שלבי בניית אתר תדמית מא' ועד ת'

בניית אתר תדמית היא הכרחית לכל איש עסקים, עסק קטן או גדול ובעצם לכל מוצר צריכה. גם ללא פרסום מסוג שונה, אתר האינטרנט מנגיש בפניך קהל יעד חדש וגדול יותר מכל מקום אחר. אם כן, חשוב לוודא שהאתר שלנו יעלה בחיפוש של גוגל או לאפשר ללקוחות שלנו ללמוד על המוצרים הנוכחיים או החדשים שלנו. אם כן, מהם השלבים בבניית אתר תדמית?

 

השלב הראשון בבניית אתר תדמית

כמו בכל משימה הדבר החשוב ביותר בבניית אתר אינטרנט הוא להבין למה האתר אמור לשמש. האתר יכול להיות סטטי או להשתנות על בסיס יומי, הוא יכול להיות ללקוחות בלבד או רק למתעניינים. ובעצם, כל מכלול קבלת ההחלטות שלנו ישתנה לחלוטין ביחס ישיר למה שהאתר שלנו אמור להשיג. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי המטרה והיעדים יכולים להשתנות במהלך הדרך ויש להתאים את האתר ליעדים ולא את היעדים לאתר.

מחשב נייד

 

בחירת תוכנה לניהול והקמת אתר

לאחר שהחלטנו מהן מטרות האתר, בניית אתר תדמית דורשת לעשות שימוש בתוכנה כדי לבנות ולעדכן את האתר שלנו, בידיעה שתוכנות שונות מתאימות לתכנים שונים. כמו כן, רוב תוכנות אלו הן חופשיות ובעלות קוד פתוח עם עלויות תפעול אפסיות. דוגמאות לתוכנות כאלו הן:E-Commerce, Joomla! ו-WordPress. אם כי קיימות עוד עשרות תוכנות מעולות ומומלץ לבחור אחת שתתאים לצרכים שלנו.

 

היכן נאחסן את אתר התדמית שלנו

לאחר בחירת התוכנה בה נשתמש יש לבחור היכן נאחסן את האתר שלנו. לבחירת התוכנה בה נשתמש יש השפעה על היכן האתר שלנו יאוחסן, אך השפעה זו תקפה גם ליחס למספר הכניסות המשוער ומהירות העברת הנתונים. חלק מהחברות מסוגלות לאפשר לעצמן תמיכה זולה וחלשה יותר (משמע פחות משתמשים ומעט תכנים גדולים שדורשים מהירות אינטרנט גדולה), ברם לאחר פרק זמן מסויים וכאשר מספר המשתמשים יעלה סביר שיעלה הצורך לשנות את השרת שלנו.

 

בחירת תבנית

מרכיב נוסף בבחירת התוכנה לבניית אתר התדמית שלנו הוא התבניות שהתוכנה בה בחרנו מאפשרת. לבחירת התבנית אם כן, ישנה חשיבות רבה לנגישות האתר ביחס למה שנרצה למכור או להעביר בו. לדוגמא, באתר בו נרצה למשוך ילדים נשתמש בתבנית ילדותית בעלת צבעים חזקים, בעוד שבאתר לסוכן נדל"ן נרצה שהאתר יראה בצורת בית או שטח אדמה ויהיה בעל מראה מקצועי ופרקטי.

תבנית האתר תקבע במידה רבה האם למשתמש יהיה נוח להיות באתר והאם הוא ירצה לחזור אליו, ונתונים אלו משפיעים על האפקט המסחרי שיהיה לאתר שלנו.

 

ארגון האתר

ארגון נכון של אתר האינטרנט שלנו משמעותי לצורך נוחות השימוש של המשתמש. משתמש שיתקשה להגיע למקומות אליהם הוא רצה להגיע באתר שלנו, לא יחזור אליו. עובדה זו תוריד את כמות המכירות באתר שלנו ותאט את כמות הכניסות לאתר. נתונים אלו חשובים מאוד ליעילות הכלכלית של האתר שלנו.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אשת קידום

מידע נוסף בנושא

10 כללי יסוד לקידום אורגני

אמנם קידום אתרים הוא תחום שמתפתח כל הזמן, אבל ישנם כמה כללי יסוד שפחות או יותר נשארו אותו הדבר מאז שהתחום הזה של SEO עוד

7 טיפים לעיצוב חכם של אתרי ecommerce

מי שמבין עניין בעסקים יודע שחנויות ecommerce הפכו בשנים האחרונות לשם דבר. אפשר להבין בקלות מה גרם להן להיות כל כך פופולאריות בקרב בעלי העסקים.

איך בונים אתר בלי ידע מקצועי?

אנשים נבהלים לרוב מהמחשבה לבנות אתר משלהם. חוסר בידע ובכישורים הדרושים עשוי להיראות כמו מחסום חמור. אך אל דאגה, אינכם צריכים להיבהל. בניית אתר ללא

היתרון שבסטודיו לבניית אתרים

בעזרת כלים טכנולוגיים, כמעט כל אחד יכול לבנות היום אתר. לא מעט בעלי עסקים לא מעוניינים למסור את בניית האתר לאיש מקצוע, ובונים את האתר

איך בוחרים חברה לבניית אתרים?

בניית אתר הוא תהליך מורכב, אשר דורש גם מקצועיות רבה. לכן, הבחירה בחברה לבניית אתרים, היא חלק משמעותי בתהליך. לא מקובל להחליף חברה באמצע התהליך,

הכל על בניית אתרים

אם אתם מרגישים שכל תחום בניית האתרים, הוא קצת סינית בשבילכם, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה ריכזנו את כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים,