פרסום גריל גז באינסטגרם – מה חשוב לעשות

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הפופולאריות בעולם ולכן פרסום בה יכול להיות אפקטיבי, משתלם ובעיקר מיידי.

אבל איך עושים את זה בצורה נכונה ועל מה חשוב לשים דגש? הנה כל ההצעות בהקשר של גריל גז

פרסום נכון של גריל גז באינסטגרם יכול לתת תמונת מצב עדכנית על התחום של שיווק דיגיטלי. נכון שמדובר על מוצר מאוד ספציפי, אבל מי שיודע איך לפרסם אותו יכול לאמץ את אותם כללים מנחים גם עבור מוצרים אחרים לגמרי או אפילו לשיווק של שירותים ספציפיים. בנוסף, צריך להביא בחשבון את ההבדל בין פרסום באינסטגרם לבין פרסום בפייסבוק ואת המאפיינים השונים של כל פלטפורמה.

 

הגדרת מטרות ויעדים

אי אפשר להשיג את המטרות של פרסום באינסטגרם אם לא יודעים מה הן. לכן, מגדירים מטרות ויעדים עוד לפני שיוצאים לדרך. בין היתר, המטרות יכולות להיות קבלת פרטים מגולשים (לידים), שיווק של מוצר ספציפי, פיתוח עמודים עסקיים ועוד.

אינסטגרם היא כיום אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם, עם קהל משתמשים מאוד מפולח של גולשים יחסית צעירים. מצד שני, הגולשים באינסטגרם לא צעירים כמו בטיק טוק ולכן מתאים יותר לפרסם שם גריל גז למרפסת או לבית פרטי. אם רוצים לעשות את זה בצורה אפקטיבית, צריך להקפיד על כללי השיווק הנכונים.

 

הכל תלוי בתמונות

פרסום אינסטגרם מבוסס על שימוש בתמונות. מתחת לכל תמונה יש גם טקסט, אבל הוא פחות משמעותי בהשוואה לתמונה. בפועל, התמונה היא זו שאמורה למשוך את תשומת הלב של הגולשים ולגרום להם ללחוץ על המודעה. כמו כן, לתמונה יש תפקיד חשוב בכל מה שנוגע להנעת גולשים לפעולה ולהעדפה של מוצר מסוים על פני מוצר אחר.

גריל גז למשל הוא דוגמא טובה לאופן שבו צריך לבחור את התמונות עבור פרסום באינסטגרם. כאשר מפרסמים מוצר כזה, שמים גם תמונה שלו וגם תמונת אווירה. בהקשר הזה, תמונת אווירה תהיה של הבשר, של הסביבה שבה המנגל נמצא, של האנשים שסועדים ממנו וכן הלאה. כך הופכים את כל הפרסום לרלוונטי יותר לאינסטגרם וגם דואגים שהגולשים יבלו בעמוד יותר זמן.

 

איך מפלחים את קהל היעד?

עוד משהו שחשוב לעשות לטובת פרסום של כל מוצר או שירות באינסטגרם זה לפלח את קהל היעד בצורה כמה שיותר מדויקת. בשביל לפלח את קהל היעד בצורה מדויקת, מחליטים מול מי שמוכר את המנגל לגבי הלקוחות הפוטנציאליים שלו. לאחר מכן, משתמשים גם בניסיון העבר כדי לבדוק איזה סוג של גולשים השאירו פרטים והגיבו למודעה.

בהמשך, צריך לפלח את קהל היעד על פי נתונים שמגיעים מתוך הקמפיין עצמו. השינוי של הקמפיין תוך כדי תנועה חשוב מאוד ובאמצעות אינסטגרם הוא מתבצע בצורה פשוטה וקלה.

 

אפליקציה חברתית

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
לוגו מצליח

מידע נוסף בנושא

איך מגדילים חשיפה באינסטגרם?

הרשתות החברתיות משנות את האלגוריתם שלהן מידי כמה חודשים. מדובר בעובדה ידועה שמקשה על בעלי עסקים, כותבי תוכן ומותגים שמשתמשים בהן כדי לשווק את העסק