שיווק לחברה גדולה

כמו כל מוצר, חדש או ישן, שנמצא בשוק – גם המוצר שלנו זקוק לשיווק ופרסום. אין מוצר שיכול להצליח, להתפרסם ולמכור את עצמו ללא פרסום, ולכן חשוב מאוד לתת דגש חזק על נושא זה. לא רק לפרסם כמובן, אלא מומלץ לבצע תהליך של שיווק לחברה גדולה, כך הסיכויים של המוצר להתפרסם ולהצליח גדלים ומתרחבים.

גוגל ועוד רשתות אינטרנטיות

מאיפה מתחילים?

ניקח כדוגמה דמיונית דגני בוקר חדשים שנקרא להם "גוד מורנינג האני", דגני בוקר בטעם דבש. היצרנים של "גוד מורנינג האני" יודעים שיש להם תחרות גדולה בשוק דגני הבוקר, היות ועל המדף כבר נמצאים המון סוגי דגני בוקר מכל המינים. מעבר לתהליך של בידול ומיתוג שעל היצרנים לעשות, הם צריכים לעשות מהלך שיווקי גדול מאוד על מנת להצליח ולהתפרסם.

שיווק לחברה גדולה

תהליך הפרסום יכול להיות נהדר. המוצר שלנו "גוד מורנינג האני" יכול להופיע כעת על שלטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה, תשדירי רדיו, באנרים, דפי נחיתה – כל מה שעולה על דעתכם. אבל המבחן האמיתי יהיה מבחן הרכישה של הצרכנים. ואיפה הצרכנים האלה נמצאים? בחברות הגדולות.

מה המטרה?

המטרה שלנו בתור יצרנים היא לקיים תהליך של שיווק לחברה גדולה, על מנת שהמוצר שלנו יופיע במדפים שלה, ועצם קיום המוצר שלנו על המדף של החברה הגדולה, יהווה מעין חותמת על טיב המוצר. שיווק לחברה גדולה יכול להיעשות במגוון דרכים – החל מדרכי הפרסום עליהם דיברנו קודם לכן, ועד הגעה אל משרדי החברה הגדולה, שליחת מארזים במתנה, ובעצם – כל מה שיכול לפתוח לנו דלת בדרך לשיווק לחברה גדולה. (ומה זה בעצם שיווק דיגיטלי?).

ברגע שהמוצר שלנו ישב על אותו המדף עם מוצרים שקיימים כבר שנים בשוק, תתחיל תחרות. בתחרות הזו לא בהכרח ינצח המוצר הכי בריא, הכי טעים או הכי זול. יכול מאוד להיות שבתחרות הזו ינצח המוצר שיש לו את תהליכי הפרסום והשיווק הכי נרחבים, מקיפים ומספקי מידע. לכן, חשוב מאוד להקפיד – בעיקר בהתחלה אך גם לאורך הדרך, על פרסום יעיל ושיווק לחברה גדולה.

על אחת כמה וכמה תהליכי השיווק לחברה גדולה והפרסום הם חשובים למוצר חדש על המדף וגם בשוק עצמו. מוצר כמו xtra size הוא מוצר שמביא איתו בשורה, והבשורה הזו צריכה למצוא את דרכה עד לאוזניהם של הצרכנים שלנו. הדרך אליהם יכולה להיעשות במגוון צורות, אבל בסוף השאיפה שלנו היא לקיים שיווק לחברה גדולה, כך שהעבודה שלנו תיעשה במהירות, ביעילות, ובהיקף רחב של צרכנים.

תוכלו להיכנס לאתר שלנו למידע נוסף, ולהבין עוד אודות המוצר ועל חשיבות השיווק לחברה גדולה עבורו.

להלן מאמר נוסף בנושא – מספר כלים לשיווק נכון של העסק למעבר למאמר לחצו כאן.

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אשת קידום

מידע נוסף בנושא

כיצד נבדל את עצמנו מהמתחרים

האם אי פעם חוויתם תקלה מתסכלת במחשב וקיוויתם שתוכלו לפתור את הבעיה בעצמכם? תארו לעצמכם את הזמן והכסף שהייתם יכולים לחסוך אם הייתם יכולים לפתור

מדוע הפרסום שלך בדיגיטל לא עובד?

פרסום בדיגיטל כיום מהווה בפועל עמוד יסוד להצלחה עסקית. שימוש נכון בו יכול להוביל עסק  להצלחה קבועה, בעוד שמנגד, שימוש פזיז ולא מכוון בו יכול

5 דרכי שיווק עדכניות ברשת

פרסום באינטרנט אינו דבר של מה בכך. אם אתם מפקפקים בכך, שאלו הרבה בעלי עסקים קטנים שנטשו את הרעיון כי הם דיממו כסף מבלי לראות