רימרקטינג: מה זה אומר וכל הסיבות לעשות את זה

רימרקטינג היא אחת משיטות השיווק הנפוצות בעולם הדיגיטל, אשר מאפשרת ללקוח לעבור תהליך של הבנה והפנמה לפני שהוא בוחר לרכוש מוצר או שירות.

קצב החיים הדינאמי דורש מאיתנו להעניק תשומת לב להרבה מאוד גורמים שקוטעים את שגרת היום יום שלנו. אנו חשופים בכל רגע שעובר לאינספור הצעות שיווקיות והתחרות על הקשב שלנו כצרכנים רק הולכת וגוברת. שיטת הרימרקטינג היא מרכיב חשוב כמעט בכל קמפיין שיווק דיגיטלי. היא מאפשרת לבעלי עסקים להציג מסר שיווקי חוזר ללקוח בנקודות זמן שונות ובפלטפורמות שונות. למה זה טוב? בואו נסתכל על הדברים מנקודת מבטו של הלקוח.

נתונים שיווקים

איך רימרקטינג יכול לסייע בהגדלת אפקטיביות הקמפיין השיווקי?

הכירו את גל, אב צעיר ונרגש, שצופה במודעת פיסבוק, אשר קוראת לו ולאשתו להרשם לסדנה שבה יקבלו כלים כיצד לגמול את התינוק הצעיר מאכילת לילה. זהו התינוק הראשון של בני הזוג, הם לחוצים מאוד, וסדנה כזאת נראית רעיון נפלא. האם קיימת אפשרות מעשית שהאב הצעיר יקבל לבדו את ההחלטה על רישום לסדנה? בהחלט. אם הוא מעוניין להתגרש בקרוב. התשובה האמיתית היא שכמובן שלא.

בכל מקרה, הבעל רושם לעצמו שעליו לדבר עם זוגתו שתחיה לכשיגיע הביתה. בערב, הוא רואה את אותה מודעה, כאשר הוא גולש באתר חדשות פופולרי. הוא מיד פונה לאשתו, שמתלהבת מהרעיון, אך מבקשת שהות של יום על מנת לבדוק שאמה תוכל לשמור על התינוק המתוק בזמן שהם יהיו בסדנה.

עובר יום נוסף, החמות הודיעה על הסכמתה לשתף פעולה עם רעיון הסדנה, אך הבעל, ששכח מן העניין לא פנה אל מארגני הסדנה. בינתיים הוא גולש בפורטל תוכן אחר, שמציג לו בפעם האחרונה את המודעה, ובא לציון גואל.

היתרונות של קמפיין רימרקטינג

לקמפיין רימרקטינג, כפי שהצגנו בדוגמה שתוארה כאן, יתרונות רבים: הוא משמש כמעין שעון מעורר או כלי תזכורת ללקוח אודות המוצר או השירות שבו התעניין, מאפשר להגיע ללקוחות שרמת הבשלות שלהם לקראת רכישה פוטנציאלית היא גבוהה, וממתג את העסק באופן שוטף ומסביב לשעון.

לסיכום

אין ספק שקמפיין שיווק דיגיטלי, המתבסס על עיקרון הרימרקטינג, הינו קמפיין אפקטיבי יותר מקמפיין המנוהל ללא עיקרון זה. קמפיין מסוג זה עתיד להמיר אחוז גבוה יותר של מתעניינים, ולהיות מכוון ללקוחות פוטנציאלים בדיוק בפרק הזמן שבו הם זקוקים למוצר או השירות. עלינו כמפרסמים לזכור תמיד שהתחרות על תשומת ליבו של הלקוח רק הולכת וגוברת ככל שערוצי הפרסום מתפתחים ומתרבים. שימוש מושכל ברימרקטינג יכול לחולל מהפכה בכל הקשור לתזמון ותעדוף זמני הפניה ללקוח. זאת, משום שאחד המרכיבים הבסיסיים הכי משמעותיים של כל קמפיין פרסומי, הוא הרלוונטיות, הסמיכות לאירוע, ומתן הערך ללקוח שכבר בשל לקבל החלטה על התקשרות מול בית העסק.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אנשים ומכשירים

מידע נוסף בנושא

למה חשוב להשקיע בשיווק של העסק שלך?

בעולם העסקי התחרותי של היום, עסקים קטנים וגדולים כאחד חייבים להשקיע בשיווק יעיל כדי להצליח. שיווק מוצלח יכול להביא לידים חדשים, להגדיל את המכירות ולבנות

כיצד נבדל את עצמנו מהמתחרים

האם אי פעם חוויתם תקלה מתסכלת במחשב וקיוויתם שתוכלו לפתור את הבעיה בעצמכם? תארו לעצמכם את הזמן והכסף שהייתם יכולים לחסוך אם הייתם יכולים לפתור

מדוע הפרסום שלך בדיגיטל לא עובד?

פרסום בדיגיטל כיום מהווה בפועל עמוד יסוד להצלחה עסקית. שימוש נכון בו יכול להוביל עסק  להצלחה קבועה, בעוד שמנגד, שימוש פזיז ולא מכוון בו יכול