הכירו את סמסונג גלקסי A23

התמורה המצויינת בהתאם לטווח המחירים הבינוני, האיכות הבלתי מתפשרת של סמסונג ומצלמות שפשוט ישנו לכם את כל החוויה. מה מיוחד בגלקסי A23?

 

בואו נסתכל רגע בקנקן

אם אנחנו בוחנים את העיצוב של סמסונג גלקסי A23 ניתן להבחין במכשיר דק וקל משקל, מסך גדול 6.6”. נותרת מסגרת דקה מסביב, כך שהמכשיר לא מנצל את מלוא הגודל, אבל עם גודל מסך כזה, זה לא ממש משנה. למכשיר מראה קלאסי, פינות המכשיר מעוגלות והעיצוב שלו משדר טכנולוגיה וחדשות, לצד פשטות, שזה מאפיין בצורה מדוייקת את סמסונג גלקסי A23.

 

הסטילס והוידאו

אם אפשר להגיד, פשוט וואו. לא יאומן שבמחיר המשתלם של המכשיר הזה, מרוויחים 4 מצלמות, אשר מאפשרות חווית צילום, המתחרה בטלפונים המתקדמים ביותר בשוק, אבל ברבע מהמחיר. זה לא משנה אם אתם חובבי צילום סטילס, או לחלופין אוהבים לצלם וידאו, המכשיר הזה מספק חוויה של הכל מהכל בהקשר הזה.

מצלמה ראשית 50MP רוחב 5MP, מצלמת עומק 2MP, צילום מאקרו 2MP וגם מצלמת סלפי 8MP. לצד אלו, מצלמת וידאו המצלמת באיכות של 4K דבר שבהחלט מציע חוויה אחרת לגמרי. אם אתם אוהבים לטייל, לצלם נופים, לשלב קצת וידאו, או סתם מתים על האינסטוש, אבל לא רוצים להוציא סכומים גבוהים על מכשיר סלולרי כנראה שזה המכשיר האידיאלי עבורכם.

 

רזולציית מסך בלתי מתפשרת

כשמצלמים תמונות מדהימות, צריך מסך מדהים לא פחות כדי להציג אותן, זה מה שההגיון אומר וגם סמסונג. רזולוציית מסך בטכנולוגיית 90HZ, TFT ו-HD. מכשיר כל כך קטן, אבל עם טכנולוגיה כל כך מתקדמת, המאפשרת תצוגה מעולה, המאפשרת צפייה בתמונות ווידאו באיכות גבוהה.

 

מעבד וכוח

עם ארבע ליבות במהירות מירבית של 2.4 ג'יגה הרץ וארבע ליבות במהירות 1.9 ג'יגה הרץ, אין ספק שהמכשיר הזה עוצמתי במיוחד. הכוח הזה מאפשר לשלב פתיחה של אפליקציות רבות יחד, בלי שהמכשיר נתקע או מאט. בנוסף לכך, זיכרון המכשיר הינו 128\ 4 ג'יגה בייט ועם אופציה להרחבת הזיכרון באמצעות כרטיס זיכרון microSDXC.

הכוח הזה של המכשיר, תומך באיכות הגבוהה של המצלמה ואיכות צילום תמונות הסטילס ותמונות הוידאו.

 

הסוללה

אחד היתרונות הגדולים ביותר במכשירי סמסונג, זה עוצמת הסוללה. המכשיר מאפשר טעינה מהירה של הסוללה, לצד סוללה עוצמתית עם כוח של 5,000 mAh, מה שמאפשר למי שעובד הרבה עם הטלפון, לשרוד יום עבודה שלם ללא צורך להתחבר למטען.

 

לסיכום

אם אתם רוצים מכשיר עם תמורה מדהימה לעלות, סמסונג A23 הוא בדיוק מה שחיפשתם. 4 מצלמות, המאפשרות חווית צילום מתקדמת ואיכותית, צילום וידאו באיכות 4K ורזולוציית מסך מעולה. לצד אלו המכשיר גם עוצמתי במיוחד, עם 4 ליבות, המאפשרות שימוש במקביל בכמה אפליקציות מבלי שהמכשיר נתקע וגם, חיי סוללהה ארוכים במיוחד. בקיצור המכשיר האידיאלי במחיר בינוני.

מכשיר טלפון

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
סלולר

מידע נוסף בנושא

איך לצלם את המסך של המחשב

צילום מסך (screenshot) זה בעצם "להקפיא את הרגע" – להפוך לקובץ תמונה את מה שמופיע כרגע על מסך המחשב שלנו. מתי נרצה לצלם את המסך

מאיפה קונים דשא סינטטי?

  כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מחליטים כי הגיע הזמן לקנות מוצר מסוים שאנחנו זקוקים לו כבר הרבה זמן. לאחרונה אנו מוצאים את

4 מכשירי הסלולר הכי שווים!

כבר עברו יותר מ- 10 שנים מאז שנכנסו הסמארטפונים לחיינו ושינו את העולם, וכבר קשה לדמיין ולהיזכר איך החיים היו נראים בלעדיהם. רכישה של מכשיר

כיצד מחשבים את החסכונות?

אם הכסף שלכם מושקע כרגע בתוכניות כאלה ואחרות או במכשירים פיננסיים כלשהם, אנו מניחים כי תשמחו לדעת מה הוא גובה החיסכון שלכם כעת, ולאילו סכומים

איך בוחרים חברת פרסום?

בתהליך הפרסום של העסק, הדבר החשוב ביותר הוא כמובן בחירת אנשי המקצוע. כיום, לא מעט חברות מציעות לכם שירותי פרסום, אולם חשוב שמי שמפרסם אתכם