טיפים לקידום אתרי תדמית

כיום כמעט לכל עסק יש אתר אינטרנט שמטרתו לקדם את העסק ואת תדמיתו, אולם בעוד שאתרים מסויימים תופסים תאוצה וחושפים את העסק לאלפי ועשרות אלפי משתמשים ולקוחות פוטנציאלים ישנם אתרים שלא מספקים את הסחורה וזוכים להתעניינות נמוכה מדי. לכן ריכזנו עבורכם מספר טיפים לקידום אתרי תדמית שיהפכו את הקערה על פיה.

online marketing

עיצוב

לרוב באתרי תדמית לעסקים אין דפים רבים, הם אינם כבדים ולא נדרשת רמת טכנולוגיה גבוהה מדי ביצירתם. לכן חשוב לעצב אותם בצורה אטרקטיבית המושכת את עיני הלקוח, כמו גם להשקיע בעיצוב לוגו מודרני איכותי ומקורי.

בבואכם לבחור חברה שתבצע עבורכם את השדרוג באתר או שתצור אותו מאפס כדאי לבחור בחברה המעסיקה אנשי עיצוב שמבינים היטב את העולם הטכנולוגי, יש לזכור כי קיימות פלטפורמות רבות מהן ניתן יהיה לגלוש באתר, טלפונים, טאבלטים ומחשבים וחשוב שהאתר ייראה טוב בכל אחת מהפלטפורמות הללו.

תוכן

על מנת שהאתר ימשוך לקוחות חדשים וקיימים ועל מנת שיהיה אטרקטיבי בעבורם כדאי לכלול מספר עמודים, דף של שאלות ותשובות אליו יועלו שאלות נפוצות של לקוחות ועליהן התשובה של בעל העסק, בלוג מקצועי שאליו בעל העסק יעלה רעיונות וטיפים הקשורים לתחום התמחותו. 

כמו כן, כדאי להעלות סרטונים לאתר, למשך סרטונים של בית העסק עצמו והסחורה. בנוסף, כדאי להעלות דף של המלצות אליו יועלו המלצות של לקוחות מרוצים. ישנה עדיפות שלדף יועלו המלצות של לקוחות אמיתיים ששמם ותמונתם תהיה חשופה לכל, כמובן במידה והם מסכימים לכך. באופן זה, לקוח פוטנציאלי ירגיש שהוא פונה לעסק מקצועי ואמין.

באתר סטרונגר, למשל ניתן לראות איכות גבוהה של תוכן. בעמוד, מיינדפולנס, שמורכב מאלפי מילים רואים שנעשתה חשיבה רבה מאחורי כתיבת התוכן. הקפידו על תוכן איכותי וזה ישתלם לכם.

יצירת קשר

במידה ואתם רוצים שלקוחות ישאירו פרטים על מנת שתוכלו ליצור איתם קשר כדאי ליצור טופס יצירת קשר במקום נגיש ובולט לעין. כמו כן, כדאי לשמור על הטופס "נקי" יחסית, כלומר להימנע מטופס עמוס שדורש מהממלא לכתוב פרטים רבים, ישנה עדיפות לטופס קצר ואינפורמטיבי שלא ירתיע את המשתמש.

לאחר מכן כדאי שתופיע תיבה שתודיע למשתמש כי הטופס נקלט וכן כדאי שתצוץ הודעה שתודה למשתמש על פנייתו ותבטיח מענה מוקדם ככל האפשר.

שיווק

על מנת שהאתר ייהפך למוכר ובמיוחד בשלבים הראשוניים שלו, כדאי לפנות לעסקים המתמחים בנושא, הם יוכלו לתת טיפים כלליים לקידום אתרי תדמית.

.הכנו פוסט שלם למשל, על איך לשווק חברות קייטרינג

במידה ותהיו מעוניינים בכך תוכלו לשכור את שירותיהם של עסקים אלו על מנת שיבצעו שיווק מקצועי של האתר. כך, האתר יוכל להגיע למקומות הראשונים במנועי החיפוש ופרסומו יבוצע באופן ממוקד לקהלים רלוונטיים. בנוסף, ישנם מספר כלים על מנת לעשות שיווק נכון ששווה להכיר.

לסיכום, הטיפים לקידום אתרים ולקידום אתרי תדמית בפרט שהובאו כאן חשובים לטובת הפיכת האתר שברשותכם לטוב יותר, מזמין יותר ורווחי יותר. חשוב לזכור שהחזקת אתר לא אטרקטיבי אינה תורמת לתדמית של העסק ואף עלולה לפגוע בו. על כן, חשוב לנסות ולשפר את האתר כל הזמן על מנת שיהווה חלון ראווה ראוי לעסק.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
digital for personal websites

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

5 טיפים לשיווק אתר תיירות

יש לכם אתר בתחום התיירות? הכתבה הזאת בשבילכם. תחום התיירות מתאפיין בתחרות מאתגרת, בשל ריבוי מתחרים, מה שמקשה על שיווק האתר. איך בונים אסטרטגיה נכונה