איך לעשות קמפיין משפיענים באינסטגרם?

מעוניינים בלעשות קמפיין יחודי למותג שלכם ואתם רוצים שזה יגיע לכמה שיותר אנשים?

היום הדרך הטובה ביותר היא דרך משפיענים באינסטגרם.

לשם כך ארגנו לכם מדריך קצר על איך לעשות קמפיין משפיענים באינסטגרם.

 

שלב הראשון:

נתחו והבינו מי הוא הקהל העוקבים והלקוחות אותם אתם רוצים למשוך. לאחר ניתוח זה תוכלו להתאים לכם את המשפיענים הנכונים למותג שלכם. נסו באותה נשימה להבין גם אם לאותו משפיען יש קהל עוקבים אמיתי או מזויף בשביל שהקמפיין יילך למקום הנכון ושיוכל להתרומם קדימה.

 

שלב שני:

הצבת יעדים- הציבו לעצמכם את היעד אותו אתם רוצים להגיע אליו. לכל משפיען יש רמת מוערבות שונה ויחד עם זה גם מגיע תקציב שונה.

 

שלב שלישי:

התאמת הקמפיין למשפיען שבחרתם- לא בהכרח הקמפיין שלכם יתאים בדיוק למשפיען. חשוב לא לכפות את הדרך שבא אתם רוצים לשווק על המשפיען כי זה עלול ליצור תוכן לא טוב שלעיתים יש בו יותר נזק מתועלת. במידה ואתם מעוניינים שתהיה התאמה מושלמת התייעצו עם סוכנות המשפיענים או המשפיען עצמו ונסו לקבל אדפטציה מתאימה.

 

שלב רביעי:

טקסטים מוכתבים – out . אתם כמנהלי מותג לעיתים חוששים לתת לאדם זר לנהל לכם את הקרייאטיב או לתת למשפיען לכתוב את התוכן בעצמו, זכרו כי אותם משפיענים הגיעו לאן שהגיעו בזכות ולא בחסד בזכות יכולות הקריאייטיב שלהם, טקסטים מוכתבים נראים ונשמעים בצורה הזאת ובכך לא יווצר קפמיין פלואידי וטבעי.

 

שלב חמישי:

תכננו קמפיין אסטרטגי- המשמעות היא שפירסום לקהל של המשפיען בצורה חד פעמית לא תתרום יותר מידי לקמפיין ולכן אתם תצטרכו לחשוב חכם איך לפרסם את המותג שלכם, באיזה תדירות ומתי כדי שהוא יתפרסם מבחינת זמנים.

 

שלב שישי:

דרשו בלעדיות- אתם מעוניינים שהקמפיין שלכם יהיה ייחודי ושלא כל שבוע אותו משפיען יפרסם מותגים של חברות מתחרות ולכן דרשו בלעדיות מהמשפיענים שבחרתם, זה יוביל אתכם לקמפיין מוצלח ונכון יותר.

 

שלב שביעי:

מה הפלטפורמה הנכונה? התאימו את הפלטפורמה שאתם מעוניינים בה לכל כלי שיווקי. בין אם זה דרך פייסבוק שמניעים מעולה הגעה לדף נחיתה או פנייה לקהלים מבוגרים יותר או פרסום ממומן באינסטגרם שמאפשר רמת מוערבות גבוהה יותר אך יחד עם זאת טווח הגילאים קטן יותר. או אפילו דרך יוטוב שמעולה בחשיפה של המותג שלכם דרך וידאו וסירטונים.

 

שלב שמיני:

מאחורי הקלעים- שימוש במשפיענים יכול לתת לכם גישה לאירועי השקה שגם דרכם אתם יכולים להשתמש ביחסי הציבור שלהם ושהם יוכלו לעלות את המותג שלכם בזמן או לפני או אחרי אירוע ההשקה.

לסיכום, בנינו לכם מדריך לאיך לעשות קמפיין בעזרת משפיענים, שמונה השלבים האלו יבטיחו לכם קמפיין טוב ונכון ושיהיה בהצלחה!

 

אפליקציה מובחרת

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
תמונה מקמפיין

מידע נוסף בנושא

איך מגדילים חשיפה באינסטגרם?

הרשתות החברתיות משנות את האלגוריתם שלהן מידי כמה חודשים. מדובר בעובדה ידועה שמקשה על בעלי עסקים, כותבי תוכן ומותגים שמשתמשים בהן כדי לשווק את העסק