הורדת שירים מיוטיוב

ההורדה תתחיל בעוד מספר שניות...

הורדת השיר (MP3)   הורדת הסרטון (MP4)

בשנים האחרונות, הורדת שירים מיוטיוב למחשב הפכה לפופולרית יותר ויותר. שירים להורדה פזורים כיום בכל רחבי הרשת החברתית מבוססת הוידאו והמוסיקה הזאת.

הורדת שירים מתאפשרת בפורמטים שונים כמו mp3 וכן הפורמטים נוספים.

זאת ועוד, שירותים שונים על גבי רשת האינטרנט מציעים גם הורדה מיוטיוב של סרטונים.

הורדת סרטונים מיוטיוב תאפשר לכם גם היא לצרוך את תוכן הוידאו בפורמטים שונים, כמו mp4, אשר יבטיחו שאיכות הסרטון תישמר ככל האפשר.

אז מה חשוב לדעת לפני שבוחרים שירות להורדת שירים וסרטונים מיוטיוב? המשיכו לקרוא.

מחיר השירות (חינם)

בעוד ששירותים שונים באינטרנט יציעו לכם להמיר שירים וסרטונים ביוטיוב לפורמט המתאים לכם על גבי המחשב, תמורת סכום שיגבה מכם טרם השימוש בשירות, אנחנו מציעים את שירות ההורדה של שירים וסרטונים מיוטיוב לגמרי בחינם.

זה אומר שאין דמי מנוי חודשיים, אין התחייבות לזמן התקשרות, ואין כמובן גם תשלום חד פעמי עבור השירות.

אפשרות להוריד גם סרטונים וגם שירים מיוטיוב

בעוד שחלק מן השירותים השונים יאפשרו לכם להוריד שירים בלבד מיוטיוב למחשב, הרי שאצלנו תוכלו לבחור את הפורמט הרצוי: הורדת שיר מיוטיוב או הורדת סרט או סרטון מיוטיוב.

בצורה כזאת, אם תרצו להנות רק מפס הקול של קליפ ביוטיוב תוכלו לבחור בפורמט אודיו, ואם תירצו להנות מסרט הכולל ויזואל בנוסף לאודיו, תוכלו לבחור בפורמט הוידאו המתאים.

אז איך מורידים שירים וסרטונים מיוטיוב?

כדי לבצע הורדת שירים בחינם מיוטיוב, או הורדה של סרטונים בחינם מן השירות, כל שנדרש מכם לעשות הוא להדביק בשדה המתאים את כתובת הסרטון מיוטיוב, או את שם היצירה (במידה ואתם מעוניינים לבצע חיפוש מקדים ביוטיוב עצמה).

לאחר מכן, עליכם יהיה לבחור ב – mp3 במידה ואתם מעוניינים בהורדת שיר או פס קול, או לבחור ב – mp4 במקרה שמדוברת בהורדת סרטון מיוטיוב.

סוגיית זכויות היוצרים

מי שעושה שימוש נרחב ביוטיוב יכול בטעות לחשוב, שאם התכנים השונים בו מוגשים בצורה חופשית לכל דורש ברשת האינטרנט, הרי שיוצר הסרטון ויתר מראש על זכויות היוצרים שלו עבור היצירה.

ובכן, ההנחה הזאת, כאמור, איננה נכונה. כאשר יוצר מעלה ליוטיוב סרטון, הוא, למעשה, מאפשר לכל דורש לצרוך את התוכן על פי תנאי השימוש של השירות, כלומר, ניגון הסרטון באמצעות אתר האינטרנט של יוטיוב, האפליקציות השונות של השירות, או כל דרך אחרת שגוגל מאפשרת לנגן באמצעותה את הסרטונים השונים.

אולם, בניגוד לצפייה דרך השירות, הורדה של סרטון או פס קול של סרטון למחשב האישי, מהווה הפרה של זכויות היוצרים ומי שעושה זאת חשוף, באופן תיאורטי, לתביעה.

כדי להימנע מכך, צריך מי שמבקש להוריד את הסרטון, לפנות באופן יזום אל בעלי היצירה (ישנן מספר דרכים למצוא את יוצר הסרטון), ולקבל את הסכמתו להורדת הקליפ או פס הקול שלו לשימוש מחוץ לשירות.

גוגל, בעניין הזה, איננה מהווה צד בהסכמה שבין שני הצדדים.

חשוב להבהיר, שגם אם יוצר הסרטון הביע את הסכמתו להורדת הוידאו בפורמט כזה או אחר למחשב, הורדת סרטונים ושירים מיוטיוב, עדיין מנוגדת למדיניות האתר.

לסיכום

הורדה של סרטונים ושירים מיוטיוב מעולם לא הייתה קלה יותר. כל שעליכם לדעת על מנת לעשות זאת הוא להכיר את שם היצירה או את כתובת ה – url של הסרטון הרלוונטי ביוטיוב.

כאשר אתם בוחרים להוריד סרטון יוטיוב, עליכם להיות מודעים לנושא זכויות היוצרים של בעלי היצירה. השיתוף של היצירה ברשת אין פירושו ויתור על זכויות היוצרים, ואם תירצו להשתמש בסרטון כדי לייצר יצירה נגזרת  עליכם יהיה לקבל הסכמה מפורשת של יוצר הסרטון.

אנחנו מציעים את שירות ההורדה של שירים וסרטונים מיוטיוב לגמרי בחינם.

בהחלט. השירות שלנו יאפשר לכם להוריד שירים וסרטונים מיוטיוב כרצונכם.

יש להזין בשדה המתאים את כתובת הסרטון מיוטיוב, או את שם היצירה (במידה ואתם מעוניינים לבצע חיפוש מקדים ביוטיוב עצמה), לאחר מכן, לבחור ב – mp3 במידה ואתם מעוניינים בהורדת שיר או פס קול, או לבחור ב – mp4 במקרה שמדוברת בהורדת סרטון מיוטיוב.

ברור! היכנסו וגלו עולם שלם של פיצ'רים מגניבים שרק אנחנו מציעים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?