כמה עוקבים מומלץ להעלות לאינסטגרם בפעם אחת

אינסטגרם היא פלטפורמה חברתית מורכבת אך עם זאת, מאוד פופולרית וזמינה לכל גווני האוכלוסיה. ישנם בעלי עסקים רבים אשר רוצים להצליח ברשת החברתית הזו ולהיחשף למספר גדול מאוד של אנשים לטובת העסק שלהם אך אינם מצליחים בזאת. יש אפשרות להגדיל את כמות העוקבים באינסטגרם, אך חשוב לדעת באילו פרקי זמן זה יהיה הכי נכון.

 

פזיזות בפעם אחת – תגרום לבלאגן

נכון שכולנו רוצים את החלום הנוצץ של להיות כוכב אינסטגרם ושהרבה אנשים יעקבו אחרינו ואחרי החיים שלנו, ובכך נוכל אפילו לצבור מכך כסף ולא רק תשומת לב. אבל חשוב להבין, אם אנחנו חושבים על הרעיון של העלאת עוקבים בפעם אחת, חשוב מאוד שהם לא יהיו רבים. כשאתם רק מתחילים את כל ההליך הפרסומי שלכם, או למשל משווקים איזשהו מוצר משלכם, כמות עוקבים גבוהה בפעם אחת תסב לכם נזק מאחר ולא בהכרח תדעו איך להתמודד עם כל הכמות.

 

דרך טובה – היא קניית עוקבים

אחת הדרכים שמשתמשים בה הכי הרבה כבעלי עסק מתחיל או כבני אדם שיש להם את הרצון לחשוף את התוכן שלהם בפני רבים, היא קניית עוקבים באינסטגרם. בפעולה זו, אנחנו מתקשרים עם חברה מסוימת שמומחה בהעלאת העוקבים בעמוד שלנו ובכך תורמת לפעילות שוטפת ויום יומית חדשה. החברה הנכונה תדע להעלות לכם כל יום את מספר העוקבים הרלוונטי שהיא תמצא לנכון ובכך תעזור לכם להשתפר ולהתפרסם יותר.

 

למדו מהמתחרים שלכם על כמות העוקבים

הצעד הכי חכם לעשות, הוא בעצם להסתכל על החברות המתחרות שאנחנו מעוניינים להגיע לרמה שלהן, ושהן כבר מתקדמות ושנים בתחום, ולעקוב אחר פעילות העלאת העוקבים השוטפת שלהן. במידה וכמות העוקבים שלהן עולה מדי שבוע ב – 20 עוקבים, כשיש להן רק 1,000 עוקבים, כנראה שזה בסדר, ויש לשקול כמות כזו גם בקרבכם. אך אם המספר קופץ פתאום ל3,000 בשבוע, מבלי שהם העלו תוכן מאיר פנים ומפוצץ, כנראה שזו לא הכמות המתאימה עבורנו.

 

טפטופי עוקבים יעזרו לכם בתהליך

כשאתם רוצים להבין איך לדעת כמה עוקבים להעלות ובכמה זמן, חשוב גם שתבינו שלא תמיד זה קל. עדיך להתחיל מקטן ורק לאחר מכן להרשות לעצמכם להגדיל את כמות העוקבים. בתור התחלה, כשאין לכם תוכן ממש רציני ומושקע, עדיף שתתחילו בערך מעשרה עוקבים בבת אחת, כדי לא ליצור תנועה רחבה מידי בחשבון, ובו בזמן עדיין לקבל חשיפה גדולה יותר מזו שהייתה לכם עד לפני רגע.

 

העלאת עוקבים – זה לא דבר נדיר

 

בואו נודה באמת, אולי בהתחלה זה נשמע קצת מוזר שאנחנו נשלם לחברה כלשהי שתיצור לנו עוקבים ותנועה זורמת בחשבון. אך לא כך הדבר, זה לא מוזר בכלל. כיום ידוע שיש משתמשים רבים שנוהגים לעשות זאת ובזכות זה, הם זוכים לתהילה ולפרסום רב, ובכך ממשיכים להתקדם.

אינסטגרם

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אינסטגרם

מידע נוסף בנושא

איך מגדילים חשיפה באינסטגרם?

הרשתות החברתיות משנות את האלגוריתם שלהן מידי כמה חודשים. מדובר בעובדה ידועה שמקשה על בעלי עסקים, כותבי תוכן ומותגים שמשתמשים בהן כדי לשווק את העסק