הגדלת עוקבים באינסטגרם – מהי השיטה הקלה והנוחה ביותר

 עם העידן הדיגיטלי, אין כמעט אדם שלא מכיר את הרשתות החברתיות השונות, ואינו פעיל לפחות באחת מהן. אינסטגרם זו פלטפורמה ענקית שמשתמשים בה מיליונים ברחבי העולם, ישנן שיטות שונות להגדיל את כמות העוקבים שלנו באינסטגרם למטרות שונות, כמו למשל חשיפה לבית העסק. ישנן שיטות שונות, ואת הקלות מבינהן אציג בפניכם.

 

האשטגים באינסטגרם עושים פלאים

קשה שלא להכיר את המונח: ״האשטאג״ שכן משמעותו לכתוב מילה כלשהי עם הסימון: # ולאחר מכן המילה שנכתוב תופיע בצבע כחול. חשוב מאוד כשאנחנו משתמשים בהאשטאג כדי להדגיש תמונה מסוימת, לא לשים מעל לשישה – שמונה האשטגים שונים, מאחר ופעולה זו מעייפת את הקהל ואת העוקבים, וגורם לירידה דרסטית בכמותם. הרבה האשטגים לא נראים טוב בעין, וגורמים לכם להיראות שאין לכם באמת הרבה עוקבים.

 

הדרך מספר אחת – היא קניית עוקבים בבת אחת

הדרך הכי קלה לטעמי, היא פשוט לגשת לחברה שמתמחה בהעלאת עוקבים באינסטגרם כמו דיגיטל בוסט למשל, וכל מהותה הוא לעזור לכם להגיע ליעדים שלכם מבלי שתעשו שגיאות בדרך שלכם. חברה שמתמחה בהעלאת עוקבים, יודעת איך וכל כמה זמן לטפטף לכם עוקבים ועוד עוקבים, מבלי שהדף שלכם יתמלא באופן דרסטי העוקבים חדשים ויהיה מוצף בתנועה לא מוכרת ושונה לכם.

 

תוכן מוסף – יעזור לכם ממש

כשאתם רוצים לדעת אול לבצע הגדלת עוקבים באינסטגרם בצורה הכי יעילה ובזמן שלכם, אם אתם לא ממהרים למשל ולא אכפת לכם מכמות קטנה בתור התחלה, מומלץ שתגיבו לכל מני חברות שרלוונטיות לקהל העתידי שלכם, או למשל להיות פשוט פעילים ולהעלות לעמוד שלכם תוכן נוסף, להעלות סטורי שמדבר לקהל שלכם, לעשות לכם תיבת ״שאלות ותשובות״ וכך תתנו גם לעוקבים שלא מכירים אתכם, להתחיל ולהכיר.

 

עקביות ועבודה קשה הן שם המשחק

נכון, התהילה עוד לא באופק והעסק שלנו או אפילו התוכן שאנו רוצים להעביר עדיין בחיתולים. אבל זו לא באמת בעיה. בשביל להצליח ולהיות פופולריים באינסטגרם, חשוב מאוד שתהיו מלאים ברצון לעקוב אחר תנועות הגולשים, לדעת מתי השעה הפעילה שלהם בממוצע ביום, באיזו שעה ביום כמות הלייקים היא הכי גבוהה שיש ועוד המון פעולות שנדרש לעשות. אם תעבדו מספיק קשה, ותצליחו לעקוב אחר הפעילות המתאימה של העוקבים שלכם, כך תדעו מתי ובאיזו שעה לחשוף את עצמכם ובכך להתפרסם יותר ויותר.

 

השיטה הקלה ביותר – פשוט לקנות ולא להסתבך

אז ראינו את השיטות השונות להעלות את מספר העוקבים שלנו באינסטגרם, אך הקלה שביניהן היא עצם העובדה שיש חברה חיצונית שכל מטרתה הוא לעשות דברים כאלה, כדי שיהיה לכם את האוויר לנשום, וכדי לתת לחברה מקצוענית עם ותק לעשות את שלה ולדאוג לכם להכל. הכי חשוב הוא להבין שברגע שאתם נותנים את המושכות לידי חברה אמינה, אתם בידיים טובות.

עוקבים באינסטגרם

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עוקבים באינסטגרם

מידע נוסף בנושא

איך מגדילים חשיפה באינסטגרם?

הרשתות החברתיות משנות את האלגוריתם שלהן מידי כמה חודשים. מדובר בעובדה ידועה שמקשה על בעלי עסקים, כותבי תוכן ומותגים שמשתמשים בהן כדי לשווק את העסק