קידום אתרים איך עושים זאת נכון ?

קידום אתרים ושיווק תוכן באינטרנט מלווים את הליך השיווק של חלק גדול מהעסקים בישראל, כיום, ישנם אתרים שמבוססים על קידום רשתי בלבד וחלקם זוכים לפרסום גדול ומהיר בזכותו, בהתאם בקרב בעלי אתרים רבים עולה השאלה, קידום אתרים איך עושים זאת נכון?

התאמת הפרסום לסוג העסק

מעבר לתהליכים הבסיסיים שמבצעים בעת קידום אתרים ושאליהם נתייחס בהמשך, צעד חשוב שיש לבצע לפני פרסום האתר וקידומו הוא תכנון הפרסום, חשוב להתאים בין סוג העסק, אופיו וקהל לקוחותיו לבין הפרסום האינטרנטי שיבוצע. לצורך העניין, נתייחס לשני סוגי עסקים שונים לגמרי, מסעדה ועסק שליחויות וננסה להבין מה אפיק הפרסום הנכון לכל אחד מהם.

מסעדה – בעידן האינסטגרם תמונה ויראלית אחת של מנה יכולה למשוך אנשים רבים למסעדה, קידום נכון ברשת יכול ליצור באזז אדיר סביב המסעדה. לכן, כדאי לארגן יום צילומים למנות של המסעדה ולדאוג לפרסם תוכן באופן יום יומי בחשבון האינסטגרם של העסק, ישנם עסקים שהפכו לסנסציה תקשורתית וציבורית בזכות האינסטגרם בלבד.

לאחר מכן, כדאי להשקיע בקידום האתר באמצעות בלוגים בנושא אוכל, הבלוגים הללו עוסקים במסעדות ובתחום המזון כאשר אנשים רבים, בינהם מובילי דעה נוהגים לקרוא אותם. מספר ביקורות טובות מבלוגים שונים תמשוך לקוחות חדשים רבים לעסק.

עסק לשליחויות – בניגוד למסעדה אותה אנחנו בוחרים לעיתים קרובות עם העיניים, עסק לשליחויות הוא פחות סקסי, לכן בבואנו לקדם אתר של עסק מסוג זה ננסה לקדם אותו ואת האתר שלו בצורה הקלאסית, כלומר, קידום האתר למקום הראשון בגוגל, שיפור התדמית של האתר באמצעות מיתוג נכון ומושך ועוד.

מחקרים מראים כי חלק הארי של הגולשים ברשת נכנסים לאחת מהתוצאות הראשונות בגוגל בעודם מחפשים בית עסק כלשהו, לכן, הגעה למקומות הראשונים במנועי החיפוש תוביל בהכרח לקפיצה משמעותית בכמות הלקוחות שפונים לעסק באמצעות האתר.

נתוני קידום

קידום אתרים קלאסי

חלק משמעותי בקידום אתרים קלאסי הוא קידום האתר למקום הראשון בגוגל בעת חיפוש מילות מפתח שקשורות לעסק, את המטרה הזאת ישיגו רק חברות שמבינות את אלגוריתם הדירוג של גוגל בצורה מעמיקה ואינטימית, ישנם מספר אלמנטים שמשפיעים על הדירוג ונפרט על חלקם:

אופטימזציית תוכן – על מנה שהאתר שלכם יעלה בעת חיפוש מילות המפתח שחשובות לבעל העסק חשוב שהתוכן של האתר יותאם אליהם, החברות המתמחות בקידום אתרים, יודעות לבצע את ההתאמות האלה בצורה שתקפיץ את דירוג האתר במנועי החיפוש.

יצירת לינקים נכנסים – אחד מהגורמים המשפיעים ביותר על אלגוריתם החיפוש של גוגל הוא מספר הלינקים החיצוניים שנכנסים לאתר, כלומר, מספר האתרים ברשת שמפנים לאתר שלכם, ככל שיותר אתרים יפנו לאתר שלכם גוגל תעלה את הדירוג של האתר שלכם במנוע החיפוש.

העלאת תוכן חדש לאתר – גוגל מזהה אתרים שמעלים באופן תדיר ומתמשך תוכן חדש אליהם כאתרים טובים ועדכניים, היא מעודדת את בעלי האתרים להמשיך להעלות תוכן על ידי שיפור המיקום של האתרים שלהם במנוע החיפוש.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
קידום נכון

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

5 טיפים לשיווק אתר תיירות

יש לכם אתר בתחום התיירות? הכתבה הזאת בשבילכם. תחום התיירות מתאפיין בתחרות מאתגרת, בשל ריבוי מתחרים, מה שמקשה על שיווק האתר. איך בונים אסטרטגיה נכונה