כיף חאלק? אנא מבסוט. רוצים לדעת להגיד קצת יותר מזה בערבית? מצאנו את האתר עבורכם

השפה הערבית מחזיקה במעמד של שפה רשמית ושנייה במדינת ישראל, ופלח גדול מהאוכלוסייה המתגוררת בארץ דובר אותה ומשתמש בה באופן יום יומי. בנוסף, רכישת השפה הערבית מאפשרת משא ומתן וסגירת עסקאות עם גורמים עסקיים רבים.

מעוניינים להכיר את שפת השכנים וליהנות מגישה ישירה אל עולם התוכן של אחת השפות העתיקות ובעלות המורשת התרבותית וההיסטורית הגדולות ביותר בעולם? קורס ערבית אונליין הוא התשובה עבורכם!

 

ללמוד ערבית מכל מקום, בכל זמן

לימודי ערבית אונליין מאפשרים לכם ללמוד את השפה מכל מקום ובכל זמן. באתר מכללת מדוברת תוכלו ללמוד קורס ערבית מדוברת באמצעות סרטונים הכוללים את כל מה שחשוב באמת לדעת על השפה. בקורס זה תלמדו אוצר מילים בסיסי בערבית, איך להציג את עצמכם בערבית, לבנות משפטים ולהטות פעלים בצורה נכונה ותקינה, וכמובן – את כל מה שצריך לדעת על התרבות הערבית. כי ערבית היא ממש לא רק שפה.

הקורס מתאים לכל מי שיש לו מגע יום יומי עם השפה הערבית – קבלנים ומפקחי בניה, אנשי ונשות עסקים, צוותים רפואיים, וכל מי שלבו חפץ ברכישת השפה המיוחדת והחשובה הזו.

 

למה זה כל כך חשוב ללמוד ערבית

ערבית היא שפת האם עבור 22 אחוזים מאוכלוסיית הארץ, אך 95 אחוזים מהיהודים בישראל אינם יודעים לתקשר בשפה הערבית, אף על פי שלרבים יש חיבור תרבותי והיסטורי אליה. הקרבה לשפה העברית והעובדה כי ערבית היא שפת המזרח התיכון גורמים לישראלים קרבים לרצות לדעת לתקשר בערבית. רכישת השפה הערבית תגרום ליצירה של חברה ישראלית מתקשרת, ולחיבור טוב יותר עם שכנינו, מבפנים ומבחוץ.

 

קורס ערבית אונליין – נגישות ונוחות מקסימלית

למידה של ערבית מהבית באמצעות קורס אונליין מאפשרת גמישות מרבית בהחלטה של מתי, היכן, ובאיזו תדירות אנו מעוניינים לתרגל את לימוד השפה. כל אדם הוא שונה, לכן קורס ערבית אונליין עונה על הצרכים השונים של כל לומד ולומדת. קורס ערבית אונליין מחזיק בטכנולוגיות חדשניות על מנת לייעל את שיעורי הערבית, והוא מלומד מפיהם של מורים מנוסים המכירים את השפה הערבית על בוריה.

 

דברים נוספים שחשוב לדעת על קורס ערבית אונליין

כל אחד יכול ללמוד ערבית בצורה מקוונת, ע"י השתתפות בשיעורים בלי קשר לגיל שלכם, ללוח הזמנים, ולרמה של ידיעת השפה. הבחירה בקורס פרטני או קבוצתי תלויה בכם ובמטרות ואופי הלמידה. שיעורים פרטניים מאפשרים מעורבות גבוהה יותר בתכנון הקורס והתאמתו לצרכיכם האישיים, אך מסלול קבוצתי משתלם יותר כלכלית וגם מאפשר סימולציות ומשחקי תפקידים עם תלמידים אחרים.

 

לסיכום

אם ברצונכם לקבל גישה ישירה אל עולם התוכן התרבותי העשיר של השפה הערבית, ולתקשר בשפה הנפוצה ביותר במזרח התיכון – הירשמו עוד היום לקורס ערבית אונליין. סאלם עליכום!

עֲרָבִית

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עֲרָבִית

מידע נוסף בנושא

מה לומדים בקורס שיווק דיגיטלי?

כיום אנו חיים בעולם דיגיטלי ומקוון שרק הולך והופך ליותר כזה מיום ליום. רוב האנשים מבלים את רוב הזמן שלהם בגלישה ברשת האינטרנט. הם נמצאים