הטרנד החדש – הכל על קורס דאטה אנליסט

בשנים האחרונות עולם ההייטק הולך ותופס תאוצה. רבים שבעבר פנו ללימודי מקצועות כמו עריכת דין או ראיית חשבון ממלאים את תכניות הלימודים השונות במכללות ובאוניברסיטאות, כאשר לכולם יש חלום אחד משותף: להצליח להיכנס לתחום ההייטק. השיא היה כמובן בסדרת המערכונים המפורסמת של ארץ נהדרת על ה'הייטקס' שבעצם שיקפה את הסטיגמה הישראלית על ההייטק.

אבל אם אנו מסתכלים על שוק העבודה אין שום פלא שהתחום ממשיך לצבור תאוצה. מדובר על תחום מתגמל מאוד, כאשר הלימודים וההכשרה פחות ארוכים מהכשרה משפטית למשל. בנוסף, התחום צעיר, דינאמי, ויצירתי, ואנשים מקוריים שמסוגלים לחשוב מחוץ לקופסא מתקבלים בו בברכה.

דאטה אנליסט הוא אחד מתפקידי הליבה בעולם ההייטק, ולא סתם הוא נחשב לאחד מכרטיסי הכניסה לתחום. הכנו לכם כאן הסבר קצר על קורס דאטה אנליסט והתוכן שנלמד בו.

 

אז מה זה בכלל דאטה אנליסט?

לפני שנדבר על קורס דאטה אנליסט, נסביר רגע מהו דאטה אנליסט בכלל. דאטה אנליסט, או בעברית מנתח נתונים, הוא בורג חשוב מאוד במערכת. חברות ההייטק צוברות כיום כמויות בלתי נתפסות של מידע ונתונים. תפקידו של דאטה אנליסט הוא לסנן ולנקות את המידע, ולדלות ממנו את התשובות והנתונים הרלוונטיים לקבלת ההחלטות העסקית של החברה.

הרעיון שמאחורי התפקיד הוא כמובן לקבל החלטות אסטרטגיות ומשמעותיות כאשר הנתונים המדויקים פרוסים לפני מקבלי ההחלטות, ולא ללכת על החלטה מסוימת בגלל תחושת בטן או אינטואיציה.

נתונים

קורס דאטה אנליסט

בקורס דאטה אנליסט תלמדו כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לעשות את התפקיד בצורה הכי טובה. מעבר לתיאוריה, הקורס יכלול הרבה מאוד יישום ותרגול של העבודה בתכל'ס. תצטרכו לנתח דוחות ונתונים כדי שתגיעו הכי מוכנים שאפשר לראיונות העבודה, וכמובן למשרה עצמה. הקורס עצמו נלמד בצורה מקוונת, ברגע שתירשמו לקורס תקבלו שם משתמש וקוד שאיתם תוכלו להיכנס לאתר הקורס, ולקבל תמיכה מלאה וסיוע בכל מה שהוא צריך.

 

אז למי זה מתאים?

הקורס מתאים במיוחד לאנשים שכבר עסקו בתחומים דומים כמו: מנהל עסקים, כלכלה ומנהל, ייעוץ אסטרטגי או עסקי, אנשי שיווק, ועוד. כמובן שגם מי שאין לו רקע בתחום יכול להתחיל מהקורס הבסיסי ביותר ולהתקדם בקצב שלו. בקורס תוכלו להירשם למסלול אישי או למסלול זום. המסלול האישי בעצם פותח לכם את הקורס לשנה, כאשר אתם מוזמנים להתקדם בו בקצב שלכם.

הקורס במסלול זום כולל מפגש אחד בשבוע, ובסך הכל 35 מפגשים. המסלול מיועד למי שרוצה מסגרת ומחויבות שיסייעו לו להיכנס לקורס ברצינות ובכל הכוח. בשני המסלולים תצורפו לקבוצת ווטספ של הסטודנטים ותוכלו לקבל ייעוץ, סיוע ותמיכה.

 

סיכום

דאטה אנליסט הוא תפקיד חשוב בכל חברת הייטק, והוא מהווה אבן דרך חשובה בכניסה לעולם ההייטק. אם תמיד רציתם להשתלב בתעשייה, זה הצ'אנס שלכם. לכו על זה!

נתונים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
נתונים

מידע נוסף בנושא

כיצד להגדיל את מאגר הלקוחות של העסק

מי שעוסק בעבודתו בלקוחות, יודע שהלקוחות הם המנוע של העסק. לעיתים, אנו נתקלים בקושי להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים לשם הגדלת מאגר הלקוחות של העסק שלנו.