5 מוצרים או שירותים דיגיטליים שיצילו אותך בתקופת הקורונה

השנה האחרונה הייתה קשה במיוחד עבור עסקים רבים. לא מעט בעלי עסקים החליטו במהלכה, שזה הזמן להפסיק את הפעילות, וסגרו את העסק שליווה את חייהם במשך שנים. על אף חוסר הוודאות לגבי העתיד, סגירת העסק היא לא האלטרנטיבה היחידה. אספנו עבורכם המלצות לחמישה מוצרים ושירותים שיצילו אתכם בתקופה קשה זו, ויעזרו לכם לשמור את הראש מעל המים.

 

קרן קורונה לעסקים

אחד המוצרים הממשלתיים העיקריים לטיפול במשבר הקורונה הוא קרן הקורונה לעסקים. מדובר בקרן ממשלתית, המספקת הלוואות בתנאים נוחים עבור עסקים בגדלים שונים (קיים מסלול שונה עבור עסק קטן, בינוני וגדול) וכן לעסקים בעלי סיכון מוגבר. המטרה של הקרן היא כמובן לסייע בקשיים תזרימיים שנגרמו לעסקים רבים בעקבות המשבר, ולמנוע מצב שבו עסקים רבים קורסים ומגיעים לכדי פשיטת רגל או חדלות פירעון. היתרונות המרכזיים של הקרן הם מהירות הטיפול ותנאי ההלוואה. עבור עסקים קטנים, מדובר בטיפול מהיר של עד 7 ימי עסקים. כמו כן, המדינה לוקחת על עצמה את תשלום הריבית בשנה הראשונה, ולאחריה הריבית הינה ריבית ממוצעת של פריים + 1.5%. בנוסף, מבקשי ההלוואה לא נדרשים לשלם עמלות או תשלומים נוספים למדינה או לבנק.

 

דחיית משכנתאות

חלק מהבנקים מציעים הטבה משתלמת במיוחד עבור לוקחי המשכנתאות, והיא דחיית המשכנתא עד סוף שנת 2020. בתחילת המשבר הוצעו הטבות כאלו לתקופות קצרות יותר, ועתה, עקב התפרצות הגל השני והמשך אי הוודאות במשק, ניתנת הארכה של התקופה. דחיית התשלומים כמובן מאפשרת אורך נשימה ומסייעת לרבים לשמור על איזון כלכלי. עם זאת, חשוב לשים לב שלא מדובר בדחיית מועד סיום המשכנתא. כלומר, הקפאת התשלום מתבצעת למשך מספר חודשים, אך בחודשים שלאחר מכן סכום ההחזר החודשי יגדל. על כן, מדובר בהטבה המתאימה בעיקר לאנשים שזקוקים להקלה מיידית, אך גם כאלו אשר זמן ההתאוששות שלהם בסיום המשבר יהיה יחסית מהיר.

 

פיקדונות בנקאיים

עבור אלו שעדיין נשאר להם כסף בכיס, אחד השירותים שהופכים למשתלמים יותר ויותר בתקופה האחרונה הם הפיקדונות הבנקאיים. בשגרה הם נחשבים לכאלו שמספקים ריבית יחסית נמוכה ביחס לשוק ההון, אך בתקופה הנוכחית בה התנודות בשוק גבוהות ובכל יום עשויה להתקבל החלטה מפתיע שתטרוף את הקלפים, הפיקדונות הבנקאיים מציעים יציבות נדרשת.

 

הלוואה מיידית

עוד מוצר שיכול לסייע לעסקים רבים הוא הלוואה מיידית. לאחרונה, בנקים רבים מציעים אפשרות של הלוואה מיידית בסכומים קטנים, ללא צורך בערבות וללא תשלום עמלות. מדובר בפתרון טוב עבור עסקים הזקוקים להקלה מיידית, על מנת להשתקם מנזקי התקופה האחרונה.

 

הגדלת מסגרת האשראי

בנוסף לאלו, צעד נוסף שבוצע בבנקים רבים הוא האפשרות להגדלת מסגרת האשראי באופן מיידי. כך, לעסקים רבים תתאפשר גמישות גדולה יותר בחודשים הקרובים, והם יוכלו לבצע מהלכי התייעלות והתאמות שונות באופן מיידי.

דיגיטל

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
דיגיטל ראשית

מידע נוסף בנושא

מה היתרונות במערכת אנטי ספאם

מערכת אנטי ספאם היא מערכת אשר חוסמת הגעה של ספאם, כלומר דואר זבל, אל מחשבי הארגון ואל תיבות המייל של העובדים בו. באמצעות מגוון רחב