קידום אתרים: הכירו 8 תוספים שיעזרו לכם

כפי שאתם בוודאי יודעים, עולם קידום האתרים הוא עולם מאוד דינאמי. מדובר על תחום שלפני כמה שנים כלל לא היה קיים, אך היום התחום הזה חי ובועט. הוא דינאמי ומשתנה, ולכן, אם חשבתם רגע לעסוק בקידום אתרים כמקצוע, או שרציתם לנסות לקדם לבד את האתר שלכם, כדאי שתכירו מספר תוספים שיוכלו לסייע לכם במשימה.

 

WordPressשל Yoast 

מאפשר לראות תצוגה מקדימה של התוכן, כולל כותרות ועוד. יש גרסה בחינם וגם גרסה בתשלום שמספקת עוד כמה תכונות שלא קיימות בגרסה החינמית.

 

W3 Total Cache 

תוסף מדהים שמקצר את משך הטעינה של האתר.

 

XML Sitemaps 

אם אין לכם מושג איך לעדכן או לייצר את מפת האתר עבור גוגל, התוסף הזה יעשה עבורכם את העבודה.

 

All In One SEO Pack 

מיועד למי שלגמרי חדש בתחום. התוסף הזה עושה כמעט הכול עבורנו, כולל אופטימיזציה של כותרות בתוכן האתר.

 

SEO Optimized Images 

אם תרצו לקבל תנועת גולשים גם מהתמונות באתר ולא רק מהטקסט, תצטרכו להוסיף לכל תמונה נתוני מטא. הסיבה: האלגוריתם של גוגל קורא טקסט ולא תמונות. בעזרת התוסף הזה תוכלו להפוך כל תמונה לכלי שימושי מאוד מבחינת התנועות לאתר כי הוא יוסיף טקסט לכל תמונה.

 

Simple URL’s 

הכלי שיעזור לכם לנהל את הקישורים באתר, בין אם זה לעדכן סוגים שונים של קישורים ובין אם זה לעקוב אחרי קישורים מסוימים.

 

Author Hreview 

מיועד לאתרים שמתבססים בעיקר על תנועות גולשים שנשענות על תכניות שותפים. בעזרת תוסף זה תוכלו ליצור מקום שבו הגולשים יוכלו לכתוב ביקורות שונות אודות המוצרים או השירות שאתם נותנים להם.

 

The SEO Framework 

תוסף זה קל ונוח מאוד לתפעול כי הוא אוטומטי ומהיר. בפועל הוא מציג פרמטרים שונים וחשובים מבחינת קידום האתר והוא עושה זאת בצורה מאוד ויזואלית שנוח לעבוד איתה.

 

האם עדיף לקדם אתר לבד או בעזרת המומחים?

אין ויכוח על כך שהיום ניתן למצוא בקלות כלים לקידום אתרים, אך בסופו של דבר, בבואנו לראות האם כדאי לנסות לעשות את זה לבד או לא, אנחנו רואים שאין על כך תשובה אחת נכונה. זה תלוי בשאלה איזה אתר אתם מקדמים, מה המצב שלו עכשיו בתוצאות החיפוש של גוגל וכמה זמן יש לכם להשקיע בעניין הזה. מה שבטוח זה שאם אתם מתכוונים להתחיל בקריירה של מקדמי אתרים, אתם חייבים להשקיע גם בלמידה בעניין הזה. התחרות בתחום הזה משמעותית ביותר ואי אפשר להתעלם ממנה, כך שאם אתם רוצים לבנות לעצמכם מוניטין של מקדמי אתרים טובים, עליכם להשקיע בכך. ממש כפי שיש לא מעט תוספים שמיועדים למקדמי אתרים, יש גם הרבה קורסים מקצועיים שתוכלו לעשות בתחום הזה, אז למה שלא תירשמו לקורס כזה עוד היום?

קידום נכון

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
תוכנה פופולרית

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

5 טיפים לשיווק אתר תיירות

יש לכם אתר בתחום התיירות? הכתבה הזאת בשבילכם. תחום התיירות מתאפיין בתחרות מאתגרת, בשל ריבוי מתחרים, מה שמקשה על שיווק האתר. איך בונים אסטרטגיה נכונה