד יסוד להצלחה עסקית. שימוש נכון בו יכול להוביל עסק  להצלחה קבועה, בעוד שמנגד, שימוש פזיז ולא מכוון בו יכול