שיווק נדל"ן באינטרנט – המדריך המלא לשיווק פרויקטי נדל"ן דרך המדיה

שיווק באינטרנט, הוא במרבית המקרים שיווק שעונה על צרכי המוצרים. אבל כאשר מדובר על תחום מאתגר, כמו עולם הדירות הישראלי, אתם לא יכולים להסתמך על שיטות שיווק אינטרנטיות רגילות, על מנת להביא תוצרים איכותיים של מכירות. זו היא תורה מורכבת מאוד, שאתם צריכים ללמוד על מנת לאפשר לעצמכם לבצע מכירות מקצועיות של נדל"ן באינטרנט.

לשם כך מומלץ להשקיע זמן ומשאבים ללמידת התחום, ורק לאחר מכן להתחיל להתנסות בצורה מקצועית ורצינית במכירות דירות דרך רשת האינטרנט. על מנת לעזור לכם בשלבים הראשונים של תהליכי המכירה האינטרנטיים, יצרנו לכם מדריך מקוצר ומקצועי לשירותכם.

אנשים עובדים מול המחשב

 

איך למכור דירות באינטרנט? חוקי הברזל למוכר המתחיל

אם אתם רוצים לבצע מכירת נדל"ן למגורים כמו חברת String Estates בבעלות אלי אבוחצירה, בעזרת שיווק באינטרנט, אתם צריכים לפעול בכמה וכמה ערוצי שיווק, על מנת להביא את הדירה לתודעה של כמה שיותר לקוחות. לכן מומלץ לפעול בעזרת הדרכים הבאות:

  1. שיווק נדל"ן באינטרנט הוא שיווק שמתבסס במרבית הפעמים על לוחות נדל"ן מסורתיים. אינדקסים יעודים לתחום זה. אם אתם רוצים למכור דירה אחת, את ממש לא צריכים להקים חנות אינטרנטית מיוחדת, ולהשקיע משאבים רבים על מנת להציג את הדירה שלכם לקונים הפוטנציאליים. כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא למצוא לוח דירות פעיל שיכול להציג את הנכס שלכם לכמה שיותר גולשים ולפרסם הודעה בצורה שתמשוך את העין שלהם.
  2. פרסום מודעות בלוחות נדל"ן או ברחבי האינטרנט, הוא לא עניין מורכב למדי אך בהחלט עניין שמחייב תשומת לב והקפדה על הפרטים הקטנים. כאשר אתם רוצים לפרסם תמונות של הנכס שלכם, אתם רוצים להציג אותו בצורה מחמיאה ביותר. ולכן מומלץ להשתמש בתמונות איכותיות. לצד זאת מומלץ לבצע הערכת שווי מקצועית, לפני שאתם מעלים את המודעה, על מנת לתת לגולשים את הערכת המחיר המדויקת ביותר, שתמשוך אותם אל עבר הנכס שלכם. מחיר שלא עומד בקנה אחד עם מחירי השוק באזור המגורים שלכם, עשוי להיות גורם שמקשה על קיומה של מכירה אינטרנטית.
  3. על מנת לשפר בצורה משמעותית את החשיפה של הנכס שלכם, אתם יכולים להרחיב את ערוצי האינטראקציה עם קהל הגולשים הפוטנציאלי. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, היא על ידי שימוש באפליקציות למכירת דירות. שם תוכלו להציג מודעות ממוקדות לקהלים רלוונטיים.
  4. פרסומים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, יכולים בהחלט לשפר בצורה משמעותית את המענה שאתם מקבלים על המודעה. כאשר אתם פונים לקהל שנמצא בסמיכות לנכס שלכם, ומחפש דירה באופן פעיל, אתם בעצם פונים לאנשים שיכולים להתעניין בנכס שלכם. לכן מומלץ להעלות גם סרטוני וידאו ייצוגים של הנכס, ולהציג אותו בצורה המכירתית ביותר, וכך למשוך את תשובי השכונה להתעניין בנכס שלכם.

 

מכירה שמתאימה לחיים המודרניים

אנחנו חיים בעולם מודרני שמתנהל על בסיס יומיומי בתוך ערוצי מדיה אינטרנטיים. ולכן, יש צורך לבצע התאמות של כל תחומי החיים על מנת להגיע לתוצאות רצויות. כך גם כאשר אתם מתעסקים במכירות של נכסי נדל"ן שונים.

אם אתם לא מגיעים ללקוחות שלכם בפלטפורמות בהם הם מבלים את רוב שעות היום כמו פייסבוק וגוגל, אתם לא יכולים להציג להם את הנכס ולהביא לרכישה. לכן חשוב לבצע פילוח שוק ולהבין היכן הלקוחות שלכם מבלים ברחבי הרשת. ושם להשקיע בצורה משמעותית ורצינית בפרסומים בעלי תוכן איכותי, צילומים מקצועיים ומידע עדכני, שיכולים למשוך את הקונים לבצע רכישה. את הנכס הבא שלכם תמכרו בעזרת אסטרטגיות מכירה מתקדמות ומודרניות.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
שיווק נדל"ן באינטרנט

מידע נוסף בנושא

למה חשוב להשקיע בשיווק של העסק שלך?

בעולם העסקי התחרותי של היום, עסקים קטנים וגדולים כאחד חייבים להשקיע בשיווק יעיל כדי להצליח. שיווק מוצלח יכול להביא לידים חדשים, להגדיל את המכירות ולבנות

כיצד נבדל את עצמנו מהמתחרים

האם אי פעם חוויתם תקלה מתסכלת במחשב וקיוויתם שתוכלו לפתור את הבעיה בעצמכם? תארו לעצמכם את הזמן והכסף שהייתם יכולים לחסוך אם הייתם יכולים לפתור

מדוע הפרסום שלך בדיגיטל לא עובד?

פרסום בדיגיטל כיום מהווה בפועל עמוד יסוד להצלחה עסקית. שימוש נכון בו יכול להוביל עסק  להצלחה קבועה, בעוד שמנגד, שימוש פזיז ולא מכוון בו יכול